Właśnie włączyłam grę i stwierdzam, że to wielka pomyłka. Grafika jakoś mnie nie przekonuje, muzyka z początku była fajna, ale później już nie. Chodzi się jakimś "palolkiem", który nawet nic nie mówi, ludki jakieś stoją... Nie rozumiem czemu wymuszacie walki w grze, przecież to bzdura kompetentna! A jak ja nie chcę walczyć, to gra nie daje mi innej możliwości, co za bezsens. Jeszcze jakieś skrzynki, które każecie mi otwierać. W sprawie statystyk, to po co są one? To tylko cyfry które nie wnoszą nic do tego niby RPG! Głupie jakieś opisy baz, ile wy macie lat? Dla mnie to dno, a nawet bardziej! O mapach to już nie wspomnę, bo nadają się bardziej na jakąś strzelaninę, a nie na grę. Liczyłam na coś dobrego, a tu takie NIC!!! Zmarnowałam tylko swój czas katując się w "bulu" tym pseudo-produktem. Zobaczycie jak was pojadę grając na hardzie, hihihih...
Faktycznie w ogóle nie rozumiesz zamysłu skrzynek. Może wytłumaczę to na przykładzie. Gracz wraca na planszę (przyjmijmy trzecią) i otwiera skrzynki... wiadome jest, że na pierwszych poziomach otrzyma jakieś soczki, pieniądze itd. - podobnie jak w j-rpg, od razu nie znajduje się z nich artefaktów, chyba że są elementem fabuły. Wchodząc na wyższe plansze, 'płacąc' więcej kluczy można znaleźć już lepsze rzeczy, łącznie z ekwipunkiem i 'reliktami'. Same bestie, które są na planszy sprawiają, że zdobycie skrzynek jest dużo trudniejsze, bo przecież dopiero po pokonaniu bossa, można się po nie wrócić itd. Losowanie między przedmiotami odbywa się na zasadzie, że wśród względnie podobnych przedmiotów, ewentualnie ich równowartości w pieniądzu losuje się nagroda. Ze względu na stopień jakiegoś ryzyka, musi być tak, że gracz może otworzyć pustą skrzynkę. Z tym trzeba się liczyć, ja np. przechodząc grę rekreacyjnie nie bawiłam się w otwieranie skrzynek w ogóle. To tylko kolejny dodatek, to jak czepiać się, że autor gry umieścił w niej kasyno i twierdzić, że ktoś jest zmuszony do hazardu.
Podobnie jest z beczką. W tutorialu jest napisane, że wiele czynników ma wpływ na końcowy wynik gry. Nie wymieniliśmy ich jednak wszystkich, aby było pewne niedopowiedzenie. Aby jednak to zaznaczyć, że jest coś więcej oprócz: złota, poziomu, czy liczby sejwów, daliśmy 'itd.'
Widzę jednak z postów wielkości 10 tys. znaków zeszliśmy do ok. 700. Jest postęp
Nadal ignorujesz o czym ja piszę i powtarzasz to samo. To jest oczywiste, że dalej można wylosować coś lepszego chodzi o to, że trudność zdobycia itemu ze skrzynki na każdej kolejnej arenie jest zerowa jest to czasożerne, a to nie jest trudność tylko naiwne wydłużenie czasu gry wg. mnie. Ja mówiłem o skrzynkach sąsiadujących obok siebie, a nie całych grupach. Druga sprawa po co komu skrzynki jak już przeszedł planszę...zamiast umieścić w nich rzeczy przydatne do walki w trakcie areny...A więc skrzynki to hazard a nie pomoc w grze do diablo się to w ogóle nie ma tam skrzynki zbieramy po drodze by nam pomogły w walce ;p
No to zaręczam to niedopowiedzenie nie ma sensu, bo widać że to tylko kolejny czynnik nabijania czasu gry. Gdyby było dopowiedzenie nie było by pewnie nabijania minut na leczenie tylko automatyczne użycie beczki, ale ojejku gra jeszcze była by krótsza i co wtedy by się stało. ojjojoj
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 15:15
Cytat:
Druga sprawa po co komu skrzynki jak już przeszedł planszę...zamiast umieścić w nich rzeczy przydatne do walki w trakcie areny...
Ponownie pojawia się kwestia nagradzania gracza za trud włożony w odkrycie sekretów gry. Jak już pisałam, te przedmioty mogą ułatwić, ale nie są wymagane do przejścia gry na 'leszczu' czy 'niedzielnym' Gdy w RPG-ach spotykasz się z dodatkami to uznajesz je za wydłużenie gry? Oczywiste przecież, że mimowolnie nimi są. Ich cel jest jednak inny. W tego typu grach nagrodami za ów drążenie mogły być albo skrzynki, albo dodatkowe walki. Bo to taki rodzaj... inne rzeczy pasowałyby jak smark do rękawa. Rozwodzisz się na temat skrzynek, które są tylko mało ważnym szczegółem w stosunku do całości. Oceniasz je jako niecelowe, a ja Tobie tłumaczę, jaki ten cel jest. Możesz co najwyżej stwierdzić, że pomysł się Tobie nie podoba, to wówczas polemizować nie będę - to już ocena subiektywna.
Od kiedy to skrzynki są dodatkiem (sekretnym dodatkiem) w rpgach :P , czyli że dodatkiem do czego są w pustkowiach te skrzynki wygląda na to, że do expienia, bo na arenach nic nie ma po za expieniem (dosłownie), a w rpgach skrzynki są zwykle czymś co daje nam ekwipunek do starć z potworami, by nas przygotować do starć.
Piszesz, że są mało ważnym szczegółem. No jeśli to mało ważny szczegół i statsy nie są potrzebne do jej przejścia to znaczy tylko tyle jeno dobitnie - ta gra to jedno wielkie expienie, a wszelakie próby łamania tego schematu to tortury gracza w postaci skazania go na beczkę i leczenie się kilka minut, oraz wielokrotne wczytywanie gry, by wyciągnąć coś ze skrzynek. Hell yeah expienie tłuczenie w enter na poprzednich mapach, aż do skutku, wychodzi więc, że gdyby wrócić na pierwszą mapkę, bo tam zawsze są potwory i postawić jakiś programik, który tłukł by w enter bohater sam by się wylelevelował do maxa po paru dniach i nie trzeba by w ogóle czegokolwiek robić tylko iść i walić w enter do końca, bo na to samo wychodzi ze skrzynkami i beczą też zabawa na parę dni xd
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011 16:16
Wyrywasz jedynie moje zdania z kontekstu. Nie napisałam, że w grach rpg skrzynki to sekretny dodatek, napisałam, że w tej grze tak jest. Napisałam jedynie, że w grach rpg stosuje się różne 'wydłużenia'. Mylisz się i to bardzo skoro piszesz, że skrzynki są 'czymś co daje nam ekwipunek do starć z potworami, by nas przygotować do starć'. One są tylko ułatwiaczem. Gracz musi sobie sam poradzić i najczęściej zarobić na dobry ekwipunek, albo iść w specjalną lokację, aby jakieś unikaty zdobyć (toż to cały urok RPG). Dlatego tutaj (a dodatkowe lokacje też się pojawiają, ale na wyższych poziomach) wprowadzono możliwość cofnięcia do lokacji i wydania odpowiedniej liczby kluczy, by zdobyć coś ciekawego.
Cytat:
statsy nie są potrzebne do jej przejścia to znaczy tylko tyle jeno dobitnie - ta gra to jedno wielkie expienie
Widzisz, znowu nie czytasz ze zrozumieniem. Napisałam, że statsy nie są potrzebne na poziomie barowego leszcza Bez odpowiedniego rozwoju nie dasz rady przejść 'hi-ji-tha'.
Ekwipunek i sklep to właśnie ustawki walk, a więc moje wnioski się potwierdziły.
Skrzynki to nie diablo to sekrety wydłużające grę OK, bo wczytywanie do skutku, aż się wylosują wydłuża grę. Jakie to proste XD
und 2
zgaduj zgadula ciąg dalszy.
Nieważne. Chętnie poczytam twardzieli, którzy uważają przejście gry za nieziemski fun.
Skrzynki to nie diablo to sekrety wydłużające grę OK, bo wczytywanie do skutku, aż się wylosują wydłuża grę. Jakie to proste XD
Nikt ci nie każe tego robić. Nie chce ci się wczytywać ciągle i zapisywać wystarczy pójść dalej. Skrzynki to dodatek by dostać coś ciekawego i nie musieć używać beczki - może wypaść item leczący - więc nie wydłużają tylko czasu w grze bo nikt nie każe graczom siedzieć nad nimi. Mogą je omijać.
Finwe, czy coś tam takiego nie bronie gry tylko dla mnie dziwne jest to, że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem i wyciągają z kontekstu tylko to, co tak naprawdę chcą przeczytać, a cała reszta to dla nich jedne wielkie zero. Za to powinny być bany
Jak dostać sporo komentarzy do gry?
Zrób grę kijową! Dzięki temu uzyskasz mnóstwo komentarzy. Czy tylko ja to zauważyłem? ^^
I nie odnoszę się tu tylko do systemu. A gry bronią tutaj ak zauważył Finwe twórcy, ale tez tzw. "Fanboye" systemu, co można zauważyć wcześniej.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Ups, dałem nie ten link podczas wklejania.
Tutaj dobra wersja, wyżej uzupełnić poproszę.
Spoiler:
@UP No tak! Tylko mam pytanie do adminów. Czemu zliczacie tutaj posty? Czy dyskusja nad innym badziewiem ma być nie zliczana a nad tym tak? To trochę dziwne, nie?
Aha. Więc macie gdzieś że krytykujemy pustkowia? Tak się tylko pytam. Jednak mnie już ta krytyka nie interesuje, jestem zmęczony bo zaczyna to być dziecinne ( mówię o tej całej kłótni ),
Więc tylko proszę mi odpowiedzieć czemu tutaj posty się zliczają.
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pią 23 Gru, 2011 15:27
Co za absurd zarzucać mi, że bronię Systemu. Podejmuję tylko dyskusję. Jako współtwórca mam prawo wytłumaczyć, czemu jest tak, a nie inaczej? Czemu nikt nie widzi, że robię to dopiero na odpowiedź osoby, która podjęła po prostu polemikę. Po roku... od czasu, jak gra została opublikowana. Załamka, przecież, po to zakłada się tematy na forach
Cytat:
Czemu zliczacie tutaj posty? Czy dyskusja nad innym badziewiem ma być nie zliczana a nad tym tak?
Aż tak żal serce ściska? Szkoda słów na taką postawę. Nie było nigdy żadnych uwag do tego, nikt nawet nie pisnął słówkiem w dziale z propozycjami. Był czas na forum, że ciężko było ogarnąć spam w działach z projektami. Dlatego tam zostało zliczanie wyłączone. Tutaj postów było zawsze niewiele...
Co za absurd zarzucać mi, że bronię Systemu. Podejmuję tylko dyskusję. Jako współtwórca mam prawo wytłumaczyć, czemu jest tak, a nie inaczej?
Cytat:
(1.3) przeciwstawianie się zarzutom lub wrogim argumentom
Cóż, wziąłem to z wikisłownika. Wg. mnie wrogim argumentem jest to że
cała gra to expienie, ale już nie ważne.
Uzyskałem odpowiedź w sprawie zliczania postów, i fakt. Jest tam spam.
Po za tym apeluje do WSZYSTKICH żebyśmy się uspokoili na czas świąt i
nie kłócili się. Merry X-mas życzy Finwe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum