Z tego co zrozumiałem to chodzi mu o taką opcję w walce.
Atakuj Szybka Walka Uciekaj
Atakuj to walka manualna, Szybka Walka to walka automatyczna, a Uciekaj nie muszę tłumaczyć.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
class Scene_Battle
def update_phase2
if Input.trigger?(Input::C)
case @party_command_window.index
when 0
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
start_phase3
when 1
for i in $game_party.actors
i.current_action.kind = 0
i.current_action.basic = 0
end
start_phase4
when 2
if $game_temp.battle_can_escape == false
$game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
return
end
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
update_phase2_escape
end
return
end
end
end
Pozwoliłem go sobie przetestować i mam małe zastrzeżenie. Dokładnie jak bierze się auto walkę to działa tylko na jedną kolejkę, a zgaduję, że dominikos chciałby na całą walkę.
Pzdr.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum