Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Pią 12 Mar, 2010 13:46
Pomoc
Autor Wiadomość
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 17:12
Pomoc
Witam ponownie...
Jak zawsze proszę o skrypt który wyświetla w menu głównym pomoc...
Chodzi mi o coś podobnego:
Spoiler:




I gdy się by w to kliknęło wyświetliła by się (na całym ekranie gry) informacja którą bym napisał..(Patrz screen)
Spoiler:



Ostatnio zmieniony przez Nhadala Wto 09 Mar, 2010 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pw115 



Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 235
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010 19:14
Szkoda że na Vx jakby było Xp to bym ci mógł pomóc ;-(
________________________
Pomocy:
http://pw115.myminicity.com/




 
 
cNN 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 43
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pią 26 Lut, 2010 19:49
pw115 post nic nie wnosi do tematu...
wygaszaj takie posty albo w ogóle nie pisz.

NeruS, chodzi ci: wchodzisz w wczytaj grę-> okienko z informacją, którą chcesz wpisać -> zapisane pliki?
________________________
"Lepiej być nienawidzonym za to kim się jest, niż być kochanym za to, kim się nie jest." - Kurt Cobain

 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie 07 Mar, 2010 14:50
Nie... chodzi mi że wchodzisz w pomoc i wyświetla mi się te okienko z informacją...
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010 17:15
Sprawdź, czy o to chodziło? :->
Spoiler:

Kod:
module Ayene
  NAGŁÓWEK = "POMOC"
  # użyj \| by tekst, wyświetlił się w następnej linijce.
  TEKST_POMOCY = "Tekst pomocy, który ma się wyświetlać.\|Użyj specjalnego znaku, by przejść do nastepnej linijki."
end

class Scene_Title < Scene_Base
 
  def start
    super   
    load_database                     
    create_game_objects               
    check_continue                   
    create_title_graphic             
    create_command_window             
    play_title_music                 
    @help_window = Window_Title_Help.new
    @help_window.visible = false
  end
 
  def terminate
    super
    dispose_command_window
    snapshot_for_background
    dispose_title_graphic
    @help_window.dispose
  end
 
  def update
    super
    @command_window.update
    if @command_window.active
      if Input.trigger?(Input::C)
        case @command_window.index
        when 0   
          command_new_game
        when 1   
          command_continue
        when 2
          command_help 
        when 3   
          command_shutdown       
        end
      end     
    elsif @help_window.active
      if Input.trigger?(Input::B)       
        @help_window.visible = false
        @command_window.visible = true
        @command_window.active = true 
      end     
    end
  end
 
  def create_command_window
    s1 = Vocab::new_game
    s2 = Vocab::continue
    s3 = "Pomoc"
    s4 = Vocab::shutdown
    @command_window = Window_Command.new(172, [s1, s2, s3, s4])
    @command_window.x = (544 - @command_window.width) / 2
    @command_window.y = 258
    if @continue_enabled                   
      @command_window.index = 1             
    else                                   
      @command_window.draw_item(1, false)   
    end
    @command_window.openness = 0
    @command_window.open
  end
 
  def command_help   
    @help_window.visible = true
    @command_window.visible = false
    @command_window.active = false   
  end
end


class Window_Title_Help < Window_Base

  def initialize
    super(0, 0, 544, 416)
    refresh
  end
 
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_about
  end

  def draw_about
    last_font_size = self.contents.font.size
    width = self.width - 32
    self.contents.font.color = system_color
    self.contents.font.size = 28
    self.contents.draw_text(0, 0, width, WLH, Ayene::NAGŁÓWEK, 1)
    self.contents.font.size = last_font_size
    self.contents.font.color = normal_color
    draw_info_text(0, 50, width, WLH, Ayene::TEKST_POMOCY, 1)
  end
end


class Window_Base < Window
  def draw_info_text(x, y, width, height, text, align)
    text_info = text.split(/\|/)
    for i in 0...text_info.size
      self.contents.draw_text(x, y + i * WLH, width, WLH, text_info[i], align)
      break if (y + i * WLH) > (self.height - WLH)
    end
  end
end

________________________


 
 
 
Agumon 




Preferowany:
RPG Maker VX

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 53 razy
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 515
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010 17:19
Powiem ci tak...
Nie wiem jak ty to robisz ale po prostu jesteś boska...
:cmok: Dzięki wielkie :cmok:
________________________
Pomogłem? Daj ""
Piszę poprawnie po polsku

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene