Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Walka w czasie rzeczywistym
Autor Wiadomość
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 04 Cze, 2010 19:25
można: wejdź w ENEMIES tam jest DROP ITEM:
-ustawiasz tam przedmiot np. miecz i szanse w ułamkach w zakładce PROBABILITY

EDIT: te dwie linijki DROP ITEM znajdują się pod okienkiem wstawiania grafiki potwora.

Pomogłem? Dasz pomógł? - Czy ja ciąglę muszę upominać, że nie wolno tak pisać? //Asantos
Ostatnio zmieniony przez Asantos Pią 04 Cze, 2010 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mwax 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: gda
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 13:06
Re: Walka w czasie rzeczywistym
No może troche późno ... ale odświeżę temat nie mogę odtworzyć projektu tego dema a chciałem trochę podpatrzeć z niego odrazu wyskakuje mi "projekt był robiony w starszej wersji markera i może zostać nieodtworzony
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 13:09
Kłania się temat:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2583 :-)
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 18:11
Witam ponownie

a dał by mi ktoś lub powiedział gdzie mogę to znaleźć by samemu po ustawiał co poniektóre rzeczy sterowanie ikony pieniędzy itp. itd.
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Asantos 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 236
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 21:20
Sprocik,

Sterowanie w konfiguracji, tylko literki zmieniasz:
Kod:
# KONFIGURACJA ATAKU:
# Przycisk ataku prawą ręką:
Right_Attack_Button = Input::Letters["A"]
# Przycisk ataku lewą ręką lub parowania tarczą:
Left_Attack_and_Shield_Button = Input::Letters["S"]
# Klawisze umiejętności:
Skill_Buttons = [Input::Numberkeys[1], Input::Numberkeys[2], Input::Numberkeys[3]]
# Klawisze przedmiotów:
Item_Buttons = [Input::Numberkeys[7], Input::Numberkeys[8], Input::Numberkeys[9]]


A ikony tutaj (tylko ikona złota, bo resztę to w bazie danych - linijka 181 bodajże):
Kod:
# KONFIGURACJA PRZEDMIOTÓW ZA POKONANIE POTWORA:
# Ikona złota:
Gold_Drop_Graphic = 147
________________________
Rebelianci łączcie się!
 
 
Sprocik 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 21:47
o dzięki wielkie bo ja to w tych skryptach to słaby jestem.
a da się dać jeszcze jeden klawisz na skila czy itema, a jest cos takiego co liczy ikony
bo ja mam ikony z tych ikon http://img139.imageshack....99/iconset4.png

PS.Asantos jak dorosnę chce by taki jak ty :-)
________________________
''Non omnis moriar''
''Cogito ergo sum''

Spoiler:



^^ New animation by me� ^^

 
 
 
Parunu 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 17:28
Przekopiowałem cały skrypt, wstawiam wroga, komentarze, wszystko działa :mrgreen: :mrgreen: . Ale nagle! Mój 1 potwór w projekcie po utracie całego życia, zmienia się w zielonego ducha, który wszędzie za mną łazi :shock: . Tu proszę o pomoc elitę- Ayene!

A tu screeny:
Spoiler:


Mój potwór:


Mój duch

________________________
I kto jestjest MISTRZEM?
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Sro 07 Lip, 2010 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Squall 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 107
Skąd: Ogród Balamb :P
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 18:19
A ja mam inne pytanie czy jest możliwość zrobienia lub czy jest do tego skryptu jakiś HUD który pokazuję na ekranie jakie czary i miksturki np. mam podporządkowane pod jakim przyciskiem? Bo tak głupio niby wszystko można sobie podpiąć pod przyciski ale można to zapomnieć... :-P
________________________

 
 
Parunu 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 18:24
Zrobić skrypt można :-P . Jeśli znasz ruby, możesz zrobić z grą dosłownie wszystko. A do tego skryptu chyba nie ma gotowego huda :-PP . Najwyżej poproś Ayene.

PS. Ja ci odpowiedziałem, to ty mi też odpowiedz :-P :-) :-P :-) .
________________________
I kto jestjest MISTRZEM?
 
 
Maniak 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 10
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 19:22
Jest nowsza wersja tego skryptu wzbogacona między innymi o HUD.
Temat na rpgmakervx.net
http://www.rpgmakervx.net...showtopic=15289
Dema:
Requiem_SBABS_7
http://www.rpgmakervx.net...pe=post&id=4216
Requiem_ABS_8
http://www.rpgmakervx.net...pe=post&id=4593
________________________
.............?
 
 
Ulvran 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 15
Skąd: Otwock
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 20:09
ABS świetny. Właśnie potrzebowałem takiego od razu z HUD'em ^^
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 20:57
Parunu, a próbowałeś zamiast 'Die Erase' wpisać 'Die Self Switch A', założyć nową stronę i ustawić na niej "Self Switch A na on"... tak jak to jest w projekcie w pierwszym poście...
________________________


 
 
 
Parunu 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010 08:39
Dalej nie działa, ustawiłem takie zdarzenie:
Spoiler:

Spoiler:


strona 1:


strona 2:



EDIT. Sprawdze jeszcze ten skrypt z hudem, i stary w nowym projekcie :mrgreen: :mrgreen:

[Po sperawdzeniu abs7 z hudem...] Nowy bląd :!: , ja to mam szczęście... o to screen:
Spoiler:



Odrazu po wlączeniu gry...
________________________
I kto jestjest MISTRZEM?
Ostatnio zmieniony przez Nhadala Czw 08 Lip, 2010 14:42, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Hemp Gru 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 56
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010 12:23
A poda ktoś te skrypty bo nie chce mi się rejestrować;]
 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010 12:45
Jasiekrpg, sprawdź czy wstawiłeś wszystkie potrzebne grafiki. :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene