Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Czeliosss
Sro 11 Sie, 2010 11:03
Cres : Amulet Elfa
Autor Wiadomość
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
  Wysłany: Czw 15 Paź, 2009 21:19
Cres : Amulet Elfa
Witam

W tym temacie chcę zaprezentować projekt mojej gry, cały projekt to dopiero szkic nawet żeby wrzucić demo muszę zrobić wiele poprawek a to jeszcze troszkę potrwa ale dość o tym przejdźmy do fabuły i do opisu gry.
Spoiler:



W projekcie postanowiłem zrobić tak by gracz miał możliwość wyboru pytań w rozmowie z NPC każde pytanie, odpowiedź wpłynie na rozmowę z daną postacią i w niewielkim stopniu na grę na to kładę największy nacisk, mam nadzieję że mi się uda. Fabuła hmm...przygoda toczy się na wyspie Enor włada nią Lord Acid Rain^^(wiem głupio ale mam dla niego jeszcze inną nazwę więc może się to jeszcze zmienić) nie chcę za wiele zdradzać szczegółów o fabule z czasem wszystko będzie łączyć się w całość a odkrywanie fabuły samemu powinno być naprawdę ciekawe to kolejny cel tej gry. Oczywiście w grze będzie wiele zadań pobocznych które będziemy mogli wykonać, dostaniemy za dobrze wykonane zadanie złoto lub jakiś przedmiot no i oczywiście doświadczenie a może nawet zleceniodawca przyłączy się do nas by pomóc nam w walce z wrogami, między innymi odwiedzimy las elfów, kopalnię krasnoludów czy wioskę najemników może będą 2 gildie do których będziemy mogli dołączyć ale to już wyższa szkoła. - Teraz trochę o głównych bohaterze i o postaciach.
*****************
Spoiler:


Imię: Cres
Wiek: 20
Klasa: Łotr
Opis: Cres to główny bohater gry, jeśli chodzi o jego charakter to jest zbyt pochopny wiele razy robi coś bez zastanowienia, jest wybuchowy choć może na początku gry tego nie widać. Gdy widzi że ktoś ma kłopoty i jego sumienie podpowiada mu żeby zadziałać wtedy się nie waha. Dobrze potrafi walczyć i kraść, wielu uważa go za złego człowieka choć z czasem w grze okazuje się że to tylko pozory.
*****************
Spoiler:


Imię: Nami
Wiek: 19
Klasa: Kleryk
Opis: Nami możemy spotkać praktycznie na początku gry, może nam pokazać drogę do miasta gdzie główny bohater będzie chciał się dostać. W zamian zażąda pomocy w zdobyciu dla niej coś cennego. Nami jest klerykiem zna się na magii leczenia, co do charakteru jest zawsze wesoła, często będzie próbowała pocieszyć drużynę gdy coś pójdzie nie tak.
*****************
Spoiler:


Imię: Daxon
Wiek: 26
Klasa: Najemnik
Opis: Daxon jest najemnikiem jest cichy i poważny gdy dochodzi do walki naprawdę potrafi pokazać co znaczy ostrze w jego rękach, zadaje silne ciosy w przeszłości o mały włos ominł śmierć gdy walczył ze swoim największym wrogiem który jest...^^ Stąd ta blizna na oku.
*****************
Spoiler:


Imię: Gretiel
Wiek: ???
Klasa: Mag
Opis: Gretiel jest magiem nikt nie wie ile dokładnie ma lat i skąd posiada tak wielka moc magiczną włada każdym żywiołem magii ale najlepiej radzi sobie z żywiołem ognia. Naprawdę potrafi zrobić niezłe zamieszanie za pomocą magii Gretiel to dość zagadkowa postać dokuczliwi członkowie drużyny w połączeniu z jego słabą cierpliwością potrafią czasami rozbawić ^^ (Mam nadzieję)
*****************

Temat będę aktualizował można krytykować. Czasu mało więc w drugim poście napiszę kolejny opis gry i postaci a może ktoś ma jakieś pytania? Na koniec kilka fotek z gry...
********************
Spoiler:









Mniej więcej tak to wygląda jest dużo błędów i dużo trzeba jeszcze zrobić...

Pozdrawiam
________________________

Ostatnio zmieniony przez Lartarin Czw 19 Sie, 2010 10:08, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 15 Paź, 2009 21:55
Z tego, co zaprezentowałeś, wiem, że na pewno zagram w Twoją grę.

Bardzo podoba mi się Twoje ambitne podejście. Pomysł z pytaniami mającymi wpływ na rozgrywkę, choć sprawdzony w innych RPG, również przypadł mi do gustu, jednak ze względu na to, ile pracy należałoby w to włożyć, nigdy bym się nie zdecydowała na podobny zabieg. Tym bardziej jestem pełna podziwu.

Co mi się jeszcze podoba? Staranność map! Są po prostu bardzo ładne.

No ale skoro wymieniłam zalety Twojego projektu, należałoby również przedstawić wady :-) albo przynajmniej wykazać, co według mnie jest niedopracowane/ubogie. Przede wszystkim ekran tytułowy wydaje mi się zbyt pusty. Logo, które przedstawiłeś na samej górze jest o wiele lepsze (widziałabym je większe na środku ekranu). Ponadto ilość bohaterów (bo jak rozumiem jest ich tylko czwórka). Dla mnie to zdecydowanie za mało (dostrzegam, że chcesz położyć nacisk na dokładny zarys ich osobowości), ale dodaj jeszcze z czterech pobocznych.

No i jak na razie to byłoby na tyle. Nie mam innych spostrzeżeń. W razie jak będę miała, to coś napiszę ;-)
________________________


 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Czw 15 Paź, 2009 22:13
Co do bohaterów...będzie ich przynajmniej 6-7miu :mrgreen: kolejnych trzech opiszę w następnym poście którego napiszę. Nawet taki opis zabiera trochę czasu a jeszcze więcej projekt a jeszcze musi być go troszkę dla mnie^^ W pierwszym poście chciałem pokazać jak mniej więcej to wygląda. Co do ekranu startowego...taaak tu jest problem bo nie jestem zbyt dobry w tworzeniu takich rzeczy...

Pozdrawiam :-P
________________________

 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Pią 16 Paź, 2009 13:12
Ładne, ładne... gratulacje ^^ Ale facet imieniem Acid Rain?! ^^ hjehje
A mam pytanko, co to za czcionka i czy będzie wyświetlać się każdemu, bo jak ktoś nie będzie jej miał zainstalowanej, to chyba nie pójdzie co nie?
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Pią 16 Paź, 2009 13:34
Hehe napisałem że głupio Acid Rain :mrgreen: ale dzięki takiej nawie mam fajne pomysły w dalszej grze ^^ :mrgreen: Co do czcionki tak trzeba sobie ją zainstalować - nazywa się Aklatanic TSO albo jakoś podobnie...
________________________

 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Pią 16 Paź, 2009 17:05
Aloha

Co do mojej oceny...
Screeny wyszły tobie całkiem nieźle :lartarin:
Kwestia staranności map i mnogości wyborów zostały omówione wyżej!
Przychylam się do nich :mrgreen:
Co do ilości postaci myślę, (robię tak czasami) że nawet ta czwórka daje radę. Jednak ich zarys musi być ogromny, żeby zrównoważyć brak reszty bohaterów. Wymaga to oczywiście dużego nakładu pracy, oraz myśli twórczej!

Ekran tytułowy - daj jakieś roślinki w tle i będzie dobrze (elfy lubią w końcu naturę... jeść ;-) )... naturalnie :lartarin:

Reszta nie wymaga komentarza, a moim skromnym zdaniem :lartarin: całość zapowiada się smakowicie, lajk kartofelki w korytku :-P

Czekam na demo!

Oklaski dla klaszczących :brawa:
________________________

 
 
 
Greed 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 42
Skąd: Tokio
Wysłany: Pią 16 Paź, 2009 18:43
No Squall zapowiada się kawał porządnej gry. Postacie jak na razie wydają się bardzo ciekawe a mapki są wykonane genialnie. Tylko błagam nie zawiedź mnie i wrzuć w najbliższym czasie chociaż demo :mrgreen:
________________________
"Darker than Black"
Może taki jestem.
 
 
 
Cyklop 




Nagrody:
UFT3 Winner

Ranga RM:
1 gra

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 54
Skąd: ???
Wysłany: Sob 17 Paź, 2009 10:03
Większe charsy wyglądają ładniej. Nie widziałem ich w akcji aż do tej pory. Nie mam zastrzeżeń, wygląda na to że twoja gra będzie na wysokim poziomie i już wyczuwam jej klimacik ;)
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Sob 17 Paź, 2009 11:01
Kurde dzięki za pozytywne opinie to motywuje :mrgreen: Planuję wrzucić demko w Poniedziałek ;-) A opis kolejnych postaci dziś wieczorkiem albo jutro
________________________

 
 
kinek 




Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 14
Wysłany: Sob 17 Paź, 2009 22:23
Czekam!! ;* I może nawet dziś się doczekam ;P
________________________
Z jednego powodu zrobiłem tu kąto, ale przyda się zapewne!;P
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Nie 18 Paź, 2009 18:53
Witam

Oto reszta postaci te postacie są jakby poboczne chodzi mi o to że większy nacisk będę brał na 4 pierwsze postacie stąd skromniejszy opis ich charakteru choć jedna z tych postaci odegra większą rolę niż pozostałe
*****************

Imię: Zigar
Wiek: 120
Klasa: Wojownik
Opis: Zigar jest krasnoludem świetnie włada toporem, jest bardzo honorowy, lubi alkohol i złoto ^^ Jest silny i dobrze umięśniony zawsze dotrzymuję słowa. Jest dość zagadkowy i nieufny wobec obcych, broni swoich sekretów za wszelka cenę, nienawidzi elfów.
*****************

Imię: Desehun
Wiek: 30
Klasa: Druid
Opis: Desehun jest Druidem opanował magię natury, potrafi przybrać postać zwierzęcia. Przy pierwszym spotkaniu z bohaterem nie za bardzo się polubią a nawet stoczą pojedynek.
*****************

Imię: Lothrond
Wiek: 21
Klasa: Paladyn
Opis: Lothrond to Paladyn walczy po stronie dobra i prawa jest zawsze gotowy by walczyć ze złem. Włada białą magią ale w walce bezpośredniej też świetnie sobie radzi , niektórzy mówią że jest świętym rycerzem, rycerzem kapłanem gdyż posiada idealne cechy rycerza i białą magię.
*****************

Imię: Aiko
Wiek: 20
Klasa: Złodziej
Opis Aiko-nie ma dla niej zamka którego by nie otworzyła, można powiedzieć że we włamaniach jest mistrzynią, wpadnie w poważne kłopoty w które przypadkowo wciągnie głównego bohatera. Z Czasem jednak Aiko i Cres bardzo się polubią ^^


Pozdrawiam

[ Dodano: Sro 21 Paź, 2009 19:05 ]
Witam wiele się zmieniło :-D Miało być demo w poniedziałek a dziś jest środa...no ale cóż może jutro wrzucę mały zwiastun gry, amatorski zwiastun :-P Lepiej oddaje wygląd gry niż zdjęcia. A demo chyba w najbliższy Poniedziałek

Pozdrawiam
________________________

 
 
Seivoth 





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 79
Skąd: Kohlingen
Wysłany: Sob 24 Paź, 2009 22:38
Witam

Zapoznawszy się z Twoimi postami powoli wprowadzającymi w świat gry, zdobyłem się na odwagę skomentowania togo, co stworzyć zamierzasz!

Mapy są słodziutkie, cukierkowe, po prostu pyszne... podobają mi się!
Nazwy władców krain są jak reklamy telefonii komórkowych - bez znaczenia. Może być i lord Acid Rain.
Postacie hmm...
Nami - Aeris już była, dobrze że tylko przez chwilę...
Krasnoludy - oczywistą oczywistością jest to, że krasnoludy są waleczne, piją alkohol i kochają złoto. Po co to powielać?
Ogólnie gra zapowiada się ciekawie. Czekam zniecierpliwiony na efekty Twojej pracy!
________________________
 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Nie 25 Paź, 2009 11:02
Co do krasnoludów tak...wiadomo :-P ale jak już opisywałem wszystkich bohaterów to wszystkich a wymyślić innego charakteru mu nie mogłem bo by nie był krasnoludem ^^

Pozdrawiam
________________________

 
 
Seivoth 





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 79
Skąd: Kohlingen
Wysłany: Nie 25 Paź, 2009 11:19
Hmm...
Trudno powiedzieć, że wymyśliłeś mu charakter, dałeś po prostu suchą definicję standardowego krasnoluda...
Jakby elfy nie mieszkały w lesie, nie lubiły wina, nie były zniewieściałe, nie kochały przyrody to ze 100%-ową pewnością nie byłyby elfami.
Jakby dobra postać nie leczyła, nie była uśmiechnięta i nie dawała otuchy reszcie drużyny, to również nie mogłaby być dobra.
Gdyby niziołek cierpiał na bulimię i anoreksię (jak anoreksio) to byłby fałszywym niziołkiem.
Każdy zły chce zawładnąć światem, a swoją matkę sprzedałby na jarmarku.

Krasnolud równie dobrze może być abstynentem, kochać elfy bo... (tu wpisz uzasadnienie), a wszystkie zarobione pieniądze może oddawać na szczytne cele.
I tym się różni charakter od cech charakteru. Według mnie opisany wyżej krasnolud stał się dopiero teraz osobliwy i nie przedstawia już utartego schematu pokurczowatego brudasa, rzucającego mięsem w strone elfów, w momencie gdy przelicza zawartość swojej sakwy.
________________________
 
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Nie 25 Paź, 2009 13:31
Tak masz rację może źle napisałem, charakteru mu nie wymyśliłem ale na swój sposób będzie się różnił. Planuję zrobić by każda postać była wyjątkowa i miała własne cele.

Zależy jak z nią porozmawiamy i jaką odpowiedź wybierzemy tak ona będzie do nas nastawiona :-) a to dużo czasu pochłania.

[ Dodano: Nie 01 Lis, 2009 20:45 ]
Witam

Jakiś czas temu pisałem że będzie demo mojego projektu...ale wiele się zmieniło i ogólnie ostatnio nie miałem czasu :-? no i trochę lenia miałem ^^

Zmiany :

Jeśli otrzymamy przedmiot powie nam o tym komunikat

Więcej elementów
Pracuję nad mapami by były bardziej szczegółowe i nie było tyle pustych miejsc jak przedtem
Np. kwiaty, studnie i jakieś wiadro w tle^^ grzyby :-P Oczywiście to tylko przykład bo planuję zrobić je naprawdę szczegółowe

Nowe menu sklepowe i menu bohatera
Jeśli ktoś widział filmik wie jak wyglądało wcześniej. Teraz moim zdaniem wygląda lepiej, dużo lepiej-oto przykład




Juro jeszcze napiszę więcej o Fabule bo tak naprawdę nic o niej nie napisałem i coś więcej o lokacjach jakie odwiedzimy. Będą też nowe fotki z tych lokacji, projekt jak na razie nie umarł i ma się dobrze ale był moment że miałem z nim skończyć :-/ A demo w piątek, teraz mogę powiedzieć że będzie na pewno w piątek jak mi nic nie wypadnie (Jeśli jeszcze kogoś to interesuje) ^^

Pozdrawiam
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene