Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 02 Maj, 2010 17:24
Save
Autor Wiadomość
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 18:21
Save
Dlaczego gdy zapisze moją grę nie mogę później tego wczytać.
Ps:Mam skrypt na innego save.
________________________
http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!

Pomagam bezinteresownie!
 
 
 
Czeliosss 



Ranga RM:
1 gra

Pomógł: 49 razy
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 661
Skąd: Wa-wa
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 18:52
Mam ten sam skrypt i mi działa. Wczytywać powinien również na 'twierdzy'.
Pzdr.
________________________
...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...

Nie pisać, bo nie odpiszę.
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 19:25
Już wiem przy czym jest problem.
Przy moim ABS i nie wiem dlaczego.
Może ma ktoś dobry ABS dla mnie?

[ Dodano: Nie 25 Kwi, 2010 19:28 ]
Przez Standard Development Kit w ABS nie mogę wczytywać.
A może da się go skonfigurować jakoś poprawnie?
________________________
http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!

Pomagam bezinteresownie!
 
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 25 Kwi, 2010 19:51
Nie mogłem wysłać skryptu ale on jest w grze w linku.
________________________
http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!

Pomagam bezinteresownie!
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 27 Kwi, 2010 13:28
Występuje błąd kompatybilności, bo w Scene_Title nie ma zmiennej globalnej $ABS. Wystarczy, że w skrypcie Scene_File (drugi ze skryptów podanych na Rmxp.pl) znajdziesz:
Kod:
$data_system        = load_data("Data/System.rxdata")

i po tym dodasz:
Kod:
    $ABS = MrMo_ABS.new   
    # Change Animation Size
    for an in $data_animations
      next if an == nil
      frames = an.frames
      for i in 0...frames.size
        for j in 0...frames[i].cell_max
          frames[i].cell_data[j, 1] /= $ABS.ANIMATION_DIVIDE
          frames[i].cell_data[j, 2] /= $ABS.ANIMATION_DIVIDE
          frames[i].cell_data[j, 3] /= $ABS.ANIMATION_DIVIDE
        end
      end
    end
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene