Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Czw 25 Lut, 2010 22:11
Pomoc z ABS'em
Autor Wiadomość
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 23:20
Pomoc z ABS'em
A więc w moim projekcie chciałbym umieścić ABS'a ale nie wiem jak go obsłużyć :cry:
Proszę oto link:http://www.rpg-palace.com/downloads/details.php?id=3
(Żeby pobrać trzeba się zarejestrować)
Bardzo proszę (w szczególności Ayene) żeby ktoś pomógł mi z tym skryptem
Z góry dzięki ;-)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010 22:58
Żeby przejść w tryb walki wciśnij ALT. Okienko znajdujące się w prawym dolnym rogu zmieni wówczas kolor z zielonego na czerwony. Będąc w trybie walki atakujemy przeciwników na mapie za pomocą Entera. Po ich pokonaniu ponownie wciskamy ALT, by wyłączyć tryb walki i wówczas nasza energia będzie się regenerować.
Faktycznie w skrypcie nie znalazłam instrukcji, jak obsługiwać ABS, ale doszłam do tego po jego zawartości. Mam nadzieję, że choć trochę będzie łatwiej.
________________________


 
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 09:10
Dzięki ci bardzo ale chodzi mi też o to jak ustawiać przeciwników
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 11:37
Komentarze w zdarzeniu (patrz demo) według kolejności:
  1. ABS Enemy - deklaruje przeciwnika

  2. enemy_setup - dwie liczby i true/false (np. 1 1 false)
    - pierwsza liczba - id przeciwnika w bazie danych
    - druga liczba - id grupy potworów w bazie danych
    - true/false - czy przeciwnik jest nieśmiertelny.

  3. behaviour_setup - deklaruje zachowanie potwora (np. 7 1 true):
    - pierwsza cyfra - od 0 do 6 - zachowanie:
    0 = nie atakuje
    1 = atakuje innego przeciwnika
    2 = atakuje gracza i sprzymierzeńca
    3 = atakuje gracza
    4 = atakuje gracza i innego przeciwnika
    5 = atakuje sprzymierzeńca
    6 = atakuje wszystkich
    - druga cyfra - od 0 do 4 - reakcja na atak:
    0 = nie atakuje
    1 = atakuje atakującego
    2 = atakuje atakującego i innego przeciwnika
    3 = atakuje atakującego i sprzymierzeńca
    4 = atakuje wszystkich
    true/false

  4. range_setup - deklaruje zasięg / pole ataku (np. 10 1):
    - pierwsza cyfra - pole widzenia
    - druga cyfra - zasięg ataku

  5. coward_setup - tryb pomocy/ucieczki potwora (np. 25 false):
    - % HP - procentowa ilość HP, po której przekroczeniu potwór ucieka.
    - true/false - wzywa grupę potworów do pomocy

  6. Na końcu komentarz Erase - usuwa przeciwnika po jego pokonaniu.


Przykładowe komentarze można znaleźć w demie, podglądając zdarzenia.
________________________


 
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 11:42
Dzięki Ayene jesteś super wszystko działa ! :przytul:
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene