Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Wto 06 Kwi, 2010 13:35
Potrzebuję (Pilne)
Autor Wiadomość
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
  Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 22:10
Potrzebuję (Pilne)
Witam. Potrzebuję skryptu. Nie potrafię go opisać, ale podam przykład.
Postać 1 jest trafiona i odtwarza się SE* "Hit1", ale jak postać 2 zostanie trafiona to słychać SE* "Hit2". Mam nadzieję, że dało się zrozumieć.

SE*-Sound Effect
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
Ostatnio zmieniony przez Malian Sro 03 Lut, 2010 08:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Unnamed 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 59
Skąd: from Hell
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 22:24
Niektorzy moga niezrozumiec twojego "Se" czyli SE (Sound Effect).
Dajcie troche odpoczac Ayene co do skryptow. "Szukajcie a znajdziecie" to nie takie trudne.
________________________
Time to Play :!:

 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 22:26
Cytat:
Dajcie troche odpoczac Ayene

No wiem o tym. Zawsze do niej wysyłałem pytania, ale że nie miała tego skryptu i była zmęczona to tu wstawiłem.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 06 Lut, 2010 13:52
Zobacz, czy działa?
Spoiler:

Kod:
#-------------------------------------------------------------------------
# SE śmierci bohatera w zależności od płci
# Autor: Ayene
# Publikacja: 06.02.2010
# Wersja: 1.00
# www.ultimateam.pl
#-------------------------------------------------------------------------
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main
#-------------------------------------------------------------------------
# KONFIGURACJA
module Ayene 
  # ID kobiet w Bazie Danych
  KOBIETY = [4, 5, 7, 8]
 
  # ID mężczyzn w Bazie Danych
  MEZCZYZNI = [1, 2, 3, 6] 
 
  # SE mężczyzn ("nazwa SE", głośność, tonacja)
  MEZCZYZNI_SE = RPG::AudioFile.new("010-System10", 100, 100)
 
  # SE kobiet ("nazwa SE", głośność, tonacja)
  KOBIETY_SE = RPG::AudioFile.new("009-System09", 100, 100)
end
# KONIEC KONFIGURACJI

#-------------------------------------------------------------------------
class Sprite_Battler < RPG::Sprite 
  alias ayene_sprite_battler_update update 
  def update 
    if @battler_visible
      if @battler.hidden
        $game_system.se_play($data_system.escape_se)
        escape
        @battler_visible = false
      end
      if @battler.white_flash
        whiten
        @battler.white_flash = false
      end
      if @battler.animation_id != 0
        animation = $data_animations[@battler.animation_id]
        animation(animation, @battler.animation_hit)
        @battler.animation_id = 0
      end
      if @battler.damage_pop
        damage(@battler.damage, @battler.critical)
        @battler.damage = nil
        @battler.critical = false
        @battler.damage_pop = false
      end
      if @battler.damage == nil and @battler.dead?
        if @battler.is_a?(Game_Enemy)
          $game_system.se_play($data_system.enemy_collapse_se)
        else         
          if Ayene::MEZCZYZNI.include?(@battler.id)
            $game_system.se_play(Ayene::MEZCZYZNI_SE)
          elsif Ayene::KOBIETY.include?(@battler.id)
            $game_system.se_play(Ayene::KOBIETY_SE)   
          else
            $game_system.se_play($data_system.actor_collapse_se)             
          end 
        end
        collapse
        @battler_visible = false
      end
    end
    ayene_sprite_battler_update
  end
end
#-------------------------------------------------------------------------

________________________


 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sob 13 Lut, 2010 17:36
Jak zwykle niezawodne. Dzięki.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene