Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Czeliosss
Pią 02 Kwi, 2010 22:20
Pomócie błagam
Autor Wiadomość
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
  Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 11:11
Pomócie błagam
Witajcie mam taki problem z tym skryptem co podał mi melvin http://rmxp.pl/index.php?...28&topic=3395.0
Wszystko dobrze jest na walce moi ludzie sa charsetami i potwory ale duchy potem zamiast duchów daje inne potwory i są one battlersami niewiem jak co mam zrobić bo duchy sa normalne charsetami wszystkie posatacie bohaterzy są też charsetami ajedynie wzystkie potwory oprócz duchów są battlersami prosze o pomoc błagam bez tego moja gra jest na nic ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
________________________

 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 11:16
Ja nie rozumiem o co chodzi?! Skoro źródło skryptu jest polskojęzyczne, to dobrze by było, abyś zapytał na wskazanym forum. Podajecie linki do 'obcych' skryptów i wymagacie, abyśmy je usprawniali/poprawiali?
________________________


 
 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 11:19
eee... szkoda że Melvina niema poczekajcie jeszcze do powrotu melvina on mi odpowie :lol:
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 16:03
Mógłbyś powiedzieć jaśniej bo coś nie rozumiem?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 16:20
Dobra jasniej wszystkimi charsetami w walce jestem charsetem. Teraz do rzeczy
duchy są też w walce charsetami ale inne potwory są Battlersami kumasz?
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 16:25
Kumam... kumam... Wiesz... Może zrobię Ci demo z wszystkimi charsetami?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 16:27
Dobra dzięki licze na ciebie wszystko w twoich rękach :-D
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 16:49
Oki!
Demo niepotrzebne...

Wejdź w edytor skryptów >>> Taki skrypt:
Kod:
Enemy Animated Battlers

I w nim wyszukaj:
Kod:
module ENEMY_ANIME_BATTLERS
  ENEMY_ID = [1,33,34] # IDs of the enemies that will have animated sprites
end

I w nim dodaj na ID potwora 2:
Kod:
[1,33,34, 2]

Rozumiesz?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 16:57
nie wytłumacz to bardziej oco chodzi

[ Dodano: Pią 02 Kwi, 2010 17:01 ]
Już Rozumiem! moja gra rusza dalej JEA a i czy ktoś mi wreszcie odpowie tu? http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=3032

[ Dodano: Pią 02 Kwi, 2010 17:07 ]
A i melvin a jak bym chciał np. też jeszcze bohatera tak też to łączy się to z tym ?
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 20:09
Cytat:
A i melvin a jak bym chciał np. też jeszcze bohatera tak też to łączy się to z tym ?

Nie.
To masz automatycznie po wgraniu grafiki postaci w bazie danych.
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 20:12
Ok dzięki, a teraz kolejne pytanie

Siema to znowu ja i mam z tym skryptem znowu problem teraz jak wale z miecza ostrza itp oprócz mojega kijka bo on nowy :D to wali wszystko z daleka i jak to zmienić? pomocy!

(ps. chyba zmienie avatara znowu xD a i jeszcze MELVIN! odpowiedz jesteś moją jedyna nadzieją!!! :jupi: )
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 20:16
Tak na teraz Ci nie powiem, bo nie wiem, ale poszukaj w takich skryptach:
Kod:
Bubs' Bow Add-On

Kod:
Atoa's Spear Add-On

Kod:
Epinor Throw Add-On

Kod:
Enelvon Dash Add-On
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 20:18
Poszukałem Poszukałem... dużo znalazłem ale nic nie zrozumiałem więc nie miałem co zrobić ;-(
________________________

 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 20:26
Sam nie wiem...
Musiałbym poszukać, ale na razie robię dziennik misji...
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
RtaMag2 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Piechy
Wysłany: Pią 02 Kwi, 2010 20:42
Lol wiesz co kilkałem w w bazie danych > bronie > atrybuty nagle coś się naprawiło i działa xD :mrgreen:

PS. Tematu nie zamykać może się jeszcze przydać :-P
________________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene