Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Avara
Sob 24 Lis, 2012 11:40
System niszczenia się broni.
Autor Wiadomość
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Nie 21 Paź, 2012 10:03
System niszczenia się broni.
Witam, chciałbym dowiedzieć się czy istnieje skrypt, który mógłby wprowadzić punkty "zdrowia" dla broni. Chodzi o coś takiego jak w Minecrafcie, bądź Dead Island. Choć bardziej interesowałoby mnie to drugie :D
________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 21 Lis, 2012 21:24
Czyli rozumiem, że nie poświęcisz minuty na opisanie systemu 'zdrowia' dla broni w Dead Island, a ktoś kto w to nie grał ma specjalnie czytać tuty, czy co, by wiedzieć, o co Tobie chodzi?
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sro 21 Lis, 2012 22:20
Myślałem, że załapiecie o co mi chodzi.
Z każdym ciosem broń się niszczy, aż w końcu się rozpada. Im więcej używasz danej broni tym szybciej Ci się rozsypie. :-P
________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 19:35
System systemowi nie równy. Rozumiem, że uderzenie kilka razy przeciwnika jakimś mieczem spowoduje, że miecz... pęknie i będzie można go naprawić (?) albo rozleci się na kawałki (?), albo będą mu spadać statsy (?)
Po tym jak powalimy w bestie zbyt długo, to co? Po prostu broń zniknie nam z ekwipunku (?) Przejdzie do plecaka jako kupa metalu (?) Będzie jakiś komunikat, czy gracz sam będzie musiał się domyślić, że zadaje za małe obrażenia? A może po każdej walce będzie wchodził do ekwipunku, żeby sprawdzić, ile hitów może jeszcze wykonać? Faktycznie, powinniśmy się domyślić...
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Czw 22 Lis, 2012 20:02
Rozwali, to rozwali. Popsuł się, to go nie ma i tyle. :roll:
________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 12:28
Postawa warta co najmniej walnięcia budką telefoniczną...

Ale co się dziwić, trzech zdań opisu napisać nie potrafi, co dopiero w sieci wyszukać http://www.rpgmakervx.net...5&hl=durability (tak, to jest to na żółto).
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 13:22
Nie wpadłem na to, aby szukać "Niszczenia się ekwipunku" pod "Advanced Equip V0.2". Biada mi! :roll:

Po za tym to i tak już nie aktualne. :)
________________________



 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 23 Lis, 2012 22:03
Wystarczyło wpisać 'durability' :roll: na żółto zaznaczają się wyniki wyszukiwania :roll: Dobrze nie spojrzysz, a od razu ironizujesz. Aby odrobinę pogłówkować nie trzeba być "lamowatym" ;-)
________________________


 
 
 
CrasheR 




Pomógł: 123 razy
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 609
Skąd: Nibelheim
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012 11:33
Szukałem raczej pod "deterioration". A twój skrypt widziałem, dziękuję za znalezienie, jednakże jak już pisałem "nieaktualne".
________________________



 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene