Zamknięty przez: Ayene Nie 02 Maj, 2010 17:24 |
Save |
Autor |
Wiadomość |
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 18:21
|
|
Save
|
Dlaczego gdy zapisze moją grę nie mogę później tego wczytać.
Ps:Mam skrypt na innego save. |
________________________ http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!
Pomagam bezinteresownie! |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 18:52
|
|
|
Mam ten sam skrypt i mi działa. Wczytywać powinien również na 'twierdzy'.
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 19:25
|
|
|
Już wiem przy czym jest problem.
Przy moim ABS i nie wiem dlaczego.
Może ma ktoś dobry ABS dla mnie?
[ Dodano: Nie 25 Kwi, 2010 19:28 ]
Przez Standard Development Kit w ABS nie mogę wczytywać.
A może da się go skonfigurować jakoś poprawnie? |
________________________ http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!
Pomagam bezinteresownie! |
|
|
|
HESEE
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2010 Posty: 145
|
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 19:51
|
|
|
Nie mogłem wysłać skryptu ale on jest w grze w linku. |
________________________ http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!
Pomagam bezinteresownie! |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 13:28
|
|
|
Występuje błąd kompatybilności, bo w Scene_Title nie ma zmiennej globalnej $ABS. Wystarczy, że w skrypcie Scene_File (drugi ze skryptów podanych na Rmxp.pl) znajdziesz:
Kod: | $data_system = load_data("Data/System.rxdata") |
i po tym dodasz:
Kod: | $ABS = MrMo_ABS.new
# Change Animation Size
for an in $data_animations
next if an == nil
frames = an.frames
for i in 0...frames.size
for j in 0...frames[i].cell_max
frames[i].cell_data[j, 1] /= $ABS.ANIMATION_DIVIDE
frames[i].cell_data[j, 2] /= $ABS.ANIMATION_DIVIDE
frames[i].cell_data[j, 3] /= $ABS.ANIMATION_DIVIDE
end
end
end |
|
________________________
|
|
|
|
|