Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Pon 11 Sty, 2010 21:24
Proszę bardzo. Na samej górze masz konfigurację, gdzie możesz ustawić, na jaką mapę ma się przenosić drużyna. Ze względu na to, że przeniesienie może być przypadkowe, dodałam opcję potwierdzenia. A oto skrypt:
Spoiler:
Kod:
module Ayene
# Nazwa lokacji
NAZWA_LOKACJI = "Pub"
# Id mapy, na która ma się teleportować drużyna
ID_MAPY = 2
# Współrzędne x i y na mapie
START_XY = [1,1]
end
class Scene_Menu < Scene_Base
def start
super
create_menu_background
create_command_window
create_confirm_window
@gold_window = Window_Gold.new(0, 360)
@status_window = Window_MenuStatus.new(160, 0)
end
def terminate
super
dispose_menu_background
@command_window.dispose
@gold_window.dispose
@status_window.dispose
@confirm_window.dispose
end
def update
super
update_menu_background
@command_window.update
@gold_window.update
@status_window.update
@confirm_window.update
if @command_window.active
update_command_selection
elsif @status_window.active
update_actor_selection
elsif @confirm_window.active
update_confirm_selection
end
end
def update_command_selection
if Input.trigger?(Input::B)
Sound.play_cancel
$scene = Scene_Map.new
elsif Input.trigger?(Input::C)
if $game_party.members.size == 0 and @command_window.index < 4
Sound.play_buzzer
return
elsif $game_system.save_disabled and @command_window.index == 4
Sound.play_buzzer
return
end
Sound.play_decision
case @command_window.index
when 0
$scene = Scene_Item.new
when 1,2,3
start_actor_selection
when 4
$scene = Scene_File.new(true, false, false)
when 5
$scene = Scene_End.new
when 6
start_confirm_selection
end
end
end
def update_confirm_selection
if Input.trigger?(Input::B)
Sound.play_cancel
end_confirm_selection
elsif Input.trigger?(Input::C)
Sound.play_decision
case @confirm_window.index
when 0
move_to_new_location
when 1
end_confirm_selection
end
end
end
def move_to_new_location
$game_map.setup(Ayene::ID_MAPY)
$game_player.moveto(Ayene::START_XY[0],Ayene::START_XY[1])
$game_player.refresh
$scene = Scene_Map.new
$game_map.autoplay
end
end
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 12 Sty, 2010 19:22
Kompatybilności, gdyż widocznie masz dwa skrypty, które jednocześnie zmieniają menu. Z jakiego skryptu (pogrubiającego czcionkę) korzystasz? Jak możesz to podaj pełny tytuł albo wklej poniżej skrypt
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum