Zrobiłem jak napisałaś i pokazuje mi błąd w 158 linijce.
Kod:
if $game_temp.choice_max > 0
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 21:35
Coś źle zrobiłeś. Wklej poniższy skrypt nad Main:
Spoiler:
Kod:
#==============================================================================
# Window_Message
#==============================================================================
# Imię w wiadomości w osobnym okienku
# by Ayene
class Window_Message < Window_Selectable
def dispose
terminate_message
close_name_window
$game_temp.message_window_showing = false
if @input_number_window != nil
@input_number_window.dispose
end
super
end
def refresh
self.contents.clear
self.contents.font.color = normal_color
x = y = 0
@cursor_width = 0
if $game_temp.choice_start == 0
x = 8
end
if $game_temp.message_text != nil
text = $game_temp.message_text
begin
last_text = text.clone
text.gsub!(/\\[Vv]\[([0-9]+)\]/) { $game_variables[$1.to_i] }
end until text == last_text
text.gsub!(/\\[Nn]\[([0-9]+)\]/) { "\003[#{$1}]" }
text.gsub!(/\\\\/) { "\000" }
text.gsub!(/\\[Cc]\[([0-9]+)\]/) { "\001[#{$1}]" }
text.gsub!(/\\[Gg]/) { "\002" }
while ((c = text.slice!(/./m)) != nil)
if c == "\000"
c = "\\"
end
if c == "\001"
text.sub!(/\[([0-9]+)\]/, "")
color = $1.to_i
if color >= 0 and color <= 7
self.contents.font.color = text_color(color)
end
next
end
if c == "\002"
if @gold_window == nil
@gold_window = Window_Gold.new
@gold_window.x = 560 - @gold_window.width
if $game_temp.in_battle
@gold_window.y = 192
else
@gold_window.y = self.y >= 128 ? 32 : 384
end
@gold_window.opacity = self.opacity
@gold_window.back_opacity = self.back_opacity
end
next
end
if c == "\003"
text.sub!(/\[([0-9]+)\]/, "")
create_name_window($game_actors[$1.to_i] != nil ? $game_actors[$1.to_i].name : "")
next
end
if c == "\n"
if y >= $game_temp.choice_start
@cursor_width = [@cursor_width, x].max
end
y += 1
x = 0
if y >= $game_temp.choice_start
x = 8
end
next
end
self.contents.draw_text(4 + x, 32 * y, 40, 32, c)
x += self.contents.text_size(c).width
end
end
if $game_temp.choice_max > 0
@item_max = $game_temp.choice_max
self.active = true
self.index = 0
end
if $game_temp.num_input_variable_id > 0
digits_max = $game_temp.num_input_digits_max
number = $game_variables[$game_temp.num_input_variable_id]
@input_number_window = Window_InputNumber.new(digits_max)
@input_number_window.number = number
@input_number_window.x = self.x + 8
@input_number_window.y = self.y + $game_temp.num_input_start * 32
end
end
Błąd mi nie wyskakuje, le nie pokazuje mi imienia.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Dobra wykorzystam to jak będę miał orginał, ale po zrobieniu jak mówiłaś to było imię, ale okienko się nie powiększało. Pewnie to wina programu.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Nie 21 Mar, 2010 21:21
czeliosss, w polskiej wersji programu wszystko działa jak należy. Albo coś źle zrobiłeś, albo masz skrypt, który również podmienia klasę 'Window_Message'.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum