Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Wto 06 Kwi, 2010 13:42
Wiadopmość z ikoną przedmiotu
Autor Wiadomość
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010 11:06
Wiadopmość z ikoną przedmiotu
Siema.
Potrzebuję skryptu, co dzięki niemu można pokazać wiadomość z ikona danego przedmiotu np. w skrzyniach: Zdobyto: Stalowy Miecz [Sword001]. Coś w tym stylu. Ale chcę żeby tam było więcej ikon niż jedna. Mam nadzieje, że zrozumieliście i pomożecie.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010 11:19
Wejdź w klasę Window_Message i znajdź:
Kod:
text.gsub!(/\\[Gg]/) { "\002" }

Po tym dodaj:'
Kod:
text.gsub!(/\\[Ww]\[([0-9]+)\]/) { "\003[#{$1}]" }
text.gsub!(/\\[Aa]\[([0-9]+)\]/) { "\004[#{$1}]" }
text.gsub!(/\\[Ii]\[([0-9]+)\]/) { "\005[#{$1}]" }


Następnie znajdź:
Kod:
if c == "\n"

I przed tym dodaj:
Spoiler:

Kod:
if c == "\003"
        text.sub!(/\[([0-9]+)\]/, "")       
        c = $data_weapons[$1.to_i].name
        l = self.contents.text_size(c).width
        bitmap = RPG::Cache.icon($data_weapons[$1.to_i].icon_name)
        self.contents.blt(x+4, y * 32+ 4, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
        x += 28
        self.contents.draw_text(x+4, 32 * y, l+32, 32, c)
        x = x + l
        next
      end
        if c == "\004"
        text.sub!(/\[([0-9]+)\]/, "")       
        c = $data_armors[$1.to_i].name
        l = self.contents.text_size(c).width
        bitmap = RPG::Cache.icon($data_armors[$1.to_i].icon_name)
        self.contents.blt(x+4, y * 32+ 4, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
        x += 28
        self.contents.draw_text(x+4, 32 * y, l+32, 32, c)
        x = x + l
        next
      end
      if c == "\005"
        text.sub!(/\[([0-9]+)\]/, "")       
        c = $data_items[$1.to_i].name
        l = self.contents.text_size(c).width
        bitmap = RPG::Cache.icon($data_items[$1.to_i].icon_name)
        self.contents.blt(x+4, y * 32+ 4, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24))
        x += 28
        self.contents.draw_text(x+4, 32 * y, l+32, 32, c)
        x = x + l
        next
      end


Gdy wpiszesz w treści wiadomości:
- \W[id broni w bazie danych] - wyświetli się ikonka broni i jej nazwa
- \A[id pancerza w bazie danych] - wyświetli się ikonka pancerza i jego nazwa
- \I[id przedmiotu w bazie danych] - wyświetli się ikonka przedmiotu i jego nazwa
________________________


 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010 12:11
Jak zwykle nie zawodne. Można zamknąć.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene