Otwarty przez: Ayene Pon 02 Maj, 2011 09:11 |
Ancient Riddle |
Autor |
Wiadomość |
Thieffer
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Zamoś?
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 14:58
|
|
Ancient Riddle
|
Ancient Riddle
Info:
Gierka wykonana na konkurs Zamthir Society Contest.
Pracowałem nad nią niecałe 3 tygodnie.
Jest to gra logiczna, więc ciężko powiedzieć ile czasu pochłonie jej przejście.
Data premiery: 6 maja 2010r.
Fabuła:
Fabuła w grze logicznej? Rzadko spotykana rzecz, ale musiałem wybrać jeden z trzech tematów konkursowych. Padło na "powrót do przeszłości".
Wcielamy się w młodzieńca z XXI wieku, który nie wiadomo w jaki sposób znalazł się w podziemiach jakiejś świątyni kilka tysięcy lat wcześniej. Aby spowrotem powrócić do swoich czasów, musimy przejść przez wszystkie pomieszczenia. Drzwi otwierają się po prawidłowym ułożeniu kości (do gry).
System gry:
Samą grę logiczną napisałem w RGSS. Polega ona na tym, żeby poprzesuwać każdą z kości tak, aby znalazła się w wyróżnionym miejscu. Lecz każda z kości ma określoną ilość ruchów (liczba oczek pokazuje ile nam jeszcze zostało). Musimy wykorzystać wszystkie ruchy.
Wzorowałem się na podobnej grze (w przeglądarce chyba), w ktorą grałem kiedyś.
Screeny:
Title:
Intro:
Gra:
Podziękowania:
- Zanyzora (tileset starożytnych ruin)
- Szalony Ivan (dwa charsety)
- Wachunga (Auto Font Install)
- desired18 (tło do titla)
- Inq, Mertruve (muzyka)
Download:
http://www.box.net/shared/ou6iqo860g 2,6mb, RTP nie jest wymagane |
________________________ Thieffer Gamedev
|
Ostatnio zmieniony przez Lartarin Sro 18 Sie, 2010 13:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
Czeliosss
Ranga RM:
Pomógł: 49 razy Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 661 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 15:01
|
|
|
Gra świetna. Doszedłem do 8 poziomu. Podpowie ktoś jak to przejść?
Pzdr. |
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered...
...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie pisać, bo nie odpiszę. |
|
|
|
Thieffer
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Zamoś?
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 15:21
|
|
|
Ósmy to dopiero początek. Pokombinuj trochę ;> |
________________________ Thieffer Gamedev
|
|
|
|
Kiras
Preferowany:
Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 13
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 15:43
|
|
|
Ile jest wszystkich poziomów? |
|
|
|
Thieffer
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Zamoś?
|
|
|
|
Malian
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 262 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 15:50
|
|
|
Dobrze wygląda.
Jako iż, że nie przepadam za grami logicznymi, więc pewnie nie zagram.
Jak tak patrzę gra bardzo ładna, nic więcej napisać nie mogę, gdyż nie ma co, o tych logicznych grach w ogóle nie ma o czym pisać.
Hmm... Jakbym miał dawać ocenę to 10/10. |
________________________
|
|
|
|
Thieffer
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Zamoś?
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 16:15
|
|
|
Jak można oceniać grę, nawet jej nie włączając? |
________________________ Thieffer Gamedev
|
|
|
|
FireBlade
Preferowany:
Pomogła: 8 razy Dołączyła: 04 Kwi 2010 Posty: 243 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 16:18
|
|
|
Malian chyba po screenach ocenił ;> a co do mojej oceny :
Mapping - 8/10 ( trochę nierówno niektóre domki i pustawe troszeczkę)
skrypty - (Brak)
Audio : (Brak)
Ocena ogólna - 8/10 |
________________________ "Nigdy się nie tłumacz, przyjaciele tego nie potrzebują a wrogowie i tak nie uwierzą.,"
"Oklaski są z łaski a brawa to wielka sprawa"
"Akcpetuję tylko wodę, mountain dew i coca colę zero..."
DeviantArt : http://divinekataroshie.deviantart.com/
|
|
|
|
Amelanduil
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 464
|
|
|
|
Thieffer
Preferowany:
Ranga RM:
Dołączył: 06 Maj 2010 Posty: 5 Skąd: Zamoś?
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 16:48
|
|
|
Cytat: | trochę nierówno niektóre domki |
Jeśli chodzi ci o wnętrza pomieszczeń, to wszystkie są identyczne. I co rozumiesz pod pojęciem "nierówno"?
Cytat: |
skrypty - (Brak)
Audio : (Brak)
|
Brak audio? ;O Włącz głośniki.
W projekcie skorzystałem ze skryptu na automatyczną instalację czcionki, ale cały system gry logicznej (poruszanie, przeskakiwanie, przesuwanie etc.) napisałem sam. Właśnie to pochłonęło najwięcej czasu.
Cytat: | tylko te mapy od drugiej mogłyby mieć już 2 wejścia (bo niby skąd on przyszedł?) |
Wszedł drzwiami znajdującymi się na dole pomieszczenia, któych nie widać (taka już jest perspektywa w RM). |
________________________ Thieffer Gamedev
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sob 22 Maj, 2010 18:49
|
|
|
Gra bardzo "sympatyczna". Idealna na wieczorny odpoczynek
Tylko że mi się błąd pojawił... o tutaj
Mimo wszystko jestem pod ogromnym wrażeniem umiejętności skypterskich.
PS Troszeczkę rażą dwa (większej liczby się nie dopatrzyłam) błędy:
- powrócić spowrotem
- możeż |
________________________
|
|
|
|
CMS Master
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sty 2012 Posty: 42
|
Wysłany: Sob 11 Lut, 2012 20:34
|
|
|
Ciężka jest do przejścia,ale gry logiczne to moja słabość,wole survival horror. |
|
|
|
|