def update_phase2
if Input.trigger?(Input::C)
case @party_command_window.index
when 0
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
start_phase3
when 1
if $game_temp.battle_can_escape == false
$game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
return
end
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
update_phase2_escape
end
return
end
end
def update_phase2_escape
enemies_agi = 0
enemies_number = 0
for enemy in $game_troop.enemies
if enemy.exist?
enemies_agi += enemy.agi
enemies_number += 1
end
end
if enemies_number > 0
enemies_agi /= enemies_number
end
actors_agi = 0
actors_number = 0
for actor in $game_party.actors
if actor.exist?
actors_agi += actor.agi
actors_number += 1
end
end
if actors_number > 0
actors_agi /= actors_number
end
success = rand(100) < 50 * actors_agi / enemies_agi
if success
$game_system.se_play($data_system.escape_se)
$game_system.bgm_play($game_temp.map_bgm)
battle_end(1)
else
$game_party.clear_actions
start_phase4
end
end
def start_phase5
@phase = 5
$game_system.me_play($game_system.battle_end_me)
$game_system.bgm_play($game_temp.map_bgm)
exp = 0
gold = 0
treasures = []
for enemy in $game_troop.enemies
unless enemy.hidden
exp += enemy.exp
gold += enemy.gold
if rand(100) < enemy.treasure_prob
if enemy.item_id > 0
treasures.push($data_items[enemy.item_id])
end
if enemy.weapon_id > 0
treasures.push($data_weapons[enemy.weapon_id])
end
if enemy.armor_id > 0
treasures.push($data_armors[enemy.armor_id])
end
end
end
end
treasures = treasures[0..5]
for i in 0...$game_party.actors.size
actor = $game_party.actors[i]
if actor.cant_get_exp? == false
last_level = actor.level
actor.exp += exp
if actor.level > last_level
@status_window.level_up(i)
end
end
end
$game_party.gain_gold(gold)
for item in treasures
case item
when RPG::Item
$game_party.gain_item(item.id, 1)
when RPG::Weapon
$game_party.gain_weapon(item.id, 1)
when RPG::Armor
$game_party.gain_armor(item.id, 1)
end
end
@result_window = Window_BattleResult.new(exp, gold, treasures)
@phase5_wait_count = 100
end
def update_phase5
if @phase5_wait_count > 0
@phase5_wait_count -= 1
if @phase5_wait_count == 0
@result_window.visible = true
$game_temp.battle_main_phase = false
@status_window.refresh
end
return
end
if Input.trigger?(Input::C)
battle_end(0)
Audio.me_stop
end
end
end
________________________ po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:
Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość
kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 13:01
Skrypt trochę przydługi, ale może być o wiele krótszy. To skrypt po przeróbkach... prawda, że krótki?
Spoiler:
Kod:
class Scene_Battle
alias pakitos_scbt_update_phase5 update_phase5
def update_phase5
pakitos_scbt_update_phase5
if Input.trigger?(Input::C)
battle_end(0)
Audio.me_stop
end
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum