Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zakon Rubinowego Smoka
Autor Wiadomość
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 14:13
Zakon Rubinowego Smoka
Witam wszystkich. W tym temacie chciałbym przedstawić wam mój nowy projekt.
Zakon Rubinowego Smoka

Fabuła:
Spoiler:

Vermilion, kraina którą niegdyś niepodzielnie władały smoki. Dziś rządzą nią ludzie, a konkretnie król Daghorn toczący nieustannie walki z buntującymi się elfami. Krasnoludy wydobywając w kopalniach cenne surowce dla królestwa, stale atakowane są przez najeźdźców z południa... a smoki? Pięć legendarnych smoków zostało zaklętych przez magów w kamieniach, które strzeżone są przez Smoczych Strażników.
Twoja matka była strażniczką jednego ze Smoczych Kamieni. Został on wykradziony, dom spalony, a sama zaginęła. Jeśli Smocze Kamienie wpadną w niepowołane ręce może dojść do straszliwych skutków. Ty jesteś głównym podejrzanym w tym zdarzeniu.
Zakon Rubinowego Smoka jest ostatnim zakonem smoczych dziedziców. Twoją jedyną szansą na oczyszczenie się z zarzutów jest dołączenie do zakonu i odnalezienie tego kto ukradł kamień.



Bohaterowie:
Spoiler:


Ty (sam wpisujesz imię)
Rasa: Człowiek
Gildia: (dołączasz do buntowników lub ludzi króla)
Opis: Syn wiedźmy z Mrocznego Lasu, wtrącony do lochu za przestępstwo, którego nie popełnił. Zamieszany w intrygę zaginięcia Smoczego Kamienia wielokrotnie będzie zmuszony do podjęcia trudnej decyzji.



Spoiler:


Aleksander
Rasa: Człowiek
Gildia: Rycerz
Opis: Młody rycerz, który nie ingeruje w spory między buntownikami, a armią króla. Zajmuje się rozwiązywaniem problemów wieśniaków i mieszczan. Tymi problemami najczęściej bywają potwory. Nie jest jednak najemnikiem więc nie jest to jego źródłem dochodów. Jest dobrze wykształcony i potrafi dobrze władać mieczem.



Spoiler:



Lestas
Rasa: Elf
Gildia: Tropiciel
Opis: Jest jedną z najbardziej wpływowych osób wśród buntowników. Cieszy się dużym szacunkiem w swoim środowisku. Wychował się wśród natury, jest sprytny i inteligentny. Wierny elfickim ideałom jest gotów zabić każdego kto odbiera elfom ich suwerenność. Strzeże lasu i uwielbia polowania, szczególnie te w których nie zwierzyna jest celem.



Spoiler:



Gotfryd
Rasa: Człowiek
Gildia: Paladyn
Opis: Wcześniej kapitan straży w portowym mieście, później początkujący paladyn służący wiernie rozkazom króla. Na jego dom napadli buntownicy mszczący się za wsadzenie ich za kraty, choć nie popełnili żadnej zbrodni. Zabili jego żonę i dzieci, splądrowali poczym spalili dom. Do paladynów dołączył aby zwalczać tych którzy zniszczyli jego życie.



Spoiler:



Ilsa:
Rasa: Człowiek
Gildia: Czarodziejka
Opis: Czarodziejka, która przez 10 lat nauki pobierała w Zakonie Rubinowego Smoka. Jedna z najlepszych uczennic w zakonie. Uciekła z domu gdy miała 9 lat. Błąkając się po krainie trafiła pod skrzydła buntowników. Druidzi stwierdzili, że posiada nieprzeciętne moce magiczne. Przez rok uczyła się zaklęć od nich, poczym wysłano ją do zakonu aby tam pogłębiała swoją wiedzę o magii.



Spoiler:



Ulfgar:
Rasa: Krasnolud
Gildia: Wojownik
Opis: Z jednej strony typowy krasnolud: lubi wychlać, lubi okładać się z innymi po mordach, ma ciężkie dowcipy, jest skąpy i podejrzliwy wobec obcych. Z drugiej znowu strony różni się od innych krasnoludów, którzy w większości są zwolennikami ustrojów lewicowych (socjalizm, komunizm), on uważa, że demokracja to najlepsza przyszłość dla jego rasy.



Spoiler:



Roscoe:
Rasa: Niziołek
Gildia: Łotrzyk
Opis: Niziołki nie mają własnych ziem, więc najczęściej wędrują w poszukiwaniu zarobku. Roscoe szukając pracy zaciągnął się jako najemnik w armii najeźdźców z południa. Jest zwykłym psem na posyłki. Jego zadaniami są najczęściej zabójstwa i kradzieże – typowy łotrzyk. Postawił sobie mało ambitny cel w życiu – być po prostu bardzo bogatym.


Będzie jeszcze kilku. Niektóre postacie dołączają do nas w zależności od podjętych wcześniej decyzji.

Skrypty:
Spoiler:

Sideview Battle System - Enu
Requiem Upgrade
Chest Item Pop-Up - OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej - TagTeam
Rozszerzona bitmapa - KGC
Thomas Edison VX - BulletXt
Ring Menu VX - DouglasMF
Ikona złotej monety w Menu - MikauSchekzen
Ultimate shadow remover - rmvx.gameclover.com
Credits - MiDas Mike
Wyświetlanie nazwy lokacji - Moghunter
Nazwy zdarzeń na mapie - Woratana
Gąsienica - Trickster
Recover HP/MP/States when Level Up - Woratana
Wybór wielkości ekranu



Muzyka i dźwięki:
Spoiler:

Elder Scrolls Chapter One: The Arena
The Elder Scrolls II: Daggerfall
The Elder Scrolls III: Morrowind
Dungeon Hunter
RTP VX



Screeny:
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:



Co jeszcze?:
Spoiler:

Tworząc ten projekt kładę nacisk na klimat (mapki, muzyka) oraz na rozgałęzienia wydarzeń. Świat nie jest duży, i nie ma też wielkiej swobody jeśli chodzi o: wybór rasy, charakter, miliony zadań pobocznych. Dlatego aby nie zrobić gry całkiem liniowej i nudnej, starałem się aby fabuła mogła rozgałęziać się poprzez wasze wybory i chcę aby były one odczuwalne. Planuję na razie 4 możliwości ukończenia gry.



W skrócie:
Spoiler:

Wciel się rolę bohatera, syna wiedźmy. Rozpocznij wielką podróż w poszukiwaniu Zakonu Rubinowego Smoka. Dołącz do jednej z gildii, ucz się nowych umiejętności, walcz z różnorodnymi potworami i odnajdź tego kto skradł Smoczy Kamień i zniszczył twój dom.

 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 14:25
BRAWO! :brawa:
Nareszcie ktoś podjął się wyzwania rozgałęzienia gry!
( ja się podjąłem wcześniej, ale zaprzestałem prac nad Wojną )
Ogólnie:
Screeny są boskie :zeby:
Bardzo fajna fabuła, prosta acz dobra.
Jednak opisana trochę słabo... :-/
Trochę dużo postaci :lol2:
Czekam na demo, ocenię.
Nareszcie gra na którą warto czekać :zeby: ( po za labiryntem Melvina :lol2: )
Powodzenia :-)
 
 
 
Feniks 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 62 razy
Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 511
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 14:59
Ciesze się, że trafiłem na bratnią duszę! Podobnie jak ty kładę nacisk na klimat i mapy. Fabuła również jedna z moich ulubionych! Smoki to to, co kocham z świata fantasy. Dużo postaci to świetny pomysł do takich gier, ale łączy się z dużym zaangażowaniem i ciężką pracą przy samych dialogach. Chyba, że sprytnym sposobem i z uwagą(+cierpliwością) to zaplanujesz. Mapy, a bardziej klimat na nich oczywiście jest świetny, przez co wszystko wygląda przyjemnie dla oka. Mi do rozgałęziania fabuł w grach jeszcze daleko, ale życzę Tobie powodzenia. Bo oczekuje tej gry ponad resztę.

Cytat:
Nareszcie gra na którą warto czekać :zeby:

(Bo się obrażę FinweOwco :roll: )
________________________

 
 
ITAN 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączyła: 11 Gru 2011
Posty: 0
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 15:22
Ja już testowałam demo. Fajne, ciekawe, ale wole bardziej kolorowe gierki. Rozgałęzień w demie nie widać, ale w końcu na razie to tylko prolog gry. Powodzenia w dalszym tworzeniu. :papa:
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 15:47
Mapki parallaxowane? Czekam, czekam, będzie jakaś odmiana od crapów pokroju "Miasteczka"...
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Konrad112 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 32
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 19:05
Zakon Rubinowego Smoka
Screeny są naprawdę niezłe, fabuła jest taka sobie, ale opisy bohaterów są naprawdę zacne.
Ze wszystkich postaci najbardziej podoba mi się Lestas. ( Dlaczego?- Bo to Elf. )
Tak trzymaj, i powodzenia w tworzeniu. :jupi:
 
 
 
PaC 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 61
Skąd: z pod wodospadu
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012 19:55
Jedno słowo, BOSKIE!

Koleś jesteś poprostu BOGIEM!

Jedna z niewielu gier w jakie zagram, 100/10 !!!!
________________________
Obecny tajny projekt:
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Wto 17 Sty, 2012 16:46
Dzięki za komentarze. Zmotywowały mnie dlatego już wrzucam demo. To moje pierwsze demo jakie udostępniam przez internet. Starałem się wyeliminować wszystkie błędy ale napewno jest jeszcze wiele do poprawy. :-)

Wersje bez RTP:
Zakon Rubinowego Smoka - demo bez RTP - filesonic

Zakon Rubinowego Smoka - demo bez RTP - megaupload


Wersja z RTP:
Zakon Rubinowego Smoka - demo + RTP - filesonic
 
 
Prometherion 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 30
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 09:31
Ściągnąłem Demko i pograłem trochę. Fakt, że coś wciągnęło mnie na dłużej niż minutę już powinieneś potraktować jako niemałą pochwałę.

Mapping, który nie wywołuje mdłości, dobrze dobrana muzyka, nawet dialogi nie są nadziane wielką ilością błędów. To wszystko sprawiło, że posiedziałem przy twoim projekcie trochę dłużej niż u "konkurencji".

Ale do czego bym się przyczepił:
- Okropny windowskin, zmieńże go człowieku :-)
- Brak Dziennika jest odczuwalny, chciałbym od czasu do czasu przypomnieć sobie co mam zrobić.
- Walka, o ile nie mam nic przeciwko systemowi to jednak wolałbym oglądać inne tło, a nie rozmazaną bezbarwną plamę.
- Czcionka Tytułowa jest nieczytelna i trudna w odbiorze.

Na razie to tyle.
________________________
Ostrzę tępy nóż...
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 10:43
Well i did it.
I completed the demo!
And it's so AWESOME:!:
Gate of Arkana it's much worse than this!
Ok, dobra trza wyłączyć "tryb podjaranego anglika", ale zdania wypowiedziane
powyżej dla mnie są prawdą. Ogólnie to walki nie są takie jak w "pustkowiach" :lol2:
Czyli? Walki nie zależą całkowicie od szczęścia :lol2:
Tutaj trzeba pomyśleć jak wykorzystać itemy które mamy.
( dla czepialskich zdania o pustkowiach polecam reaktywować temat o nich )
Mappingu nie ma co się czepiać. Ba! Trza nawet wychwalać :zeby:
Sposób opowiedzenia fabuły jest dooobry.
Darujesz nam nudnej podróży, fajnie trening wykonany.
A dialogi są dobre, klimatyczne, jednak zdarzają się błędy ( "rzócić" :lol2: )
Jednak najlepszy jest klimat. Muzyka go podkreśla co jest plusem bo czasami go tworzy :lol2:
Prometherion, dziennika zadań jako takiego nie ma, ale jest rozwiązanie rodem
z "Thiefstory" czyli itemy z nazwą zadania i jeszcze w opisie jego opis.
Polecałbym Ci "Przewijanie Windows_Help". Przydałoby się do dłuższych opisów.
Czcionka przy tytule też jest nienajlepsza. Windowskin zmień coś znajdziesz :-)
Ogólnie: 9.5/10. Niestety ale trochę błędów było, 10/10 nie dam :-D
Pozdrawiam, Finwe.
 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 13:02
-Racja, windowskin zmienię (wiem, że jest brzydki ale miałem problem z doborem).
-Z tym dziennikiem... no cóż, teraz praktycznie każdy w rasowych rpg-ach go używa, ja mam dwa główne powody dla których go nie używam:
(1. Być może jakaś super oryginalność to nie jest, ale zawsze coś innego.)
(2. Nie mam tyle czasu aby grzebać się długimi godzinami w skryptach i kombinować, więc robię opisy zadań w przedmiotach, które to opisy bez wątpienia rozwinę, poza tym mam dość roboty z rozgałęzieniami fabuły. :-) )
-Tło w walce raczej dodam, ale mam taki problem, że nazwa lokacji mi się na to tło walki wpierdziela :-D . (może ktoś z was wie jak temu zaradzić - ewentualnie usunę skrypt na wyświetlanie nazwy lokacji.)
-Czcionka w tytule... hmm... pozwolę się z wami nie zgodzić. Przynajmniej mam takie wrażenie, że pasuje do średniowiecza, a że nieczytelna, no nie wiem... Inteligentni chyba będą wiedzieli co to za litery te z zawijasami :-P
-Sory za błędy typu właśnie "rzócić" (ale ośmieszenie :kable: ) - jakby ktoś takie właśnie błędy znalazł to prośba do was abyście je dla mnie wypisali. W wersji Full są wręcz dyskwalifikujące twórcę. Sam ich wszystkich wyłapać rady nie dam, a wcześniej testowała tylko Itan - i czegoś tego błędu nie znalazła! :-P

Aha, Finwe "Przewijanie Windows_Help", dzięki za podsunięcie pomysłu raczej skorzystam.

Pozdrawiam.
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 13:28
Aj, jeszcze jeden błąd. Mianowicie: Kiedy mamy zabić wilki w zadaniu pisze że trza zabić 5, a trzeba 4 :-P
EDIT: Podlazłem do kota i przeczytałem że jest "podjerzany" :-P
Wiem że czepialstwo ale trza wszystko poprawić :lol2:
 
 
 
INRE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 45
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 13:35
Dobrze, dobrze. Dzięki temu czepialstwu gra będzie lepsza.
Dzięki wielkie.
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 18:51
Aloha
Mam nieco inne zdanie od poprzedników, ale od początku.
Mapy - są porządnie wykonane, ale nie ma w nich nic nadzwyczajnego. Widząc ten tileset dostaję konwulsji. "Jedzmy "g ó w n o", miliony much nie może się mylić..."
Muzyka - Klimatyczne utworki budujące odpowiednią atmosferę. Chyba jedyna pozytywna rzecz w tej grze.
Fabuła - Nic nadzwyczajnego, wydaje się być robiona na siłę. Dialogi sztywne, betonowe, w żaden sposób nie rysujące "świata gry" jako takiego. O błędach ortofraficznych nie wspomnę...
Rozgrywka - Ta "para-rozgrywka" to majstersztyk w sztuce warzenia doskonałych proporcji ataku i użycia ajtemów... Żart.
Nie rozumiem po co wybór, skoro i tak go nie mamy...? :lol2:
Błędy - Podczas walki z bandytami, gra się zawiesiła :kable: To pewnie taki trick na Kojimę (wybacz Sensei).
Ogólnie masz "fajny" pomysł, ale trochę "niefajnie" go realizujesz. Skoro jednak liczysz na elektorat 5-10-15, to już go posiadasz. Postro :lartarin:
________________________

 
 
 
Finwe 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 322
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sro 18 Sty, 2012 18:57
Ok, dobra. Nie walczmy tutaj jak w temacie o systemie, ale za to mam kilka rzeczy
do twojej wypowiedzi, Lartarin.
1:Betonowe dialogi? Ok, dobra ale betonowy dialog to:
-On został zamordowany.
-To straszne. Zróbmy coś.
Widać? Zero emocji. Ale ok, co ja tam niby się znam :lol2"
2: Jest taktyka w walce. Fakt po przejściu też jest czasami na szczęście, ale nie ma aż tylu walk ^^.
3:Wyboru nie ma bo to... Prolog? Tej historii nie zmienisz.
4: Gra się zawiesiła? Cóż, to chyba "osobisty" problem bo u mnie wszystko było ok :-/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene