Wyświetlanie zmiennej w pasku
Autor
Wiadomość
Valdali
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 15:16
Zeno3939 , wydaje mi sie ze sie da ale tylko do jednej statystyki
________________________ Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ
Spoiler:
Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!
Dziennik Krejzolów :
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe
Moi ziomale :D
Angius
Nie wkurzać
Preferowany:
Pomógł: 104 razy Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 1276 Skąd: wROCK
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 15:31
Do statystyk, to mamy osobny skrypt zamieniający je wszystkie w paski, poszukaj dobrze :P
________________________ "Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."
Aruka21
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 129 Skąd: Samo dno piekieł.
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 16:49
Czy istnieje możliwość wyświetlenia kilku zmiennych za pomocą pierwszego skryptu w kilku paskach, jeden pod drugim ?
Pozdrawiam Aruka21
________________________ Mój aktualny projekt: Edeon
Oto link:http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=73129#73129
Zyska Sławę Królem Będzie,
Kto Się Uświadomi We Śnie,
Kto Zdobędzie Szczyt W Błękicie,
Będzie Tym Co Jest Na Szczycie.
Valdali
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011 18:10
Aruka21 , w "edycji skryptów" zrobić można wszystkoooo
ale najlepiej zrób nowy temat w dziale prośby i zamówienia, a może Ayene coś wykombinuje [ nie mówi nic ale by mi to pasowało ]
________________________ Moje anime w RPG Makerze. Zapraszam!
ZOBACZ
Spoiler:
Moimi Mistrzami i Wielkimi Nauczycielami są: Melvin i Angius!
Dziennik Krejzolów :
Ayene
Angius
Melvin
Yoroiookami
CrasheR
Finwe
Moi ziomale :D
bartek2940
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 88
Wysłany: Nie 22 Sty, 2012 16:07
Witaj Ultimo!
Dawno mnie tu nie było
Wracam do was
Ale tak wracając do tematu, to chciałem spytać, czy można by użyć obok paka albo obok napisu ikonki jakiejś? Wiem, że to pewnie banalnie, ale jakoś tak ja i skrypty niezbyt się lubimy
________________________ Obecny projekt - Chwilowo brak
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pon 23 Sty, 2012 13:14
Bu wyświetlić ikonę obok napisu:
Wejdź w skrypt i znajdź:
Kod: self.contents.draw_text(-8, -7, self.contents.width, WLH, TEXT, 1)
zamień na:
Kod: self.contents.draw_text(-8, 0, self.contents.width, WLH, TEXT, 1)
draw_icon(INDEX, 0, 0)
gdzie INDEX to indeks ikony w 'IconSet'.
Znajdź:
Kod: self.contents.fill_rect(0, 0 + WLH - 8, GAUGE_WIDTH, GAUGE_HEIGHT, gauge_back_color)
self.contents.gradient_fill_rect(0, 0 + WLH - 8, gw, GAUGE_HEIGHT, gc1, gc2)
i zamień na:
Kod: self.contents.fill_rect(0, 0 + WLH, GAUGE_WIDTH, GAUGE_HEIGHT, gauge_back_color)
self.contents.gradient_fill_rect(0, 0 + WLH, gw, GAUGE_HEIGHT, gc1, gc2)
________________________
bartek2940
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 88
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 17:27
Ayene , nie wiem, czy wiesz, ale jesteś mistrzynią.
Dziękuję ci po raz kolejny.
Sorki, ale się pospieszyłem z dziękowaniem. Zrobiłem tak jak mówiłaś i działa, ale mam takiego małego errora...
Przesunięcie napisu sam zrobić mogę, ale chodzi mi o to, że z jednego paska się zrobiły dwa. Tylko pusty jest jeden.
Jakby chyba naprawiłem ignorując (wstawiając "#") przed linijką:
Kod: # self.contents.gradient_fill_rect(0, 0 + WLH - 8, gw, GAUGE_HEIGHT, gc1, gc2)
I działa, ale chciałem spytać, czy nie będzie przez to problemów na zaś?
Właściwie, to ledwo wróciłem i już przyniosłem wór problemów
Mam nadzieję, że to ostatni, ale ogłaszam "My and my problems are back!"
________________________ Obecny projekt - Chwilowo brak
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 20:07
bartek2940 , bo dodałeś te kody, zamiast je zastąpić (wyraźnie informowałam, co należy zrobić), dlatego masz dwa paski. Skoro dałeś kratkę przed wspomnianą linijką to wszystko powinno być OK.
________________________
bartek2940
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 88
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 20:27
Ayene , dzięki. Byłem pewien, że to usunąłem, a tu taki peszek...
________________________ Obecny projekt - Chwilowo brak
Drakix
Preferowany:
Dołączył: 26 Lut 2012 Posty: 29
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012 15:48
Ja mam Pytanie co trzeba zrobic ze ten pasek to bedzie HP i jak podejde do moba a on mi walnie zeby mi zabralo hp a jak walne potka to mi doda..? Proszę o Pomoc ja w tych Sprawach jestem Słaby..;/ Ogółem znam się na skryptach z 50%.;/
Bym był bardzo Wam wdzięczny..
________________________ =====PROJEKT=====
Ogólnie- Ok.70%
Grafika- 80%
Skrypty- 60%
Dzwięki- 100%
Gra Online- 60%
Aruka21
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Paź 2010 Posty: 129 Skąd: Samo dno piekieł.
Wysłany: Czw 01 Mar, 2012 19:42
A nie łatwiej poszukać sobie skryptu na HUD ?
Nie pytaj o link, poszukaj na forum.
Pozdrawiam Aruka21
________________________ Mój aktualny projekt: Edeon
Oto link:http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=73129#73129
Zyska Sławę Królem Będzie,
Kto Się Uświadomi We Śnie,
Kto Zdobędzie Szczyt W Błękicie,
Będzie Tym Co Jest Na Szczycie.
hubr
Preferowany:
Dołączył: 01 Sty 2013 Posty: 7
Wysłany: Wto 08 Sty, 2013 18:13
Można zrobić by ta zmienna była wyświetlana liczbowo, a nie w pasku? Mam zamiar wyświetlać w niej x postaci, a w drugiej y.