#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
alias mog8_main main
def main
@actor = $game_party.actors[0]
@eqmap = Window_Equipmap.new(@actor)
@eqmap.x = MOG::EQPMAPX
@eqmap.y = MOG::EQPMAPY
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
mog8_main
@eqmap.dispose
end
alias mog8_update update
def update
if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
@eqmap.visible = true
else
@eqmap.visible = false
end
if $eref == true
@eqmap.refresh
$eref = false
end
mog8_update
end
end
#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
attr_accessor :eref
end
class Interpreter
def eref
$eref = true
end
alias mog319ref command_319
def command_319
eref
return mog319ref
end
end
end
Dodatki
Skrypt wymaga umieszczenia w folderze Graphics/Pictures poniższego obrazka:
Spoiler:
Mequip.png
- wersja ang
- wersja pl
Demo
w załączniku
Screenshot
Spoiler:
Instrukcja
1. Wklej skrypt nad "Main" w Edytorze Skryptu.
2. Reszta instrukcji znajduje się w treści skryptu.
Świetne, ale jak zrobię skrzynię w rogu mapki, to obrazek się nie rozjaśnia da się to jakość zmienić.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Kiedyś korzystałem z Vx'a i znalazłem skrypt huda z avkiem, expem itd. Gdy postać stanie w tym miejscu co zasłaniał by Hud mapkę to grafika się rozjaśniała. Czy dało by radę tak zrobić z tym Hudem Ekwi?
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Ja dodałem sobie niedawno skrypt że można mieć buty rękawice dwie bronie itd Można ten skrypt jakoś przerobić by pokazywało dwie bronie zbroje hełm buty rękawice itd da się czy nie???
# Położenie HUD - współrzędne x i y
EQPMAPX = 410 # współrzędna x
EQPMAPY = 390 # współrzędna y
Tu masz.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum