Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Awatary podczas walki
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009 11:20
Awatary podczas walki
~ Awatary podczas walki ~

Krótki opis
Skrypt pozwala na wyświetlanie awatarów podczas walki (patrzy screenshot).

Autor skryptu
GameBaker [gamebaker.com]

Poprawki
Ayene [yurika@o2.pl]

Kompatybilność
Tylko VX

Skrypt
Spoiler:

Kod:

# ========================================================
#                       ~ Avatary podczas walki ~
#                       Data publikacji: 27.09.2009
#                   Autor: GameBaker [gamebaker.com]           
# ========================================================
# Instalacja: Umieść ten skrypt nad Main w Edytorze Skryptu.
# ========================================================
# ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

# Skrypt pozwala na wyświetlanie avatarów podczas walki.

# --------------------------- POCZĄTEK SKRYPTU ---------------------------------
module GameBaker
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI --------------------------------- 

BStatusFaceBar = true
BStatusFaceBarMod = 0

# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------
end

# -----------NIE EDYTUJ PONIŻEJ, CHYBA ŻE WIESZ CO ROBISZ ^^--------------------
class Window_BattleStatus < Window_Selectable
def gamebaker_drawactorface(i)
actor = $game_party.members[i]
bitmap = Cache.face(actor.face_name)
rect = Rect.new(actor.face_index % 4 * 96,
actor.face_index / 4 * 96, 96, 96)
if self.active
self.contents.blt(i * 96, 0, bitmap, rect, 128)
else
self.contents.blt(i * 96, 0, bitmap, rect, @index == i ? 255 : 128)
end
bitmap.dispose
end

def item_rect(i)
return Rect.new(96 * i, 0, 96, 96) if self.active
return Rect.new(-1,-1,1,1)
end

def refresh
@old_index == @index
self.contents.clear
@item_max = $game_party.members.size
@column_max = @item_max
mod = 96 - (GameBaker::BStatusFaceBarMod * 2)
if GameBaker::BStatusFaceBar
bitmap = Bitmap.new(mod,42)
bitmap.fill_rect(0, 0, mod, 42, Color.new(0,0,0))

for i in 0...@item_max
gamebaker_drawactorface(i)
self.contents.blt(i * 96 + GameBaker::BStatusFaceBarMod,
58, bitmap, Rect.new(0,0,mod,42), 100)
end
bitmap.dispose
else
for i in 0...@item_max
gamebaker_drawactorface(i)
end
end
for i in 0...@item_max
draw_item(i)
end
end

alias_method :gamebaker_statusfaces_index, :index=
def index=(num)
gamebaker_statusfaces_index(num)
refresh if @old_index != @index
end

alias_method :gamebaker_statusfaces_active, :active=
def active=(num)
gamebaker_statusfaces_active(num)
refresh
end

def draw_item(index)
self.contents.font.color = normal_color
actor = $game_party.members[index]
draw_actor_state(actor, index * 96 + 12, 32, 72)
draw_actor_hp(actor, index * 96 + 10, 56, 76)
draw_actor_mp(actor, index * 96 + 10, 74, 76)
end
end

# --------------------------- KONIEC SKRYPTU -----------------------------------


Demo
niepotrzebne

Screenshot


Instrukcja
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.

Piszcie w razie problemów.

avatary_w_walce.txt
Pobierz Plik ściągnięto 789 raz(y) 2,75 KB

________________________


 
 
 
bartek2940 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 88
Wysłany: Pon 14 Mar, 2011 23:42
Mogłabyś może wżucić skrypt w spoileże, bo coś mam problemy ze ściągnięciem.

PS. Jeśli wiadomość zabrzmiała nie uprzejmie, to przepraszam, jest już puźno, a ja ledwo jeszcze kojażę co się wokół dzieje.
________________________
Obecny projekt - Chwilowo brak
 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Czw 17 Mar, 2011 14:17
SUPER skrypt.
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Tony 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 38
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 09:51
Tego Skryptu Mi Brakowało!

_________________
Obecny Projekt:The world according to John
________________________
Lubie Placki
*Gram w Miencraft*

Pozdrawiam Tony
 
 
fliprog 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 12
Wysłany: Nie 09 Paź, 2011 08:40
Fajnie ale jak dodać np.Emocje?
jestem zielony w skryptopisaniu :-/
________________________

Sonic X!

Robie title na zamówienie pisać na PW

http://stworzwirusa.tk/534/filipek

http://grawbank.tk/948/fliprog
 
 
marcin 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Po co pisać skąd?
Wysłany: Nie 09 Paź, 2011 16:07
Przyda się
________________________
Pracuje na innym bo nie wiem ad którym pracować!!
 
 
fliprog 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 12
Wysłany: Pią 14 Paź, 2011 09:57
jak to dodoać?! ;-( :cry:
Emocje żecz jasna

[ Komentarz dodany przez: Angius: Pią 14 Paź, 2011 11:18 ]
Scaliłem doublepost i usunąłem 41 emotikonek. Nie przesadzasz czasem z ich ilością?
________________________

Sonic X!

Robie title na zamówienie pisać na PW

http://stworzwirusa.tk/534/filipek

http://grawbank.tk/948/fliprog
Ostatnio zmieniony przez Angius Pią 14 Paź, 2011 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PaayJer 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 86
Wysłany: Pon 17 Paź, 2011 12:29
Użyję :) Dzięki za znalezisko :)
Pozdrawiam :przytul:
________________________
Tutki od PJ!!!
[Kurs 1] Kliknij tutaj!
[Kurs 2] Kliknij tutaj!
[Kurs 3] Kliknij tutaj!
[Kurs 4] Kliknij tutaj!
 
 
SilverPresents 



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 2
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011 17:25
buuuuuuuuuuuuuuuuuuu!nie działa ten skrypt!
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011 17:52
CO nie działa? Nie wyświetla się? Wywala błąd? Komputer się wyłącza? Pali się płyta główna? Wywala korki w całym bloku? Wybucha pobliska elektrownia? CO KONKRETNIE się dzieje?
Nie jesteśmy jasnowidzami. Daj opis problemu albo screen.
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
doa1996 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 7
Wysłany: Sob 26 Lis, 2011 21:00
mi wszystko działa w 100%, dzięki za skrypt ;-)
 
 
 
XarXs 



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 16
Wysłany: Sob 24 Mar, 2012 21:27
A dałoby rade zrobić żeby wyglądało tak jak w xp?
 
 
Poloney100 



Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 17
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012 15:28
Dzięki jesteś .... :przytul: . Dziękuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene