Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
LegendOfKuruhan |
Autor |
Wiadomość |
iluminati
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 18:39
|
|
LegendOfKuruhan
|
Witam
Jako iż to mój pierwszy temat chciałbym wszystkich powitać, postanowiłem pokazać i zapowiedzieć wam mój projekt, (doś. w rpg maker to ponad 3 lata) cóż do odważnych świat należy.
Cytat: | Wydarzenia sprzed gry [cytaty z intra]
Dawno temu na świecie żyły dwie rasy ludzi Antra i Cetra. Toczyli między sobą nieustanne boje o świętą urnę, relikt który był jednym z narzędzi stwórcy przy tworzeniu świata, ponoć posiadał niewyobrażalną moc, dlatego schowano go w zapomnianej świątyni. Cetra chciała ukryć relikt przed obawą że zachłanni władcy będą próbowali pozyskać urnę a Antra była właśnie jednym z nich.
Niektórzy zmęczeni wojną ruszyli na południe, tworzyli osady i miasta, tak powstali nasi przodkowie Ludzie...
Antra przegrywała kolejne boje a ich władca postanowił zawrzeć umowę z Artanem, demonem który niegdyś próbował obalić stwórcę.
Wkrótce po tym Artan oszukał władcę i przejął nad nim kontrolę przechodząc do świata ludzi, wszystkich mieszkańców i żołnierzy Antra zamienił w plugawców tworząc ciemną armię która miała pokonać Cetra i pozyskać relikt.
Stwórca widząc to polecił swojej prorokini Latecji odszukanie czterech wojowników - wojowników światła. To oni poprowadzili Cetra do zwycięstwa, lecz zapłacono za to wielką cenę.Rasa Atra przestała istnieć, Cetra była bliska wymarciu, natomiast wojownicy poświęcili życie by demona wygnać do pustki.
200 lat później ludzie którzy niegdyś uciekali przed wojnami zaczęli osiedlać się na zniszczonych ziemiach i metropoliach, powoli je odbudowując. Teraz 1800lat po tych strasznych wydarzeniach nikt już nie pamięta o Atra i Cetra. Ale to się miało wkrótce zmienić....
Wydarzenia z gry
Astaron wraz z Taronem podróżują po południu Kontynentu Kuruhan. Astaron nie pamiętał rodziców, porzucili go gdy był niemowlęciem a taron odnalazł go i postanowił wychować jak swoje. Gdy chłopak dorósł postanawia wyruszyć w własną podróż, lecz zanim to zrobi, musi udać się do miasteczka Terif i wykonać przysługę dla tarona, niestety wkrótce zostanie on wplątany w historię która odmieni całkowicie jego życie. |
Główne cechy gry:
-Advanced Message System
-Dziennik zadań
-Wygląd postaci zależny od noszonej broni i pancerza.
-Bestiariusz.
-System tworzenia przedmiotów.
-Rozbudowane menu.
-Day&Night System
-Trzymająca w napięciu historia.
-Zwroty akcji i humor
-Warunki Pogodowe
- wiele innych...
Muzyka:
-Final Fantasy Series
-Gothic
-Dragon Age
-GodOfWar
-Mieszane
Tilesety:
-Kaliban (BenBen)
-R.Janes
-Mieszane
Co zachęca do gry?
-Pogoda, skrypty.
-Zajęcia poboczne, typu kupienie domu, kasyno czy arena.
-Dobrze zbudowane intro.
-Ciekawe Mapy oraz Easter eggi
-Sojusznicy zawierający unikatowy charakter
-Różne poglądy polityczne oraz "fabuły poboczne"
W grze będą 4 klasy postaci: wojownik, mag, łucznik, strzelec po wybraniu klasy w późniejszej fazie gry będzie można dojść do jednej z trzech gildi (jest ich w sumie 12 po 3 dla każdej klasy). Np wojownik może zostać templariuszem, palladynem lub najemnikiem. Wybór należy do was. Ponad to w grze będą decyzję które mają wpływ na końcową fazę gry, czy będziesz złym czy dobrym?
Galeria: [To jest wczesna wersja Alpha, wszystko się może zmienić!]
Wszystkim którym projekt się podoba i dają słowo otuchy dziękuję!
Demo już wkrótce. |
________________________
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 19:35
|
|
|
Nie no, nawet nie takie złe tło fabularne. Mógłbyś trochę sobie mapping poprawić za to ^^
iluminati napisał/a: | palladynem | PALLAD TO PIERWIASTEK CHEMICZNY, co sugeruje, że jeśli to gra fantasy, to postać ma łączone ataki z alchemią ( ), chyba nie o to chodzi, prawda? Paladyn - jedno L, do diabła ^^
Co do samego pisania:
tak nawiasem mówiąc, to to nie są główne cechy gry (no, może te dwie)
iluminati napisał/a: | -Trzymająca w napięciu historia.
-Zwroty akcji i humor |
Bardziej cechami gry są te opisane pod "Co zachęca do gry?"
iluminati napisał/a: | [...]
-Zajęcia poboczne, typu kupienie domu, kasyno czy arena.
-Dobrze zbudowane intro.
-Ciekawe Mapy oraz Easter eggi
-Sojusznicy zawierający unikatowy charakter
-Różne poglądy polityczne oraz "fabuły poboczne" |
reszta to są zwyczajnie SKRYPTY ^^ Postaraj się też unikać powtarzania tego samego, jak z tą pogodą ^^ |
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
|
|
|
|
AvK
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 16
|
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 21:58
|
|
|
1.Słowem wstępu
Wchodzę sobie rekreacyjnie na ultime bo u was dużo się dzieje a na rmxp ostatnio nuda a szkoda :( Patrze sobie na Zapowiedzi a tu nowy projekt nazwa niby fajna ale pomyślałem sobie pewnie znów jakiś amatorski bzdet, pierwsze luknięcie to screeny i WTEDY zamurowało mnie! Screeny ładne, rozbudowana mechanika i nie krzykliwa zapowiedź...
2.Fabuła
Ciekawa rozpiska, intrygująca zaczepka:
Cytat: |
Ale to się miało wkrótce zmienić....
|
Chociaż nie spodobało mi się nazwa tej eee... krainy demonów
Chciałem wykorzystać tą samą w moim projekcie - kojarzy mi się od razu z DragonAge
właściwie to chyba sobie jutro zagram ;D
Ogólnie fabuła mi się podoba choć najważniejsze to jest jak ją rozwiniesz.
3.Głowne cechy rozgrywki:
Cytat: |
-Wygląd postaci zależny od noszonej broni i pancerza.
|
Nie podoba mi się to wogóle ale to tylko mój gust
Cytat: |
-Day&Night System
-Warunki Pogodowe
|
Coś co lubię zdecydowanie
Pewnie tam jeszcze kilka podstawowych %#?* wrzucisz
4.Grafika
Titlesety: Kilban lubie ten styl ;P a The Inq będzie bo on ma dość charakterystyczny średniowieczny klimat
Troche mało dodatków masz na mapie popraw to wrzuć jakies kwiatki krzaczki roślinki itp :)
5.Inne
Cytat: |
typu kupienie domu
|
No i co ja w tym domku będe robić? xD
Screeny to samo intro wygląda super, mapki sredniawka bo dość pusta trawa
3 screen - kurde to CMS Thieffer'a stał się zbyt popularny w swoim projekcie będe musiał zmienić na coś nowego ;P
Czekam na DEMO zobaczymy co i jak ;D
Projekt fajny tak 8/10 narazie, ile go już tworzysz?
3 lata siedzisz w RM? I nie udzielasz się na żadnym forum? |
|
|
|
iluminati
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 22:08
|
|
|
Jakoś tak wyszło że się nie udzielam, zawsze pracowałem i dawałem sobie radę sam, ale jakoś mnie tak wzięło na forum. Co do mapki 3 screen przedstawia skończoną, natomiast reszta nową mapkę nad którą pracuję dlatego trochę pusto (wpierw była grafika z margonem ale prawa autorskie więc mały remake) Dzięki ci za wsparcie. |
________________________
|
|
|
|
AvK
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 16
|
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012 22:15
|
|
|
Co do tej wzmianki o screenach jak już coś dodajesz to żeby to coś było gotowe i dobre
z zapowiedziami, demami grami nie ma się co spieszyć. Wiem to z własnego doświadczenia - przy pierwszym projekcie tak mi się paliło że później nic z tego nie wyszło choć strona graficzna i mechanika nie była zła ;D
Więc lait rób aż zrobisz wtedy prezentuj ;) |
|
|
|
iluminati
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17 Mar, 2012 14:24
|
|
|
Jako iż ostatnio cisza w temacie zapodam zrzuty ekranu pokazujące postęp prac. Jak można zauważyć zastosowałem oświetlenie maską (czarne koło na białym tle) oraz foga. Wyszedł dzięki temu bardzo klimatyczny styl jaskini.
Właśnie ta jaskinia:
Dynamiczne Oświetlenie za pomocą zwykłych obrazków:
Droga do Terif
System czytania ksiąg (kto grał w gothic I wie o co chodzi)
|
________________________
|
|
|
|
Fexar
Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 0
|
Wysłany: Sob 17 Mar, 2012 14:53
|
|
|
Gierka naprawdę wspaniała, czekam na więcej screenów :P |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 17 Mar, 2012 16:14
|
|
|
Jeśli ktoś chce sprawdzić wagę przedmiotu, to go waży.
Jeśli ktoś chce sporządzić miksturę, to ją warzy.
Mapki są śliczne |
________________________
|
|
|
|
iluminati
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 17 Mar, 2012 17:38
|
|
|
Czas na małe relację z postępu.
Zapomniałem napisać że ostatni screen przedstawia kawałek od mapy kalibana, wybaczcie za to ale miałem zły dzień a co za tym idzie brak weny, szybko to naprawiłem samemu dodając dalszą część mapy, jeszcze raz przepraszam i gwarantuję że w grze nie będzie żadnych kopii. Na dowód screen mapy kompletnej.
A teraz postępy:
Właśnie skończyłem przenoszenie Sideview Battle System Tankentai XP
i powiem że bardzo mi przypadł do gustu, dodatkowo do tego dodałem skrypty:
-Visual Equipment (Już w zestawie był)
-Animated Enemes
-Enemes Weapons
-Summons
-Bows, guns, skills
-Steal system
-HP SP meters
-Battle windows
Walka jest rodem z FF, można zostać zaskoczonym, zaatakować przeciwnika od tyłu, dzięki temu że pancerz zmienia wygląd gracza, battler (tylko nasz) zawsze jest inny, widać też "machanie" mieczem (aktualnie założonym) oraz strzelanie z łuku. Zapodam screen ale nie sugerujcie się nim ponieważ wygląd będzie modyfikowany, chcę tylko pokazać co to jest.
screen:
PS: Sephi nie będzie w grze to tylko bot.
Zamierzam też dodać lockpick minigame (jedyna minigra) ponieważ bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Ogólnie będzie 4 bohaterów: gracz, dziewczyna(sekret jak na razie), oraz 2 postaci z klasą i płcią zależną od twoich decyzji, będą też postacie poboczne które na chwilę do nas dochodzą. Mówiąc więcej o decyzjach, powiem że będzie dużo tego typu, niektóre będą miały wpływ na naturę złą lub dobrą oraz karmę, niektóre nawet będą miały konsekwencje rodem z królowania w Fable 3. To tyle jak na razie, najprawdopodobniej za niedługo skończę już grywalne demko. |
________________________
|
|
|
|
varden01
Preferowany:
Dołączył: 16 Paź 2011 Posty: 27
|
Wysłany: Sro 16 Maj, 2012 13:39
|
|
|
Brzmi fajnie daj to demko, zagram i napiszę jakąś reckę |
|
|
|
iluminati
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lut 2012 Posty: 7 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 01 Cze, 2012 20:46
|
|
|
Chwilowo nie mogę ponieważ padł dysk w komputerze, dzięki Bogu kopia była na pendrive, gdy tylko zakupię nowy dysk zabieram się do pracy i umieszcze demko. |
________________________
|
|
|
|
Zazombik
Preferowany:
Pomógł: 19 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 120
|
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012 11:08
|
|
|
Projekt zapowiada się ciekawie, mapki ładne... Nic, tylko czekać na demko
Co to za menu "wybierz poziom" ?
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
Cytat: | dzięki Bogu kopia była na pendrive | Jeden mądry |
________________________
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|