Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: pw115
Pią 30 Kwi, 2010 21:01
Teleport
Autor Wiadomość
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 19:42
Teleport
Witam ! mam pytanie ...
jak zrobić żeby jak daję "Nowa Gra"
teleportowało mnie na mapkę o ID : 002 a nie 001

Za wszelką pomoc dziękuję
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 19:47
Start bohatera ustawia się prawym przyciskiem myszy :->
________________________


 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 19:56
Wiem ale ja mam tak że jak zrobię 2 opcje w Title np. Battle mode i Dark Mode do przy każdym teleportuje mnie na inną mapkę więc start bohatera tutaj nic nie da potrzebny jest jakiś skrypt
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 20:18
Scene_Title, znajdź:
Kod:
def command_new_game

(bo to tutaj odnosi wejście w 'Nowa gra')
Gdzieś pod tym jest:
Kod:
# Set up initial map position
$game_map.setup($data_system.start_map_id)
# Move player to initial position
$game_player.moveto($data_system.start_x, $data_system.start_y)

$data_system.start_map_id to id początkowej mapy, $data_system.start_x i y to początkowe współrzędne. Podmień to na jakieś liczby :). Np.
Kod:
# Set up initial map position
$game_map.setup(2) # Id mapy - 2
# Move player to initial position
$game_player.moveto(4, 7) # x - 4, y - 7
 
 
 
FireBlade 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 04 Kwi 2010
Posty: 243
Skąd: Opole
Wysłany: Pią 30 Kwi, 2010 20:54
Dzięki sabbiku działa ^_^
________________________
"Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"

"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"

"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."

DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene