Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sob 22 Maj, 2010 18:11
Wyrzucanie przedmiotów
Autor Wiadomość
dominikos 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010 06:31
Wyrzucanie przedmiotów
Witam. Potrzebuję skryptu który umożliwi wyrzucanie przedmiotów.
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010 08:11
Też by mi się taki przydał.
________________________
http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!

Pomagam bezinteresownie!
 
 
 
Fixed 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 30
Skąd: **********
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010 09:35
Jest tu gdzieś na forum.. Ayene mi kiedyś podała..
Poszukaj w dziale "Pomoc".
Jak ja znajdę to dam link.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 02 Maj, 2010 11:34
Dominikos, w jaki sposób? Można zrobić tak, że wyrzucanie przedmiotów odbywałoby się na zasadzie:
- po wybraniu przedmiotu enterem wyświetlałoby się nowe okienko, w którym widniałyby polecenia: 'użyj', 'usuń', 'anuluj'
- albo np. wciskając 'shift' na wybranym przedmiocie wyświetliłaby się komenda: czy chcesz usunąć: tak / nie.
- ewentualnie można zastosować inne gotowe skrypty, który modyfikują całkowicie Scene_Item (jakieś skrypty plecaków itd.)
________________________


 
 
 
HESEE 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 145
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010 14:50
By się przydał taki skrypt.
________________________
http://www.poomoc.pl/
Kilka kliknięć a pomożesz innym!
Czy naprawdę to jest duża strata czasu?
W ten sposób pomożesz innym!

Pomagam bezinteresownie!
 
 
 
dominikos 




Preferowany:
RPG Maker XP

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010 11:07
przydało by się pod enter nowe okienko. Ale jeśli się da to żeby ten przedmiot który wyrzuciliśmy dało się później podnieść.
________________________
(\_/)
(o.o)
(><)
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010 12:56
Ayene napisał/a:
- po wybraniu przedmiotu enterem wyświetlałoby się nowe okienko, w którym widniałyby polecenia: 'użyj', 'usuń', 'anuluj'

Mi też by się przydał ten skrypt :lol2: Wstaw to na forum, bo widzę, że dużo ludzi chce go wykorzystać :D
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 21 Maj, 2010 12:03
Oto skrypt (usuwa przedmiot bezpowrotnie):
Spoiler:

Kod:
# Użyj / Usuń Przedmiot
# by Ayene
# www.ultimateam.pl

module Ayene
  KOMENDY = ['Użyj', 'Usuń', 'Anuluj']
end


class Scene_Item < Scene_Base
  alias ayene_scitem_con_del_start start
  alias ayene_scitem_con_del_terminate terminate
  alias ayene_scitem_con_del_hitarwin hide_target_window
 
  def start   
    @confirm_window = Window_Command.new (160, Ayene::KOMENDY) 
    @confirm_window.x = (544 - @confirm_window.width) / 2
    @confirm_window.y = 100
    ayene_scitem_con_del_start 
  end   
 
  def terminate
    ayene_scitem_con_del_terminate
    @confirm_window.dispose
  end
 
  def update   
    super
    update_menu_background
    @help_window.update
    @item_window.update
    @target_window.update
    @confirm_window.update
    if @item_window.active
      item_selection     
    elsif @confirm_window.active
      update_confirm_selection
    elsif @target_window.active     
      update_target_selection
    end
  end
 
  def item_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      return_scene
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      @item = @item_window.item 
      if $game_party.item_can_use?(@item)
        @confirm_window.draw_item(0, true)
      else
        @confirm_window.draw_item(0, false)
      end       
      if @item != nil
        @item_window.active = false       
        @confirm_window.visible = true
        @confirm_window.active = true       
      end     
    end 
  end
 
  def update_item_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      return_scene
    elsif Input.trigger?(Input::C)
      if $game_party.item_can_use?(@item)
        Sound.play_decision
        determine_item
      else
        Sound.play_buzzer
      end
    end
  end
 
  def hide_target_window
    ayene_scitem_con_del_hitarwin
    @confirm_window.visible = false
    @confirm_window.active = false
    @confirm_window.index = 0   
  end
   
  def update_confirm_selection
    if Input.trigger?(Input::B)
      Sound.play_cancel
      hide_target_window     
    elsif Input.trigger?(Input::C)     
      Sound.play_decision   
      case @confirm_window.index
      when 0     
        if $game_party.item_can_use?(@item)         
          @confirm_window.visible = false
          @confirm_window.active = false     
          update_item_selection
        else
          Sound.play_buzzer
        end
      when 1       
        $game_party.lose_item(@item, 1)
        hide_target_window
      when 2       
        hide_target_window
      end
      @item_window.refresh     
    end   
  end 
end


Zalecane testy :!:
________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene