Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010 17:15
Sprawdź, czy o to chodziło?
Spoiler:
Kod:
module Ayene
NAGŁÓWEK = "POMOC"
# użyj \| by tekst, wyświetlił się w następnej linijce.
TEKST_POMOCY = "Tekst pomocy, który ma się wyświetlać.\|Użyj specjalnego znaku, by przejść do nastepnej linijki."
end
class Scene_Title < Scene_Base
def start
super
load_database
create_game_objects
check_continue
create_title_graphic
create_command_window
play_title_music
@help_window = Window_Title_Help.new
@help_window.visible = false
end
def terminate
super
dispose_command_window
snapshot_for_background
dispose_title_graphic
@help_window.dispose
end
def update
super
@command_window.update
if @command_window.active
if Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0
command_new_game
when 1
command_continue
when 2
command_help
when 3
command_shutdown
end
end
elsif @help_window.active
if Input.trigger?(Input::B)
@help_window.visible = false
@command_window.visible = true
@command_window.active = true
end
end
end
class Window_Base < Window
def draw_info_text(x, y, width, height, text, align)
text_info = text.split(/\|/)
for i in 0...text_info.size
self.contents.draw_text(x, y + i * WLH, width, WLH, text_info[i], align)
break if (y + i * WLH) > (self.height - WLH)
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum