Witam. Potrzebuję skryptu. Nie potrafię go opisać, ale podam przykład.
Postać 1 jest trafiona i odtwarza się SE* "Hit1", ale jak postać 2 zostanie trafiona to słychać SE* "Hit2". Mam nadzieję, że dało się zrozumieć.
SE*-Sound Effect
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę.
Ostatnio zmieniony przez Malian Sro 03 Lut, 2010 08:29, w całości zmieniany 1 raz
Niektorzy moga niezrozumiec twojego "Se" czyli SE (Sound Effect).
Dajcie troche odpoczac Ayene co do skryptow. "Szukajcie a znajdziecie" to nie takie trudne.
No wiem o tym. Zawsze do niej wysyłałem pytania, ale że nie miała tego skryptu i była zmęczona to tu wstawiłem.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sob 06 Lut, 2010 13:52
Zobacz, czy działa?
Spoiler:
Kod:
#-------------------------------------------------------------------------
# SE śmierci bohatera w zależności od płci
# Autor: Ayene
# Publikacja: 06.02.2010
# Wersja: 1.00
# www.ultimateam.pl
#-------------------------------------------------------------------------
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main
#-------------------------------------------------------------------------
# KONFIGURACJA
module Ayene
# ID kobiet w Bazie Danych
KOBIETY = [4, 5, 7, 8]
# ID mężczyzn w Bazie Danych
MEZCZYZNI = [1, 2, 3, 6]
# SE mężczyzn ("nazwa SE", głośność, tonacja)
MEZCZYZNI_SE = RPG::AudioFile.new("010-System10", 100, 100)
# SE kobiet ("nazwa SE", głośność, tonacja)
KOBIETY_SE = RPG::AudioFile.new("009-System09", 100, 100)
end
# KONIEC KONFIGURACJI
#-------------------------------------------------------------------------
class Sprite_Battler < RPG::Sprite
alias ayene_sprite_battler_update update
def update
if @battler_visible
if @battler.hidden
$game_system.se_play($data_system.escape_se)
escape
@battler_visible = false
end
if @battler.white_flash
whiten
@battler.white_flash = false
end
if @battler.animation_id != 0
animation = $data_animations[@battler.animation_id]
animation(animation, @battler.animation_hit)
@battler.animation_id = 0
end
if @battler.damage_pop
damage(@battler.damage, @battler.critical)
@battler.damage = nil
@battler.critical = false
@battler.damage_pop = false
end
if @battler.damage == nil and @battler.dead?
if @battler.is_a?(Game_Enemy)
$game_system.se_play($data_system.enemy_collapse_se)
else
if Ayene::MEZCZYZNI.include?(@battler.id)
$game_system.se_play(Ayene::MEZCZYZNI_SE)
elsif Ayene::KOBIETY.include?(@battler.id)
$game_system.se_play(Ayene::KOBIETY_SE)
else
$game_system.se_play($data_system.actor_collapse_se)
end
end
collapse
@battler_visible = false
end
end
ayene_sprite_battler_update
end
end
#-------------------------------------------------------------------------
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum