Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Nhadala
Sob 29 Maj, 2010 21:05
Zmiana Skin'u w trakcie uruchamiana menu.
Autor Wiadomość
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
  Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 18:06
Zmiana Skin'u w trakcie uruchamiana menu.
Zmiana Skin'u w trakcie uruchamiana menu.


Pomoc:
Proszę, abym mógł w mojej grze zamienić skin w trakcie uruchamiania menu.
Oto wywoływacz:
Kod:
change_windowskin ("Black")

"Black" ponieważ to czarny skin u mnie.

Nagroda:
Pomógł
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 18:10
A po co zmianę okna menu chcesz wywoływać? Przecież okno można zmienić bezpośrednio w skrypcie, tak aby na stałe menu miało inny wygląd niż okno np. z wiadomością.
________________________


 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 18:27
A gdzie mam to przetworzyć i jakim skryptem. Tym, który zmienia skin?
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 18:37
Wklej ten skrypt na main:
Spoiler:

Kod:
module Ayene 
  NAZWA_OKNA = "window1"  # nazwa obrazka w folderze Graphics/System
end

class Scene_Menu < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scme_start start
  alias ayene_newwin_scme_crcomwin create_command_window
 
  def start
    ayene_newwin_scme_start
    @gold_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @status_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
  end
 
  def create_command_window
    ayene_newwin_scme_crcomwin
    @command_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)   
  end
end

I w folderze Graphics/System umieść obrazek z nowym oknem i nazwij go "window1"
________________________


 
 
 
CreeperCrisis 



Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 32 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 395
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 20:33
Wszystko ok lecz problem, ponieważ skrypt do lokalizacji, umiejętności, ekwipunek, przedmioty, status i reszta są z poprzednim skin'em. :-(
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 21:54
Zamień skrypt na poniższy:
Spoiler:

Kod:
module Ayene 
  NAZWA_OKNA = "windowm"  # nazwa obrazka w folderze Graphics/System
end

class Scene_Menu < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scme_start start
  alias ayene_newwin_scme_crcomwin create_command_window
 
  def start
    ayene_newwin_scme_start
    @gold_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @status_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
  end
 
  def create_command_window
    ayene_newwin_scme_crcomwin
    @command_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)   
  end
end

class Scene_Item < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scit_start start
  def start
    ayene_newwin_scit_start
    @help_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @item_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @target_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)   
  end
end

class Scene_Skill < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scsk_start start
  def start
    ayene_newwin_scsk_start
    @help_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA) 
    @status_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @skill_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @target_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
  end
end

class Scene_Equip < Scene_Base
  alias ayene_newwin_sceq_start start
  alias ayene_newwin_sceq_critwin create_item_windows 
  def start
    ayene_newwin_sceq_start
    @help_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @equip_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
    @status_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
  end 
  def create_item_windows
    ayene_newwin_sceq_critwin
    EQUIP_TYPE_MAX.times { |i| @item_windows[i].windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)}
  end
end

class Scene_Status < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scst_start start 
  def start
    ayene_newwin_scst_start
    @status_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)
  end
end

class Scene_File < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scfile_start start 
  alias ayene_newwin_scfile_crsavewin create_savefile_windows   
  def start
    ayene_newwin_scfile_start
    @help_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)   
  end 
  def create_savefile_windows
    ayene_newwin_scfile_crsavewin
    @item_max.times { |i| @savefile_windows[i].windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)}
  end
end

class Scene_End < Scene_Base
  alias ayene_newwin_scst_crcomwin create_command_window 
  def create_command_window
    ayene_newwin_scst_crcomwin
    @command_window.windowskin = Cache.system(Ayene::NAZWA_OKNA)   
  end
end

________________________


 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene