Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 18:35
Zobacz, czy o to chodzi:
Spoiler:
Kod:
# Dodatkowe przedmioty za potwory
# by Ayene
module Ayene
ITEM = {# ID potwora => [%, id przedmiotu],[%, id przedmiotu], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
WEAPON = {# ID potwora => [%, id broni],[%, id broni], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
ARMOR = {# ID potwora => [%, id pancerza],[%, id pancerza], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
# Maksymalna ilość przedmiotów to 6.
end
class Scene_Battle
def start_phase5
@phase = 5
$game_system.me_play($game_system.battle_end_me)
$game_system.bgm_play($game_temp.map_bgm)
exp = 0
gold = 0
treasures = []
for enemy in $game_troop.enemies
unless enemy.hidden
exp += enemy.exp
gold += enemy.gold
if rand(100) < enemy.treasure_prob
if enemy.item_id > 0
treasures.push($data_items[enemy.item_id])
end
if enemy.weapon_id > 0
treasures.push($data_weapons[enemy.weapon_id])
end
if enemy.armor_id > 0
treasures.push($data_armors[enemy.armor_id])
end
end
if Ayene::ITEM.include?(enemy.id)
for i in 0..Ayene::ITEM[enemy.id].size-1
if rand(100) < Ayene::ITEM[enemy.id][i][0]
treasures.push($data_items[Ayene::ITEM[enemy.id][i][1]])
end
end
end
if Ayene::WEAPON.include?(enemy.id)
for i in 0..Ayene::WEAPON[enemy.id].size-1
if rand(100) < Ayene::WEAPON[enemy.id][i][0]
treasures.push($data_weapons[Ayene::WEAPON[enemy.id][i][1]])
end
end
end
if Ayene::ARMOR.include?(enemy.id)
for i in 0..Ayene::ARMOR[enemy.id].size-1
if rand(100) < Ayene::ARMOR[enemy.id][i][0]
treasures.push($data_armors[Ayene::ARMOR[enemy.id][i][1]])
end
end
end
end
end
treasures = treasures[0..5]
for i in 0...$game_party.actors.size
actor = $game_party.actors[i]
if actor.cant_get_exp? == false
last_level = actor.level
actor.exp += exp
if actor.level > last_level
@status_window.level_up(i)
end
end
end
$game_party.gain_gold(gold)
for item in treasures
case item
when RPG::Item
$game_party.gain_item(item.id, 1)
when RPG::Weapon
$game_party.gain_weapon(item.id, 1)
when RPG::Armor
$game_party.gain_armor(item.id, 1)
end
end
@result_window = Window_BattleResult.new(exp, gold, treasures)
@phase5_wait_count = 100
end
end
Konfiguracja:
Kod:
ITEM = {# ID potwora => [%, id przedmiotu],[%, id przedmiotu], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
WEAPON = {# ID potwora => [%, id broni],[%, id broni], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
ARMOR = {# ID potwora => [%, id pancerza],[%, id pancerza], itd.]
1 => [[100, 2],[100, 23]],
2 => [[100, 3],[100, 23]],
}
Jeżeli konfiguracja nie jest zrozumiała, to wytłumaczę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum