Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Ayene
Wto 06 Kwi, 2010 13:46
Folder zapisu gry
Autor Wiadomość
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:05
Folder zapisu gry
Helo!

Zobaczyłem to - http://www.ultimateam.pl/...p?p=24563#24563 (VX)
Folder zapisu gry...
Polega to na tym, że savy zapisują się w danym folderze...

I moje pytanie:
Jest taki coś do XP?
Jeśli tak... proszę o linka...

Pzdr
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:20
Wklej nad Main:
Kod:
module TagTeam
# ---------------------------- POCZĄTEK EDYCJI ---------------------------------
  # Nazwa folderu, który musi zostać założony w folderze z grą.
  FolderZapisuGry = 'Zapisy Gry'
 
  # Nazwa pliku. Po 'nr' będzie dodawany kolejno numer zapisu.
  NazwaZapisu = 'Zapis nr '
 
# ----------------------------- KONIEC EDYCJI ----------------------------------   
end


Stwórz w głównym folderze z grą nowy folder, którego nazwa będzie 'Zapisy Gry'.

Wejdź w klasę Scene_File i znajdź:
Kod:
def make_filename(file_index)
    return "Save#{file_index + 1}.rxdata"
  end

zamień na:
Kod:
def make_filename(file_index)
    return TagTeam::FolderZapisuGry + '/' + TagTeam::NazwaZapisu +
    (file_index + 1).to_s + '.rxdata'           
  end


Wejdź w klasę Scene_Title i znajdź:
Kod:
for i in 0..3
      if FileTest.exist?("Save#{i+1}.rxdata")
        @continue_enabled = true
      end
    end

zamień na:
Kod:
for i in 0..3
      if (Dir.glob(TagTeam::FolderZapisuGry + '/' + TagTeam::NazwaZapisu + '*' + '.rxdata').size > 0)
        @continue_enabled = true
      end
    end


Wejdź w klasę Window_SaveFile i znajdź:
Kod:
@filename = "Save#{@file_index + 1}.rxdata"

zamień na:
Kod:
@filename = TagTeam::FolderZapisuGry + '/' + TagTeam::NazwaZapisu + (file_index + 1).to_s + '.rxdata'
________________________


 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:29
Działa!!! :przytul:
Dziękuję.

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 12:31 ]
Jeszcze jedno pytanko...
Cytat:
Nazwa folderu, który musi zostać założony w folderze z grą.

A da się zrobić, żeby był gdzieś indziej?
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:34
Gdzie na przykład? Z resztą co to za różnica?
________________________


 
 
 
Melvin 




Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 35 razy
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1063
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:40
Cytat:
Gdzie na przykład?

Np:
Kod:
C:\Documents and Settings\[Nazwa użytkownika]\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\MorMan Narodzenie\savegame
________________________
MelvinClass:
Spoiler:

 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sob 03 Kwi, 2010 12:41
Chyba sobie żartujesz?! To już jest niepotrzebna kombinatoryka. Jak chcesz poszukaj odpowiedzi na innych forach.
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene