Oto co otrzymuję po zwykłym wciśnięciu ESC w trakcie gry, dodam że korzystam z Mr.Mo.ABS... >_>
A jeżeli umieszczę start gracza na zupełnie innej mapie, tylko po to żeby ją przetestować, wywala mi taki błąd:
Tyle że ta linijka tego skryptu praktycznie nic nie mówi, jest tam napisane tylko:
Spoiler:
#Show State Animation
if a.damage == nil and a.state_animation_id != @state_animation_id
@state_animation_id = a.state_animation_id
loop_animation($data_animations[@state_animation_id])
end
Gdy umieszczam start na innej mapie, wszystko jest ok o_O
Nie rozumiem w czym problem x/
Korzystam z wielu różnych skryptów, ale jak na razie tylko przez Mr.Mo wywala mi błąd(to
Jak na razie jedyne co może być przyczyną to CMS by Time...to by przynajmniej wyjaśniało ten error przy wciśnięciu ESC...>_>
Mam też Save System, ale za nic nie wiem skąd się biorą te błędy x/ żadne skrypty nie powinny kolidować. Mam nadzieję że ktoś bardziej doświadczony mi pomoże, choćby wskazując jakie skrypty mogą kolidować z Mr.Mo ABS.
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Nie 12 Wrz, 2010 21:54
Wiesz, co jest problemem? To, że nie można dopuścić do tego, by drużyna była pusta... innymi słowy, aby nie było żadnego bohatera w drużynie. Na mapie o ID 12, czyli na tej, na której ustawiłeś start, usuwasz na samym początku postaci, dajesz polecenie: 'Remove Party Member' dla trzech bohaterów, jednocześnie nie pozostawiasz (jak już wspomniałam) nikogo, a skrypt ABS'a niestety tego wymaga. Usuń zatem trzy polecenia usunięcia i zobaczysz, że będzie działać
Ayene szczwana bestio wielkie dzięki, trafiłaś w sedno.
Mam nadzieję że próbka projektu się podobała
EDIT: Wciąż mam problem z drugim błędem, dotyczącym linijki 134 HP Bars w Mr.Mo ABS'ie. Nie ma nic wspólnego z CMS by Time, bo po usunięciu skryptu błąd nadal występuje.
Ayene - gdy klikam ESC i chcę przejść do menu >_> spodziewałem się bardziej błędu z CMS'a Sabikku, ale on milczy, zamiast tego pokazuje się to co powyżej.
Ayene - eee...sprawdzę XD
-------
EDIT: nie widzę tego fragmentu w tym kodzie, ale w innych moich projektach użyłem identycznego ABS'a, z identycznym gradient barem i identycznym kodem i działało x/
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pon 20 Wrz, 2010 21:39
Nie jest to możliwe, musiałeś mieć dodatkowy skrypt, gdyż normalnie w skryptach nie ma zadeklarowanej definicji 'now_exp' i 'next_exp' dla klasy 'Game_Actor'. Wkleiłeś ten fragment? I co działa
Ok, po wielu(bardzo wielu) próbach, wreszcie podziałało.
Wziąłem zupełnie inną wersję z internetu, z zupełnie innym demem i być może nieco nawet zmienionym ABS'em od Mr.Mo i zadziałało XD jedyne czego nie rozumiem, to dlaczego we wszystkich poprzednich grach skrypt z Gradient Barem działał bez zarzutu...>_>
Temat zamykam...xD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum