Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pon 29 Mar, 2010 12:11
Skrypt + Skrypt
Autor Wiadomość
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Nie 07 Mar, 2010 15:55
Skrypt + Skrypt
Helo!

Mam problem... :-(

Ściągnąłem skrypt:(HUD Ekwipunku)
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2454
I ściągnąłem: (Multi-Slot - Można mieć buty, rękawice itp.)
http://rmxp.pl/index.php?...d9&topic=3763.0

Moja/e prośba/pytanie czy dałoby się zrobić, aby nowe sloty(buty itp.) pojawiały się w HUD-zie Ekwipunku..?

Proszę o odp.
Z góry dzięki.

Pzdr

[ Dodano: Sro 10 Mar, 2010 22:07 ]
HELP! ;-( ;-(
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 12 Mar, 2010 09:41
Trochę nad tym posiedziałam i zrobiłam coś takiego... zamień cały skrypt z HUD'em na poniższy (powinien być pod skryptami z Multislotem, czyli najbliżej Main):
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# MOG MPW Equip V1.1  /   HUD Ekwipunku XP         
#==============================================================================
# Autor: Moghunter   
#==============================================================================
# Tłumaczenie i korekta (kompatybilność ze skryptem Multi-Slot): Ayene   
#==============================================================================
# Skrypt wyświetla na mapie HUD z ekwipunkiem.
# Instalacja: Umieść skrypt nad Main.
#==============================================================================

if true # True = wyświetla HUD / False = nie wyświetla

module MOG
  # Przełącznik, kontrolujący wyświetlanie HUD
  EQPMAPVIS = 5

  # Przezroczystość okna HUD
  EQPMAPOPA = 0

  # Okno
  EQPMAPSKIN = "001-Blue01"
end

module Ayene
 # położenie HUD:
   # 0 - lewy górny róg
   # 1 - prawy górny róg
   # 2 - lewy dolny róg
   # 3 - prawy dolny róg
   # 4 - ręczne
   EQPMAPPOŁ = 3     
   
   # Położenie HUD (gdy wybrano ręczne) - współrzędne x i y
   EQPMAPX = 210 # współrzędna x
   EQPMAPY = 290 # współrzędna y
end

$mogscript = {} if $mogscript == nil
$mogscript["mpequip"] = true

#==============================================================================
# Window_Base
#==============================================================================
class Window_Base < Window
  def draw_equip_map(item, x, y)
    if item == nil
      return
    end
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    self.contents.blt(x + 3, y + 34, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
  end
  def draw_mequip(x, y)     
    self.contents.blt(0, 4, RPG::Cache.picture("mequip"), Rect.new(0, 0, self.width, 60))     
    mequip = RPG::Cache.picture("sqequip")   
    cw = mequip.width
    ch = mequip.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)   
    for i in 0...(@actor.armor_slots.size + 1)
      self.contents.blt(32 * i, y - ch + 65, mequip, src_rect)   
    end     
  end
end

#==============================================================================
# Window_Equip_Map
#==============================================================================
class Window_Equipmap < Window_Base
  def initialize(actor, width)
    super(0, 0, width, 100)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.opacity = MOG::EQPMAPOPA
    self.windowskin = RPG::Cache.windowskin(MOG::EQPMAPSKIN)
    @actor = actor
    @width = width
    refresh
  end
  def refresh
    self.contents.clear
    draw_mequip(0,0)
    self.contents.font.color = system_color 
    for i in 0...@actor.weapon_slots.size
      draw_equip_map($data_weapons[@actor.weapon_ids[i]], 32 * i, 0)     
    end
    for i in 0...@actor.armor_slots.size
      draw_equip_map($data_armors[@actor.armor_ids[i]], 32 + 32 * i, 0)     
    end   
  end
end

#==============================================================================
# Scene_Map
#==============================================================================
class Scene_Map
  alias mog8_main main
  def main
    @actor = $game_party.actors[0]
    eqmap_slots = (@actor.weapon_slots.size + @actor.armor_slots.size) * 32
    @eqmap = Window_Equipmap.new(@actor, 190 + eqmap_slots)       
    case Ayene::EQPMAPPOŁ   
    when 0
      @eqmap.x = 0
      @eqmap.y = 0     
    when 1
      @eqmap.x = 630 - eqmap_slots
      @eqmap.y = 0     
    when 2
      @eqmap.x = 0
      @eqmap.y = 390       
    when 3         
      @eqmap.x = 630 - eqmap_slots
      @eqmap.y = 390   
    when 4
      @eqmap.x = Ayene::EQPMAPX
      @eqmap.y = Ayene::EQPMAPY
    end   
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end     
    mog8_main
    @eqmap.dispose
  end
 
  alias mog8_update update
  def update
    if $game_switches[MOG::EQPMAPVIS] == false
      @eqmap.visible = true
    else
      @eqmap.visible = false     
    end
    if $eref == true
      @eqmap.refresh
      $eref = false
    end
    mog8_update
  end
end

#==============================================================================
# Game_Map
#==============================================================================
class Game_Map
  attr_accessor :eref
end

class Interpreter
  def eref
    $eref = true
  end
  alias mog319ref command_319
  def command_319
    eref
    return mog319ref
  end
end
end


Do folderu Graphics/Pictures wrzuć poniższe obrazki:
Spoiler:

mequip.png


sqequip.png


I to by było na tyle. Dobrze przetestuj.
________________________


 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 12 Mar, 2010 09:48
Ayene... Nie wiem co powiedzieć... :shock:
Może tak:
DZIĘKUJE AYENE DZIAŁA!!! :przytul: :przytul: :przytul: :cmok:
JESTEŚ WSPANIAŁA!!!!!!
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 12 Mar, 2010 09:56
Nie ma za co ;-) Na razie zostawię temat otwarty. Mam nadzieję, że błędów nie będzie. W razie czego pisz.
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene