Zamknięty przez: Ayene Czw 25 Lut, 2010 22:11 |
Pomoc z ABS'em |
Autor |
Wiadomość |
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010 23:20
|
|
Pomoc z ABS'em
|
A więc w moim projekcie chciałbym umieścić ABS'a ale nie wiem jak go obsłużyć
Proszę oto link:http://www.rpg-palace.com/downloads/details.php?id=3
(Żeby pobrać trzeba się zarejestrować)
Bardzo proszę (w szczególności Ayene) żeby ktoś pomógł mi z tym skryptem
Z góry dzięki |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010 22:58
|
|
|
Żeby przejść w tryb walki wciśnij ALT. Okienko znajdujące się w prawym dolnym rogu zmieni wówczas kolor z zielonego na czerwony. Będąc w trybie walki atakujemy przeciwników na mapie za pomocą Entera. Po ich pokonaniu ponownie wciskamy ALT, by wyłączyć tryb walki i wówczas nasza energia będzie się regenerować.
Faktycznie w skrypcie nie znalazłam instrukcji, jak obsługiwać ABS, ale doszłam do tego po jego zawartości. Mam nadzieję, że choć trochę będzie łatwiej. |
________________________
|
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 09:10
|
|
|
Dzięki ci bardzo ale chodzi mi też o to jak ustawiać przeciwników |
________________________ Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 11:37
|
|
|
Komentarze w zdarzeniu (patrz demo) według kolejności:
- ABS Enemy - deklaruje przeciwnika
- enemy_setup - dwie liczby i true/false (np. 1 1 false)
- pierwsza liczba - id przeciwnika w bazie danych
- druga liczba - id grupy potworów w bazie danych
- true/false - czy przeciwnik jest nieśmiertelny.
- behaviour_setup - deklaruje zachowanie potwora (np. 7 1 true):
- pierwsza cyfra - od 0 do 6 - zachowanie:
0 = nie atakuje
1 = atakuje innego przeciwnika
2 = atakuje gracza i sprzymierzeńca
3 = atakuje gracza
4 = atakuje gracza i innego przeciwnika
5 = atakuje sprzymierzeńca
6 = atakuje wszystkich
- druga cyfra - od 0 do 4 - reakcja na atak:
0 = nie atakuje
1 = atakuje atakującego
2 = atakuje atakującego i innego przeciwnika
3 = atakuje atakującego i sprzymierzeńca
4 = atakuje wszystkich
true/false
- range_setup - deklaruje zasięg / pole ataku (np. 10 1):
- pierwsza cyfra - pole widzenia
- druga cyfra - zasięg ataku
- coward_setup - tryb pomocy/ucieczki potwora (np. 25 false):
- % HP - procentowa ilość HP, po której przekroczeniu potwór ucieka.
- true/false - wzywa grupę potworów do pomocy
- Na końcu komentarz Erase - usuwa przeciwnika po jego pokonaniu.
Przykładowe komentarze można znaleźć w demie, podglądając zdarzenia. |
________________________
|
|
|
|
pw115
Preferowany:
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 235 Skąd: Katowice
|
|
|
|
|