Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Zamknięty przez: SaE Sro 09 Sty, 2013 22:06 |
HUD Ekwipunku - modyfikacja |
Autor |
Wiadomość |
Amol1994
Preferowany:
Dołączył: 11 Gru 2012 Posty: 2
|
Wysłany: Czw 27 Gru, 2012 21:59
|
|
HUD Ekwipunku - modyfikacja
|
Witam. Jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o skrypty w RPG XP, a chciałbym wykorzystać w mojej grze ten HUD:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2454
, tylko potrzebna mi jest jego modyfikacja, bo bez niej na nic się nie zda. Mianowicie w grze jest parę sytuacji, w których nie powinno być widać ekwipunku (np. wtedy, gdy nie widać naszej postaci, bądź gdy trwają tzw. "intra"). Proszę o pomoc w przerobieniu tego skryptu w ten sposób, abym mógł włączać/wyłączać widzialność tegoż HUD'a za pomocą eventu (np. auto start, bądź poprzez kliknięcie). Jeśli jest taka możliwość, proszę o gotowca, gdyż, jak już wspominałem, jestem całkowicie zielony w tym temacie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam:) |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 27 Gru, 2012 22:15
|
|
|
Gdy wrzucasz skrypty, przyglądaj się ich konfiguracji. Często w nagłówku są informacje, takie jak ta:
Kod: | # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
EQPMAPVIS = 5 |
Włącz i wyłącz przełącznik nr 5, a sam zobaczysz efekt |
________________________
|
|
|
|
Amol1994
Preferowany:
Dołączył: 11 Gru 2012 Posty: 2
|
Wysłany: Czw 27 Gru, 2012 22:23
|
|
|
Wielkie dzięki :)
Leci "pomogła" ^^ |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|