class Window_YourHUD < Window_Base
def initialize
super(0, 0, 165 , 110)
self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
self.contents.font.size = 14
self.opacity = 255
refresh
end
def refresh
self.contents.clear
reset_variables
return if !@actor
draw_actor_name(@actor, 0, 0)
draw_actor_hp(@actor, 0, 15)
draw_actor_sp(@actor, 0, 30)
draw_actor_exp(@actor, 0, 45)
end
def reset_variables
@actor = $game_party.actors[0]
@old_hp = @actor ? @actor.hp : 0
@old_maxhp = @actor ? @actor.maxhp : 0
@old_sp = @actor ? @actor.sp : 0
@old_maxsp = @actor ? @actor.maxsp : 0
end
def update
super
refresh if (@actor = $game_party.actors[0] or
@old_hp = @actor ? @actor.hp : 0 or
@old_maxhp = @actor ? @actor.maxhp : 0 or
@old_sp = @actor ? @actor.sp : 0 or
@old_maxsp = @actor ? @actor.maxsp : 0)
end
end
class Scene_Map
alias yourhud_main main
alias yourhud_update update
def main
@yourhud = Window_YourHUD.new
yourhud_main
@yourhud.dispose
end
def update
@yourhud.update
yourhud_update
end
end
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Nie 10 Sty, 2010 20:33
Nie, skrypt nie wymaga żadnej grafiki. Faktycznie, tak jak napisała SaE, jest bardzo okrojony. Nie wyświetla pasków HP, SP tylko podaje ich aktualną i maksymalną wielkość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum