Skrypt - odnawianie HP |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 26 Cze, 2010 18:16
|
|
|
Bulooo, no to przecież masz w pierwszym poście leczenie co określoną jednostkę czasu - 200 klatek, wystarczy zmienić tę wartość na mniejszą... pokombinuj trochę. |
________________________
|
|
|
|
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 26 Cze, 2010 20:08
|
|
|
Nie udało mi się... sorki w skryptach się nie połapię...
Chciał bym Ayene żeby skrypt był ten stary co mi wcześniej dałaś z stanem tylko żeby dawał hp co sec.
Mogła byś mi go przekształcić.
Spróbowałem, dałem id przedmiotu ale nic
|
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 26 Cze, 2010 20:22
|
|
|
Spróbuj to:
|
________________________
|
|
|
|
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 26 Cze, 2010 21:05
|
|
|
Wkleiłem raz ten skrypt tak aby mi dawał 1 hp. I działa
Ale 1 raz nie wystarczy więc wkleiłem więcej razy aby można było zrobić mikstury z różnymi ilościami hp.
Wygląda to tak
Ale wyskakuję mi taki błąd.
Dało by się go naprawić ? |
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 27 Cze, 2010 09:27
|
|
|
Nie powinno się powielać tych samych skryptów, grozi to właśnie takim błędem.
Spróbuj ten skrypt:
Wystarczy, że stworzysz kilka osobnych statusów i każdemu id w skrypcie przyporządkujesz inną wartość leczonego hp. Dokładnie w tym fragmencie:
Kod: | REGEN_ID = { # id statusu leczącego => ilość leczonego HP i SP
16 => 1,
17 => 5,
18 => 15,
} |
|
________________________
|
|
|
|
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Nie 27 Cze, 2010 09:30
|
|
|
A dało by się zrobić aby osobno regenerowało hp i osobno sp ?
bo teraz regeneruje hp i sp razem, a chciał bym osobno |
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 27 Cze, 2010 09:36
|
|
|
A nie mogłeś od razu tego napisać. Zobacz, ile razy musiałam już ten skrypt modyfikować!
|
________________________
|
|
|
|
Bulooo
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 79 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Nie 27 Cze, 2010 09:40
|
|
|
Dzięki Ayene i przepraszam |
________________________
Wiem że chcesz zagrać, a nie chce ci się przepisywać ip, Skopiuj: 80.72.37.12:27025
http://grawbank.tk/276/bulo < Zbieram na xBoxa |
|
|
|
Marvel1795
Preferowany:
Dołączył: 01 Cze 2010 Posty: 13
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011 15:05
|
|
|
A czy istnieje ten skrypt na VX?
Jeżeli on jest, to bardzo bym prosił o zamieszczenie linka. |
________________________ Wróg mego wroga jest moim przyjacielem. |
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011 15:09
|
|
|
Hmm.. spróbuj zamienić wszystkie 'actors' na 'members'.. może zadziała. |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
genialnyzolw
Preferowany:
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8
|
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 15:13
|
|
|
hmm
a da się zrobić tak że jakiś bohater jak ma 0 hp (umiera) to się nie leczy ? |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 17:00
|
|
|
Znajdź trzy razy linijkę:
Kod: | for i in 0...$game_party.actors.size |
i pod nią dodaj:
Kod: | return if $game_party.actors[i].dead? |
|
________________________
|
|
|
|
genialnyzolw
Preferowany:
Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 8
|
Wysłany: Sro 04 Maj, 2011 20:50
|
|
|
Ok dzięki już działa jak należy |
________________________
|
|
|
|
|