Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 25 Kwi, 2010 11:14
Zapis - podstawowa sprawa
Autor Wiadomość
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 07:22
Zapis - podstawowa sprawa

Jak widać na obrazku mam dosyć podstawowy problem. To u góry to screen tego, co wyświetla mi się gdy testuję pełną wersję swojej gierki. Zainstalowałem ją normalnie, tak jak zrobiłby to każda nowa osoba, która chce w to zagrać. Niestety efekt taki jak widać.
Tutaj moje pytania:
Czy to wynika z tego że skompresowałem ten plik razem ze wszystkim? Czy jest inna opcja, tak żeby nie udostępniać tych zasobów?
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 08:05
Najszybsze rozwiazanie.
Dodaj do folderu pictures obraz 'Intro-1'.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 09:46
Dobra xD ale chyba mnie nie zrozumiałeś. Ja mam ten obrazek w tym folderze, tylko że skompresowałem to ze wszystkim i wolałbym tego tak nie udostępniać. >_>
Jakaś inna opcja?
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 09:54
Jak skompresowałeś ten obrazek w kolejny podfolderze to będzie ci wywalać taki błąd.
Aby nie udostępniać zasobów to skompresuj link przy tworzeniu linku instalacyjnego.
Ps. Jak pomogłem daj pomógł :-P :-P .
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 13:24
Możesz to ująć inaczej? Bo z wypowiedzi niewiele zrozumiałem xD trochę masło maślane.
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 13:30
Jak masz skompresowane grafiki?
1. Zrobiłeś folder .zip
2. Podczas tworzenia linku instalacyjnego.
Rozwiązanie
1. Usuń ten folder, bo z niego nie są przenoszone grafiki do gry.
2. Tu nie ma rozwiązania, bo to jest poprawnie skompresowane.
Inaczej nie mogę wytłumaczyć.
Pzdr.
Ps. Pomogłem? Daj pomógł.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 13:42
Podczas tworzenia pliku instalacyjnego... x/
xD nie wiem czy można nazwać to pomocą, ale na plusa chyba zasłużyłeś.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 20:04
Skoro umieściłeś plik we wskazanym w komunikacie folderze i zaznaczyłeś Encrypted Archive (podczas tworzenia instalki), to nie ma innej możliwości - musi działać. A skoro jest spakowane, to nikt normalnymi sposobami się do tego nie dobierze.
________________________


 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:13
Ale niestety nie działa i nie wiem czemu. Przed tworzeniem instalki folder "Graphics" jest w folderze z grą, a po zainstalowaniu gry normalnie i odpaleniu jej z nowego folderu, wywala właśnie ten błąd... :/
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:15
A w jaki sposób umieściłeś obrazek w grze? Importowałeś go przez Resource Manager, czy wkleiłeś ręcznie do folderu Graphics itd...?
________________________


 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:16
Stawiam na to że wkleiłem...czy to stanowi problem?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:24
Pamiętam, że SeIVoth miał podobny problem, dodatkowo masz zapewne polskiego mejkera. Z tego co wiem, SeI powklejał po prostu wszystkie materiały ręcznie do folderów i wtedy oczywiście zrobił instalkę z zaznaczeniem kodowania archiwum i wszystko działało.
A może masz skrypt, który koduje dodatkowo folder Audio? Ale to raczej nie powinno przeszkadzać... poczekaj, może ktoś się już z tym spotkał ;-)
________________________


 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:26
Właściwie to folder audio chyba się nie kompresuje o_o wszystkie inne znikają prócz niego, a to wciąż wywala błędy. Dodam że grę potrzebuję na dzisiaj xD więc będę wdzięczny jak nie uciekniesz nagle z forum. :p
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:33
Jest skrypt, który koduje folder Audio, ale pod warunkiem, że znajdują się w nim tylko midi.

Jeżeli chcesz możesz wysłać mi projekt na PW. Zobaczę wtedy, co może być przyczyną błędu...
________________________


 
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 18:35
Projekt waży 200MB XD, oczywiście z muzyką...
Wyślę ci i zobaczymy co wykombinujesz. >_>

Wysłać wersję z muzyką czy bez?
Nie wiem czy ci to zrobi różnicę, a zaoszczędzę czas. xD

EDIT:
Problem rozwiązany, oto porada dla wszystkich z tym problemem:
To wina zbyt dużej ilości muzyki .mp3 w projekcie, należy wyciąć folder audio z folderu przed kompresją. A po kompresji trzeba go wkleić ponownie. W ten sposób nie będzie żadnych błędów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene