Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 27 Paź, 2010 09:04
title, skrypt i jeszcze coś
Autor Wiadomość
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 20:51
title, skrypt i jeszcze coś
Potrzebuję titla. Jakieś podziemne laboratorium czy jakiś hangar, coś w tym stylu i jakiś fajny napis "KOD37". I aby nie zakładać nowego tematu, chciałbym aby w menu zamiast chara był battler. Może być ewentualnie tam na dole bo ja mam jednoosobową grę. I potrzebuję battlera do tego chara:

 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Pon 25 Paź, 2010 21:14
Siur...zrobię title >_>

btw. masz battlera :mrgreen:
Spoiler:


Lepszego nie znajdziesz!

A tutaj title:
Spoiler:


Wiem, jestem zajedwabisty :I
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 12:07
Prze typ... jak tego battlera znalazłeś? O.o idealnie odzwierciedla mojego chara ;D a możesz zapodać czysty obrazek titla? Ten napis mi się nie podoba ;p zrobię swój (PS: stary avek był lepszy twój ;d). Jakby ktoś miał jeszcze ten skrypcik na battlera, a nie chara to byłbym wdzięczny.
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 13:55
Wszystko zależy od tego, jak chcesz to mieć rozłożone...
Wejdź w skrypt 'Window_MenuStatus'
i całą definicję:
Kod:
def refresh

zamień na poniższą:
Spoiler:

Kod:
  def refresh
    self.contents.clear
    actor = $game_party.actors[0]
    x = 64
    y = 116     
    bitmap = RPG::Cache.battler(actor.character_name, actor.character_hue)
    cw = bitmap.width
    ch = bitmap.height
    src_rect = Rect.new(0, 0, cw, ch)   
    self.contents.blt(x - cw / 2, y, bitmap, src_rect)   
    draw_actor_name(actor, x, y)
    draw_actor_class(actor, x + 144, y)
    draw_actor_level(actor, x, y + 32)
    draw_actor_state(actor, x + 90, y + 32)
    draw_actor_exp(actor, x, y + 64)
    draw_actor_hp(actor, x + 236, y + 32)
    draw_actor_sp(actor, x + 236, y + 64)
  end

________________________


 
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 14:14
Działa, dzięki ayene.
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 19:43
erienus - krytyka całkowicie zbędna bananie >_> pożrę cię za to.

Masz, baw się:
http://i56.tinypic.com/drcr37.jpg
 
 
erienus 




Preferowany:
RPG Maker XP

Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 300
Wysłany: Wto 26 Paź, 2010 19:59
bananie? trafiłeś, mam w csie nick _BanaN_xd

dzięki
________________________
Kolekcjonuję "Pomógł". Jeżeli ci pomogłem i chcesz wzbogacić moją kolekcję, kliknij "Pomógł".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene