Walka w czasie rzeczywistym |
Autor |
Wiadomość |
cj2
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 261 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013 08:36
|
|
|
Jak je pokonasz zmieniasz główny przełącznik (self switch) na np. A, każesz w ruchu zniknąć i czekać. Ważną rzeczą jest, by wszystko przełączyć tak, by nie blokowało ruchu bohaterowi, i żeby robiło się to samoczynnie. Po danym czasie wyłączasz przełącznik A (lub jaki wybrałeś). |
________________________ Porady dla twórców gier
Nie ma śniegu, a zgubiłem normalny avatar :I |
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Sro 06 Mar, 2013 15:51
|
|
|
Ale zaraz jak mam to zrobić bo nie widzę nigdzie skryptu . I co mam całe demo wrzucić gdzie do pliku z grą to mi się podmienia i nie działa . Pomocy ! |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Czw 07 Mar, 2013 08:35
|
|
|
Otwierasz w Rpg makerze demo wchodzisz w edytor skryptów i kopiujesz odpowiednie skrypty do swojego projektu |
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Czw 07 Mar, 2013 14:47
|
|
|
Dobra dzięki wszystko jest ok tylko jak ustawić żeby np potwór był silniejszy itp. I co mam zrobić jeżeli nie chce mi się respić ? ( respi się tylko wtedy gdy stoje tam gdzie ma się pojawić i wciskam spację )
[ Dodano: Czw 07 Mar, 2013 16:26 ]
I brakuje mi dźwięku !!! chociaż wszystko z sound wrzuciłem co było brakuje dźwięku jednego ... |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 07:53
|
|
|
Cytat: | Instrukcja w języku angielskim... hm przetłumaczyłam tylko nagłówek skryptu 'Requiem SBABS Standard Version'.
|
Ayene wszystko przetłumaczyła wystarczy przeczytać pierwszy post |
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 12:59
|
|
|
A co z tym dźwiękiem ? Mam wgrać swój czy jak ? |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 16:15
|
|
|
Z tymi dźwiękami to nie wiem co może być
może po prostu do złego folderu to dałeś? |
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 19:24
|
|
|
Nie , mam 4 dźwięki i jak ustawię żeby potwór był silniejszy wali wtedy jaką kulą i pisze że brak do niego dźwięku . :/ |
|
|
|
Nex
Preferowany:
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2012 Posty: 145
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 20:32
|
|
|
Jeśli dałeś je do folderu \Audio\SE
to wszystko powinno być OK
a jeśli je tam dałeś to nie wiem co jest nie tak |
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Pią 08 Mar, 2013 23:25
|
|
|
Aj ... sory pomyłka nie brakuje dźwięku tylko obrazka energy ball .. mam jakiegoś sam wgrać czy co ? |
|
|
|
INRE
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 45
|
Wysłany: Nie 10 Mar, 2013 22:52
|
|
|
Kopiujesz z graphics characters z dema, ten plik, którego Ci brakuje i wklejasz go do tego samego folderu w swoim projekcie. |
________________________
|
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Pon 11 Mar, 2013 10:55
|
|
|
Tylko że go nie ma |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 11 Mar, 2013 20:38
|
|
|
Tak jak napisał INRE, w demie pobranym z forum jest w folderze Graphics/Characters. |
________________________
|
|
|
|
Naleśnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 34
|
Wysłany: Sro 13 Mar, 2013 16:28
|
|
|
Dobrze , spróbuję sciągne jeszcze raz . |
|
|
|
zumiko
Preferowany:
Dołączył: 14 Sty 2012 Posty: 15
|
Wysłany: Czw 28 Mar, 2013 09:05
|
|
|
Czy ktos mógł by zamiścić sam skrypt bez dema bo mi niedzale demo :(
Bardzo bym prosił :D |
|
|
|
|