Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Wto 06 Kwi, 2010 13:44
szybka walka
Autor Wiadomość
dominikos 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 15:59
szybka walka
Witam potrzebuję skryptu na szybką walkę jak np w grze margonem.
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 16:30
Cytat:
szybką walkę

Możesz dokładniej?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 17:30
Z tego co zrozumiałem to chodzi mu o taką opcję w walce.
Atakuj Szybka Walka Uciekaj
Atakuj to walka manualna, Szybka Walka to walka automatyczna, a Uciekaj nie muszę tłumaczyć.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
dominikos 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 17:55
Czeliosss o to mi właśnie chodzi
________________________
(\_/)
(o.o)
(><)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 17 Mar, 2010 19:14
Zobacz, czy o to Tobie chodziło. Zrobione na poczekaniu, więc wymagany test.
To bardzo prosty mechanizm.
Spoiler:

Kod:
# Auto-Battle XP by Ayene
# www.ultimateam.pl

class Window_PartyCommand < Window_Selectable 
  def initialize
    super(0, 0, 640, 64)
    self.contents = Bitmap.new(width - 32, height - 32)
    self.back_opacity = 160
    @commands = ["Walka", "Auto", "Ucieczka"]
    @item_max = 3
    @column_max = 3
    draw_item(0, normal_color)
    draw_item(1, normal_color)
    draw_item(2, $game_temp.battle_can_escape ? normal_color : disabled_color)
    self.active = false
    self.visible = false
    self.index = 0
  end
  def draw_item(index, color)
    self.contents.font.color = color
    rect = Rect.new(80 + index * 160 + 4, 0, 128 - 10, 32)
    self.contents.fill_rect(rect, Color.new(0, 0, 0, 0))
    self.contents.draw_text(rect, @commands[index], 1)
  end
  def update_cursor_rect
    self.cursor_rect.set(80 + index * 160, 0, 128, 32)
  end
end

class Scene_Battle
  def update_phase2   
    if Input.trigger?(Input::C)     
      case @party_command_window.index
      when 0         
        $game_system.se_play($data_system.decision_se)       
        start_phase3
      when 1
        for i in $game_party.actors
          i.current_action.kind = 0
          i.current_action.basic = 0
        end       
        start_phase4
      when 2
        if $game_temp.battle_can_escape == false         
          $game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
          return
        end       
        $game_system.se_play($data_system.decision_se)       
        update_phase2_escape
      end
      return
    end
  end   
end

________________________


 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Czw 18 Mar, 2010 19:32
Pozwoliłem go sobie przetestować i mam małe zastrzeżenie. Dokładnie jak bierze się auto walkę to działa tylko na jedną kolejkę, a zgaduję, że dominikos chciałby na całą walkę.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
dominikos 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Pią 19 Mar, 2010 15:23
No tak mi potrzeba na całą walkę, i żeby prędkość walki (jak się da) przyspieszyć pod szybką walkę.

[ Dodano: Sob 20 Mar, 2010 08:10 ]
Mi błąd w 34 linijce wyskakuje

[ Dodano: Sob 20 Mar, 2010 08:16 ]
Poprawka w 35.
________________________
(\_/)
(o.o)
(><)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 20 Mar, 2010 21:00
dominikos, jakiej treści błąd Tobie wyskakuje? Na razie lepszego skryptu nie zrobię.
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene