Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 01 Maj, 2010 10:54
Limit wszystkich przedmiotów
Autor Wiadomość
4Garbi 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 8
Skąd: z wiiem.pl ,z gamer9
Wysłany: Nie 18 Kwi, 2010 14:38
...A ma ktoś skrypt na limit całości tzn. wszyskich przedmiotów np. wszyskiego razem może być 45...
i wtedy nie możn nic w sklepie kupić itp.

PS
I żeby liczba tych przedmiotów była zależna od zmiennej ... np. 10
... było by super....
________________________
Super Nintendo Fanboy!
 
 
MomoMarcin3 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 109
Skąd: 11111
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 07:23
w dziale skryptach był taki skrypt wystarczy szukać.
________________________
Gra na ktrórej mi naprawde zależy:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2723
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 19 Kwi, 2010 15:31
Sprawdź to:
Spoiler:

Kod:
LIMIT_PRZEDMIOTÓW = true
ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW = 1

class Game_Party
  attr_reader   :amount
 
  alias ayene_gm_prt_initialize initialize
  def initialize
    ayene_gm_prt_initialize
    @amount = 0
  end
  def gain_item(item_id, n)
    if LIMIT_PRZEDMIOTÓW && @amount < $game_variables[ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW]
      if item_id > 0
        @items[item_id] = [[item_number(item_id) + n, 0].max, 99].min
        @amount += n if @items.include?(item_id)
      end
    end   
  end
  def gain_weapon(weapon_id, n)
    if LIMIT_PRZEDMIOTÓW && @amount < $game_variables[ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW]
      if weapon_id > 0
        @weapons[weapon_id] = [[weapon_number(weapon_id) + n, 0].max, 99].min
        @amount += n if @weapons.include?(weapon_id)
      end
    end 
  end
  def gain_armor(armor_id, n)
    if LIMIT_PRZEDMIOTÓW && @amount < $game_variables[ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW]
      if armor_id > 0
        @armors[armor_id] = [[armor_number(armor_id) + n, 0].max, 99].min
        @amount += n if @armors.include?(armor_id)
      end
    end   
  end
end

class Scene_Shop   
  alias ayene_scsh_update_buy update_buy 
  def update_buy
    if Input.trigger?(Input::C)
      @item = @buy_window.item
      case @item
      when RPG::Item
        number = $game_party.item_number(@item.id)           
      when RPG::Weapon
        number = $game_party.weapon_number(@item.id)           
      when RPG::Armor
        number = $game_party.armor_number(@item.id)           
      end   
      if LIMIT_PRZEDMIOTÓW && $game_party.amount >= $game_variables[ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW] 
        $game_system.se_play($data_system.buzzer_se)
        return
      end
    end
    ayene_scsh_update_buy
  end
end

class Window_ShopNumber < Window_Base
  def set(item, max, price)
    @item = item
    number = $game_party.amount
    LIMIT_PRZEDMIOTÓW ? @max = ($game_variables[ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW] - number) : @max = max
    @price = price
    @number = 1
    refresh
  end
end

class Window_ShopBuy < Window_Selectable
  def draw_item(index)
    item = @data[index]
    case item
    when RPG::Item
      number = $game_party.item_number(item.id)
    when RPG::Weapon
      number = $game_party.weapon_number(item.id)
    when RPG::Armor
      number = $game_party.armor_number(item.id)
    end
    if item.price <= $game_party.gold and number < 99 and $game_party.amount < $game_variables[ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW]
      self.contents.font.color = normal_color
    else
      self.contents.font.color = disabled_color
    end
    x = 4
    y = index * 32
    rect = Rect.new(x, y, self.width - 32, 32)
    self.contents.fill_rect(rect, Color.new(0, 0, 0, 0))
    bitmap = RPG::Cache.icon(item.icon_name)
    opacity = self.contents.font.color == normal_color ? 255 : 128
    self.contents.blt(x, y + 4, bitmap, Rect.new(0, 0, 24, 24), opacity)
    self.contents.draw_text(x + 28, y, 212, 32, item.name, 0)
    self.contents.draw_text(x + 240, y, 88, 32, item.price.to_s, 2)
  end
end


Kod:
ZMIENNA_MAX_PRZEDMIOTÓW = 1

ID zmiennej, która ma ustalać limit przedmiotów.

Już nie zdążyłam (muszę pilnie wyjść), ale można jeszcze dodać do okienek w Menu i Sklepie dodatkowe, w którym znajdowałaby się informacja o ilości przedmiotów i limicie :->
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene