Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Koniec ME wygranej po walce
Autor Wiadomość
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 14:16
Koniec ME wygranej po walce
Jeśli ME po walce się nie skończy, przestanie ono brzmieć, gdy naciśniesz enter ( domyślnie na mapce też gra )
Zamień scene_battle2 na to:
Spoiler:

Kod:
#==============================================================================
# Scene_Battle
#==============================================================================

class Scene_Battle
 
  def start_phase1
    @phase = 1
    $game_party.clear_actions
    setup_battle_event
  end
 
  def update_phase1
    if judge
      return
    end
    start_phase2
  end
 
  def start_phase2
    @phase = 2
    @actor_index = -1
    @active_battler = nil
    @party_command_window.active = true
    @party_command_window.visible = true
    @actor_command_window.active = false
    @actor_command_window.visible = false
    $game_temp.battle_main_phase = false
    $game_party.clear_actions
    unless $game_party.inputable?
      start_phase4
    end
  end
 
  def update_phase2
    if Input.trigger?(Input::C)
      case @party_command_window.index
      when 0
        $game_system.se_play($data_system.decision_se)
        start_phase3
      when 1
        if $game_temp.battle_can_escape == false
          $game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
          return
        end
        $game_system.se_play($data_system.decision_se)
        update_phase2_escape
      end
      return
    end
  end
 
  def update_phase2_escape
    enemies_agi = 0
    enemies_number = 0
    for enemy in $game_troop.enemies
      if enemy.exist?
        enemies_agi += enemy.agi
        enemies_number += 1
      end
    end
    if enemies_number > 0
      enemies_agi /= enemies_number
    end
    actors_agi = 0
    actors_number = 0
    for actor in $game_party.actors
      if actor.exist?
        actors_agi += actor.agi
        actors_number += 1
      end
    end
    if actors_number > 0
      actors_agi /= actors_number
    end
    success = rand(100) < 50 * actors_agi / enemies_agi
    if success
      $game_system.se_play($data_system.escape_se)
      $game_system.bgm_play($game_temp.map_bgm)
      battle_end(1)
    else
      $game_party.clear_actions
      start_phase4
    end
  end
 
  def start_phase5
    @phase = 5
    $game_system.me_play($game_system.battle_end_me)
    $game_system.bgm_play($game_temp.map_bgm)
    exp = 0
    gold = 0
    treasures = []
    for enemy in $game_troop.enemies
      unless enemy.hidden
        exp += enemy.exp
        gold += enemy.gold
        if rand(100) < enemy.treasure_prob
          if enemy.item_id > 0
            treasures.push($data_items[enemy.item_id])
          end
          if enemy.weapon_id > 0
            treasures.push($data_weapons[enemy.weapon_id])
          end
          if enemy.armor_id > 0
            treasures.push($data_armors[enemy.armor_id])
          end
        end
      end
    end
    treasures = treasures[0..5]
    for i in 0...$game_party.actors.size
      actor = $game_party.actors[i]
      if actor.cant_get_exp? == false
        last_level = actor.level
        actor.exp += exp
        if actor.level > last_level
          @status_window.level_up(i)
        end
      end
    end
    $game_party.gain_gold(gold)
    for item in treasures
      case item
      when RPG::Item
        $game_party.gain_item(item.id, 1)
      when RPG::Weapon
        $game_party.gain_weapon(item.id, 1)
      when RPG::Armor
        $game_party.gain_armor(item.id, 1)
      end
    end
    @result_window = Window_BattleResult.new(exp, gold, treasures)
    @phase5_wait_count = 100
  end
 
  def update_phase5
    if @phase5_wait_count > 0
      @phase5_wait_count -= 1
      if @phase5_wait_count == 0
        @result_window.visible = true
        $game_temp.battle_main_phase = false
        @status_window.refresh
      end
      return
    end
    if Input.trigger?(Input::C)
      battle_end(0)
      Audio.me_stop
    end
  end
end

________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 11:10
Po 1 - Kto jest autorem tego skryptu?

Po 2 - Skrypt jako tako może być... Ale nie wykorzystam go, bo mam ABS...
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
PaKiTos 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Ranga RM:
2 gry

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 359
Skąd: spytaj innych
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:45
1.Ja :-)

2.Skrypt może nie działać z wieloma CBS. Np. Na sidewiev. A jak wolisz ATB, twoja sprawa :-PP
________________________
po co to kopiujesz? ;d
Spoiler:

Fakty:
1.Widzisz mój podpis
2.Jesteś w internecie
3.Czytasz
4.Siedzisz przy komputerze
5.Jesteś na UltimaForum
6.Twój nick to Gość


kiedys tu bylo fajniej... coz gospoda rma forever
chwala tym ktorzy nadal robia w 2k
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:47
PaKiTos napisał/a:
1.Ja :-)

Bardzo się cieszę, że nareszcie ktoś robi skrypty :hura:
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 13:01
Skrypt trochę przydługi, ale może być o wiele krótszy. To skrypt po przeróbkach... prawda, że krótki?
Spoiler:

Kod:
class Scene_Battle
  alias pakitos_scbt_update_phase5 update_phase5
  def update_phase5   
    pakitos_scbt_update_phase5 
    if Input.trigger?(Input::C)     
      battle_end(0)
      Audio.me_stop
    end
  end
end

________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene