Info Przedmiotu w Menu |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 13:00
|
|
|
bionicl, a sprawdzałeś w czystym projekcie, czy skrypt działa? I czy jesteś pewien, że poprawnie skopiowałeś i wkleiłeś skrypt? Pytam tylko dlatego, że u mnie działa bez zastrzeżeń. |
________________________
|
|
|
|
bionicl
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 99 Skąd: z Huty Mińskiej
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 13:20
|
|
|
W czystym działa... |
________________________ Gość, podoba ci się moja gra? ;) |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 14:16
|
|
|
A masz jakiś skrypt w swoim projekcie, który zmienia Przedmioty w Menu? Widocznie skrypt ten jest bliżej Main, nadpisuje definicje w Scene_Item, przez co nie może usunąć okienek, które nie zostały zaimplementowane w def Start. |
________________________
|
|
|
|
Szczurek
Preferowany:
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią 05 Lut, 2010 15:54
|
|
|
Ayene napisał/a: | jak jutro znajdę trochę czasu i nie będę miała 39 st. gorączki to spróbuję je dostosować. |
Byłbym bardzo wdzięczny, bo ja nawet nie próbuję, bo jak narazie Ruby nie ujawnia żadnego pokrewieństwa logicznego z bardziej znanymi mi językami programowania :D
Poza tym Ty napewno zrobisz to 1000 razy optymalniej, mnie, nawet jeśli się uda, to skrypt utyje o 10 tys linijek |
________________________ Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 20:45
|
|
|
Cóż, próbowałam, ale nie udało mi się połączyć skryptów. W pierwszym momencie zastosowałam po prostu aliasy, ale nie zadziałało (wszystko ładnie wyświetlało, tylko okno potwierdzenia nie wyskakiwało). Niestety ale skrypt modern algebry jest dla mnie zupełnie nieczytelny. Zmiany jakie wprowadza kolejno odwołują się do nowych definicji a te do nowych - według mnie niepotrzebnych - zmiennych przez co, po pewnym czasie krążąc po skrypcie, człowiek się gubi i musi zaczynać od początku. Wiele fragmentów się powiela, nie ma jakiejś takiej spójności jak u innych twórców. Dlatego pasuję. Przykro mi, że nie mogę pomóc. |
________________________
|
|
|
|
Szczurek
Preferowany:
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 38 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 11 Lut, 2010 21:38
|
|
|
No trudno, doceniam, że próbowałaś :)
Wygląda na to, że muszę przemyśleć, co się grze bardziej przyda, niestety skrypt modern algebry narazie prowadzi, bo bez niego system depozytu nie ma większego sensu :) |
________________________ Embrace your dreams... And... whatever happens... protect your honor...
Interesuje Cię moja gra ? Dowiedz się więcej TUTAJ lub na FORUM GRY
|
|
|
|
Agumon
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 53 razy Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 515 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 20:20
|
|
|
Ej a ja mam pytanko...
Dało by sie dać np obrazek 300x200 ????
Bo jak ja daje tomi go z 300x200 robi 200x200...
Pomoże ktoś??? |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 21:46
|
|
|
Zmień (linijka 28):
Kod: | SZEROKOSC_OKNA = 280 |
na
Kod: | SZEROKOSC_OKNA = 340 |
Następnie zmień (linijka 226 i 227):
Kod: | x = (240 - bitmap.width) / 2
self.contents.blt(x, 40, bitmap, Rect.new(0, 0, 240, 360), opacity) |
na
Kod: | x = (Ayene::SZEROKOSC_OKNA - 32 - bitmap.width) / 2
self.contents.blt(x, 40, bitmap, Rect.new(0, 0, Ayene::SZEROKOSC_OKNA, 360), opacity) |
Po czym zmień (linijka 229):
na
Kod: | tx = (Ayene::SZEROKOSC_OKNA - 32 - cx) / 2 |
|
________________________
|
|
|
|
|