class Scene_Gameover
def main
@sprite = Sprite.new
@sprite.bitmap = RPG::Cache.gameover($data_system.gameover_name)
$game_system.bgm_play(nil)
$game_system.bgs_play(nil)
$game_system.me_play($data_system.gameover_me)
Graphics.transition(120)
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@sprite.bitmap.dispose
@sprite.dispose
Graphics.transition(40)
Graphics.freeze
if $BTEST
$scene = nil
end
end
def update
if Input.trigger?(Input::C)
$scene = Scene_Napisy.new
end
end
end
A po co skrypt na taką p.i.e.r.d.o.ł.ę (swoją drogą to co za %#?* wrzucił to do wulgaryzmów, jak to wylgaryzmem nie jest?)? Przecież to można zrobić na zwyczajnych obrazkach, a jako, że mapa wtedy nie jest wyświetlana, to nie będzie lagować. Szybciej to się zrobi właśnie na zdarzeniach, bo później się człowiek dziwi że laguje albo wywala z gry. A jak się spojrzy w edytor skryptor, to tam napaćkane p.i.e.r.d.o.ł.y typu oświetlenie (nie wystarczy odpowiedni fog, ew. obrazek?), cienie (a bo do charsetu to nie można podczepić?) czy właśnie takie napisy końcowe (tutaj raczej lagować nie będzie, ale może wywalić z powodu niekompatybilności z innymi skryptami). Ja rozumiem jeszcze takie skrypty, które dodają funkcjonalność którą trudno (a na pewno z lagami) osiągnąć innymi sposobami jak np. ABS, CMS czy AMS (XP bez AMS-a się do niczego nie nadaje), ale żeby każdą p.i.e.r.d.o.ł.ę znalezioną w sieci wkładać do projektu?
Trochę używałem XP, więc co nieco wiem na ten temat.
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
class Scene_Gameover
def main
@sprite = Sprite.new
@sprite.bitmap = RPG::Cache.gameover($data_system.gameover_name)
$game_system.bgm_play(nil)
$game_system.bgs_play(nil)
$game_system.me_play($data_system.gameover_me)
Graphics.transition(120)
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@sprite.bitmap.dispose
@sprite.dispose
Graphics.transition(40)
Graphics.freeze
if $BTEST
$scene = nil
end
end
def update
if Input.trigger?(Input::C)
$scene = Scene_Napisy.new
end
end
end
Wklej nad Main
Co za idiotyzm.
Wystarczy po game overze wywołać skrypt. =O
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum