Zamknięty przez: Ayene Wto 27 Kwi, 2010 12:24 |
Walka |
Autor |
Wiadomość |
Flanagan
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 181 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010 12:04
|
|
Walka
|
Robie gre dragon ball i tworze walke na zdarzeniach jak zrobić żeby np. raz postać odebrała 15 hp a za drugim np. 30 hp jakaś zmienna do tego jest potrzebna tylko tyle wiem
chodzi mi oto że np. w jednym dam odejmuje 20hp w drugim odejmuje 34hp a w trzecim 56hp ale żeby to było losowo np. raz mu zabiore 56hp raz 20hp a innym razem jeszcze 34hp |
|
|
|
MomoMarcin3
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 109 Skąd: 11111
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 11 Kwi, 2010 08:58
|
|
|
Tak, należałoby użyć zmiennej. Tylko w operatorze ustawić nie "set" tylko "random". Następnie, jeśli robisz wszystko na zdarzeniach, po ciosie zmniejszyć HP bohaterów właśnie o tą zmienną (komenda "Change HP" i zaznaczenie opcji "zmienna" a nie "stała"). |
________________________
|
|
|
|
FireBlade
Preferowany:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 04 Kwi 2010 Posty: 243 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010 12:44
|
|
|
Ayene ma dobry pomysł ale ja bym proponowała na zdarzeniach zrobić tak jak powiedziała ;p Jedyne co ma sens w mojej wypowiedzi to to że możesz czekać na demo ;) wyślę ci na PW niedługo |
________________________ "Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"
"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"
"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."
DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
|
|
|
|
Bezel
Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 84
|
Wysłany: Pon 12 Kwi, 2010 16:05
|
|
|
ja bym radził ABS ale jak chcesz próbowałem kiedyś robić ale były tylko 4 bronie i 5 zbroji ... |
________________________
|
|
|
|
|