Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 06 Sie, 2010 10:17
Call Of Duty World At War NaziZombie...
Autor Wiadomość
GawlasBks 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: BBa :D
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 09:49
Call Of Duty World At War NaziZombie...
Siemka czy dało by się zrobić w rpg maker coś typu nazi zombie już tłumaczę jak to by miało wyglądać...
Jest Bohater w domu...
Oto obrazek http://zapodaj.net/75eb15c22a83.bmp.html
Mniej więcej to wygląda tak.
na pewno będzie potrzebna walka w czasie rzeczywistym...
I wiele więcej skryptów nie wiem jakich :D
Rpg maker może być nawet 2k byle by była taka możliwość.
Na początku bohater jest w domu jest 1 runda...
Przychodzi 6 zombie zabija z łatwościa za każdego zombie dostaje 100 punktów.
Po zabiciu jest 2 runda przychodzi 12 zombie zabija się już troszkę trudniej czyli tworze zombie 1 runda 100 życia itp zombie 2 runda 120...
3 runda 24 zombie 3 140 zycia... i tak dalej co każdą runde zombie jest 2 razy wiecej i maja 20 zycia wiecej... za punkty można kupic bron pistolet shotgun i automatyczne jakieś... Mam nadzieje ze wytłumaczyłem o co mi chodzi w razie pytań piszcie...
________________________
12.02.2011-Dzień w którym ponownie Powracam na Scene Polskiego RPG Makera VX

10:58 12.02.2011 Zaczęcie Projektu GawlasGame


GawlasGame: 2%
Nazwa: Done
Fabuła: 10%
Bohaterzy: 0%
Zasoby:
1. Grafika: 3%
2. Muzyka: 0%
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 12:16
To proste bierzesz rm vx najlepiej(oczywiście to moja opinia i inni mogą się z nią niezgadzać) bierzesz skrypt walki w czasie rzeczywistym9Jest na forum w dziale rmvx skrytpy a reszte robisz na zdarzeniach to proste robisz na zdarzeniach ale mi się niechce pisać.Ale spytaj kogoś może zrobi ci gotowe demo a y jak już będziesz umiał to sam zrobisz.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
GawlasBks 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: BBa :D
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 14:05
Czyli jednak się da dzięki :)
Teraz tylko jak mi ktoś wytłumaczy będzie git :)
________________________
12.02.2011-Dzień w którym ponownie Powracam na Scene Polskiego RPG Makera VX

10:58 12.02.2011 Zaczęcie Projektu GawlasGame


GawlasGame: 2%
Nazwa: Done
Fabuła: 10%
Bohaterzy: 0%
Zasoby:
1. Grafika: 3%
2. Muzyka: 0%
 
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 16:25
Tu masz komendy do walki na mapie dk vx
Spoiler:

Enemy ID - Zmień ID na ID potwora widniejącego w bazie danych;
# Die Erase - Usuń przeciwnika, gdy został pokonany;
# Die Self Switch A - Włącza Self Switch A, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch B - Włącza Self Switch B, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch C - Włącza Self Switch C, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch D -Włącza Self Switch D, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Self Switch X - Włącza Switch X, gdy przeciwnik został pokonany;
# Die Variable X - Zwiększa Zmianną X o +1;
# Follow X - Zmień X na zasięg wzroku przeciwników.
# Kill With Weapon X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z broni X
# Kill With Skill X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko z umiejętności X
# Kill With Item X - Przeciwnik zginie zaatakowany tylko przedmiotem X
# Divide EXP - Dzieli po równo zdobyte doświadczenie wszystkim członkom drużyny
# Object - Przeciwnik staje się obiektem 'nieśmiertelnym'.
# Puzzle - Przeciwnik może zostać zabity, ale bohaterowie za nim nie podążają. Ponadto nie wyświetlają się jego paski życia i magii.
# Boss - Pokazuje pasek życia bosa.

ok widzisz tam jest komenda Die Varible X czyli zwiększa zmienną wybraną o 1 możesz w ten sposób zrobić zmienną 1.Punkty i ustawić te komendę czyli Die Varible 1
i wtedy zmienia zmienną punkty o 1 niestety tylko o 1 ale jak jesteś sprytny i znasz się na zdarzeniach to bezproblemu to zrobisz a wątpie by ktoś ci odpisał gdyż jest troche roboty z tym.(A daj POMÓGŁ)
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
GawlasBks 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: BBa :D
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 18:48
A dałby ktoś rady demko wzucic?
________________________
12.02.2011-Dzień w którym ponownie Powracam na Scene Polskiego RPG Makera VX

10:58 12.02.2011 Zaczęcie Projektu GawlasGame


GawlasGame: 2%
Nazwa: Done
Fabuła: 10%
Bohaterzy: 0%
Zasoby:
1. Grafika: 3%
2. Muzyka: 0%
 
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 09:46
Demko masz tutaj :arrow: http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2072
________________________


 
 
 
GawlasBks 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 9
Skąd: BBa :D
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 10:18
Mi nie chodzi o to demko z niego nic nie wiem... :(
Chodzi mi o to :
1. Jak zrobić zeby byla 1 runda zombi idą w 6
2. 10 sekund przerwy
3.II runda zombie idą w 12
4.10 sekund przerwy
5.III runda zombie idą w 24
Nie wiem jakie komendy ustawic... :(
________________________
12.02.2011-Dzień w którym ponownie Powracam na Scene Polskiego RPG Makera VX

10:58 12.02.2011 Zaczęcie Projektu GawlasGame


GawlasGame: 2%
Nazwa: Done
Fabuła: 10%
Bohaterzy: 0%
Zasoby:
1. Grafika: 3%
2. Muzyka: 0%
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene