module Wor_Litemenu
MENU_WINDOW_Y = 50 # współrzędna Y okna menu
MENU_WINDOW_WIDTH = 310 # szerokość okna menu
CHARA_WINDOW_Y = 160 # wspólrzędna Y okna wyboru postaci
CHARA_WINDOW_WIDTH = 310 # szerokość okna wyboru postaci
SHOW_LV = true # pokazuje poziom (true/false)
SHOW_LOCATION_WINDOW = true # pokazuje okno z nazwą lokacji (true/false)
VOCAB_LOCATION = "Lokacja:" # Tekst w oknie lokacji
VOCAB_GOLD = "Złoto:" # Tekst w oknie ze złotem
LOCATION_WINDOW_Y = 300 # współrzędna Y okna lokacji
LOCATION_WINDOW_WIDTH = 310 # szerokość okna lokacji
LOCATION_TEXT_X = 96 # współrzędna X tekstu w oknie lokacji
GOLD_TEXT_X = 84 # współrzędna X tekstu w oknie ze złotem
end
class Scene_Menu < Scene_Base
def initialize(menu_index = 0)
@menu_index = menu_index
end
def start
super
create_menu_background
create_command_window
lite_create_location_window if Wor_Litemenu::SHOW_LOCATION_WINDOW == true
lite_create_actor_window
end
def lite_create_actor_window
member = []
@item_max = $game_party.members.size
for actor in $game_party.members
member.push ((actor.name) + ' '+ Vocab::level_a + ' ' + (actor.level.to_s)) if Wor_Litemenu::SHOW_LV == true
member.push (actor.name) if Wor_Litemenu::SHOW_LV == false
end
@status_window = Window_Command.new(Wor_Litemenu::CHARA_WINDOW_WIDTH, member)
@status_window.index = @menu_index
@status_window.x = (554 /2) - (@status_window.width/2)
@status_window.y = Wor_Litemenu::CHARA_WINDOW_Y
@status_window.visible = false
end
def terminate
super
dispose_menu_background
@command_window.dispose
@location_window.dispose if @location_window
@status_window.dispose
end
def update
super
update_menu_background
@command_window.update
if @command_window.active
update_command_selection
elsif @status_window.active
@status_window.update
update_actor_selection
end
end
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum