Zamknięty przez: Avara Sob 24 Lis, 2012 11:40 |
System niszczenia się broni. |
Autor |
Wiadomość |
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012 10:03
|
|
System niszczenia się broni.
|
Witam, chciałbym dowiedzieć się czy istnieje skrypt, który mógłby wprowadzić punkty "zdrowia" dla broni. Chodzi o coś takiego jak w Minecrafcie, bądź Dead Island. Choć bardziej interesowałoby mnie to drugie :D |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 21 Lis, 2012 21:24
|
|
|
Czyli rozumiem, że nie poświęcisz minuty na opisanie systemu 'zdrowia' dla broni w Dead Island, a ktoś kto w to nie grał ma specjalnie czytać tuty, czy co, by wiedzieć, o co Tobie chodzi? |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sro 21 Lis, 2012 22:20
|
|
|
Myślałem, że załapiecie o co mi chodzi.
Z każdym ciosem broń się niszczy, aż w końcu się rozpada. Im więcej używasz danej broni tym szybciej Ci się rozsypie. |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 19:35
|
|
|
System systemowi nie równy. Rozumiem, że uderzenie kilka razy przeciwnika jakimś mieczem spowoduje, że miecz... pęknie i będzie można go naprawić (?) albo rozleci się na kawałki (?), albo będą mu spadać statsy (?)
Po tym jak powalimy w bestie zbyt długo, to co? Po prostu broń zniknie nam z ekwipunku (?) Przejdzie do plecaka jako kupa metalu (?) Będzie jakiś komunikat, czy gracz sam będzie musiał się domyślić, że zadaje za małe obrażenia? A może po każdej walce będzie wchodził do ekwipunku, żeby sprawdzić, ile hitów może jeszcze wykonać? Faktycznie, powinniśmy się domyślić... |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 20:02
|
|
|
Rozwali, to rozwali. Popsuł się, to go nie ma i tyle. |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 12:28
|
|
|
Postawa warta co najmniej walnięcia budką telefoniczną...
Ale co się dziwić, trzech zdań opisu napisać nie potrafi, co dopiero w sieci wyszukać http://www.rpgmakervx.net...5&hl=durability (tak, to jest to na żółto). |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 13:22
|
|
|
Nie wpadłem na to, aby szukać "Niszczenia się ekwipunku" pod "Advanced Equip V0.2". Biada mi!
Po za tym to i tak już nie aktualne. :) |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 22:03
|
|
|
Wystarczyło wpisać 'durability' na żółto zaznaczają się wyniki wyszukiwania Dobrze nie spojrzysz, a od razu ironizujesz. Aby odrobinę pogłówkować nie trzeba być "lamowatym" |
________________________
|
|
|
|
CrasheR
Pomógł: 123 razy Dołączył: 20 Gru 2010 Posty: 609 Skąd: Nibelheim
|
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 11:33
|
|
|
Szukałem raczej pod "deterioration". A twój skrypt widziałem, dziękuję za znalezienie, jednakże jak już pisałem "nieaktualne". |
________________________
|
|
|
|
|