#==============================================================================
# Ukrycie umiejętności [VXAce]
# Autorzy: Ayene, KGC (wersja VX)
#------------------------------------------------------------------------------
# Skrypt pozwala ukryć umiejętności tak, by nie wyświetlały się w menu
# i podczas walki.
# Wystarczy wpisać przy wybranej umiejętności w miejscu 'Note' w Bazie Danych:
# - aby ukryć ją w menu:
# <ukryty menu> lub <UKRYTY MENU>
# - aby ukryć ją w walce:
# <ukryty walka> lub <UKRYTY WALKA>
# Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================
# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU -------------------------------
module HiddenSkill
class RPG::Skill < RPG::UsableItem
#--------------------------------------------------------------------------
# Jeśli umiejętność nie jest ukryta...
#--------------------------------------------------------------------------
def create_hidden_skill_cache
@__hidden_in_menu = false
@__hidden_in_battle = false
self.note.each_line { |line|
case line
when HiddenSkill::HIDDEN
case $1
when /^menu|MENU/i
@__hidden_in_menu = true
when /^walka|WALKA/i
@__hidden_in_battle = true
when nil
@__hidden_in_menu = true
@__hidden_in_battle = true
end
end
}
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Ukrycie w menu
#--------------------------------------------------------------------------
def hidden_in_menu?
create_hidden_skill_cache if @__hidden_in_menu == nil
return @__hidden_in_menu
end
#--------------------------------------------------------------------------
# Ukrycie podczas walki
#--------------------------------------------------------------------------
def hidden_in_battle?
create_hidden_skill_cache if @__hidden_in_battle == nil
return @__hidden_in_battle
end
end
class Window_SkillList < Window_Selectable
alias include_HiddenSkill? include? if method_defined?(:include?) unless $@
def include?(item)
return false if item == nil
if defined?(include_HiddenSkill?)
return false unless include_HiddenSkill?(item)
end
if SceneManager.scene_is?(Scene_Battle)
return false if item.hidden_in_battle?
else
return false if item.hidden_in_menu?
end
return item && item.stype_id == @stype_id
end
end
# ----------------------------- KONIEC SKRYPTU --------------------------------
Dodatkowe informacje:
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
Kod:
# Wystarczy wpisać przy wybranej umiejętności w miejscu 'Note' w Bazie Danych:
# - aby ukryć ją w menu:
# <ukryty menu> lub <UKRYTY MENU>
# - aby ukryć ją w walce:
# <ukryty walka> lub <UKRYTY WALKA>
Hej! A da się żeby ukryta zostałą komenda atakuj podczas walki?
________________________ That's why we won't back down
We won't run and hide
Yeah, 'cause these are the things that we can't deny
I'm passing over you like a satellite
So catch me if I fall
Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 359 Skąd: spytaj innych
Wysłany: Pon 30 Kwi, 2012 12:30
Da się.
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Hide-What-You-Want
# Wersja: 1.0
#------------------------------------------------------------------------------
# By PaKiTos (FanMarioPL)
# Można używać w grach komercyjnych, jak i niekomercyjnych.
# Jednak w grach komercyjnych musisz dać mnie do listy autorów.
#------------------------------------------------------------------------------
# Skrypt pozwala usunąć niektóre komendy w walce.
#==============================================================================
# KONFIGURACJA
#==============================================================================
ATTACK = false # czy pokazywać "atak"? true pokazuje, false ukrywa
SKILL = true # czy pokazywać "zdolności"? true pokazuje, false ukrywa
DEF = true # czy pokazywać "obrona"? true pokazuje, false ukrywa
ITEM = true # czy pokazywać "rzeczy"? true pokazuje, false ukrywa
#==============================================================================
class Window_ActorCommand < Window_Command
def make_command_list
return unless @actor
if ATTACK == true
add_attack_command
end
if SKILL == true
add_skill_commands
end
if DEF == true
add_guard_command
end
if ITEM == true
add_item_command
end
end
end
________________________ po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:
Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość
kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
________________________ That's why we won't back down
We won't run and hide
Yeah, 'cause these are the things that we can't deny
I'm passing over you like a satellite
So catch me if I fall
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum