Witam, ściągnąłem sobie ten skrypt http://www.rpgrevolution....showtopic=13359 i przetłumaczyłem na swoje potrzeby. Natomiast gdy chciałem zacząć robienie przepisów poległem. Wcale nie wiem jak je zrobić. Znajdują się one w Data w notatniku.
Jak ktoś będzie potrafił to rozgryźć i mi powie co i jak, otrzyma creditsa w podziękowaniach.
PZDR.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Czw 02 Gru, 2010 09:01
W pliku "recipes" z znajdującym się w Data macie listę wszystkich przepisów. Są one wypisane zgodnie ze wzroem:
Spoiler:
Kod:
#----------------------------------------------------------------------------
# zwraca przedmiot z Przepisu. Dane w pliku "recpies.txt" powinny być wypisane
# w następujący sposób:
#
# name: Nazwa przedmiotu, który ma zostać utworzony
# itemType: Typ przedmiotu: 0 - przedmiot, 1 - broń, 2 -pancerz.
# Przedmioty wykonane normalne i krytycznie (sukces)
# MUSZĄ być tego samego rodzaju
# numOfIngs: ilość różnych składników od 1 do 9
# ingreds 01..2999: wykaz przedmiotów będących składnikami. Pierwsza cyfra
# określa typ wszystkich składników
# 0 - przedmiot, 1 - broń, 2 -pancerz.
# amounts 1..999: ilość każdego z potrzebnych składników
# normalItem: przedmiot uzyskany w przypadku normalnego sukcesu
# normalAmount: ilość takich przedmiotów
# criticalItem: przedmiot uzyskany w przypadku krytycznego sukcesu
# critAmount: ilość takich przedmiotów
# critChance: procentowa szansa na sukces krytyczny (0~100)
# difficulty: trudność - liczba od 0 (najłatwiejszy) do 9 (najtrudniejszy)
# bonusStat: Statystyka używana do wyliczenia szansy na bonus do krytyka.
# 0 - atak, 1 - obrona, 2 - wola, 3 - szybkość
# bonusInterval: Wysokość bonusu ze statystyk w %
# category: kategoria - rodzaj tworzonego przedmiotu (kowalstwo, stolarka)
# Liczba od 0 do 9!
#
# W pliku można zamieszczać puste linie i komentarze rozpoczynające się znakiem #
# Poniżej zamieszczona jest przykładowa linijka
#
# #Leather Working
# Rough_Leather 0 1 0204 2 205 1 205 3 10 0 2 10 1
#
# UWAGA: spacje w nazwie przedmiotu muszą zostać zastąpione "stópką" _!!!
#
#----------------------------------------------------------------------------
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sob 04 Gru, 2010 16:17
To przecież napisałam we wcześniejszym poście, jaka wartość, w jakiej jest ułożona kolejności.
Kod:
Rough_Leather - nazwa
0 - typ przedmiotu
1 - ilość składników
0204 - wykaz składników (pierwsze zero to ich typ)
2 - ilość każdego ze składników
205 - id przedmiotu przy sukcesie
1 - ilość takiego przedmiotu
205 - id przedmiotu przy krytycznym sukcesie
3 - ilość takiego przedmiotu
10 - szansa na sukces krytyczny
0 - trudność
2 - statystyka (tutaj wola)
10 - wysokość bonusu ze statystyk
1 - kategoria
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum