Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Wto 02 Lis, 2010 18:08
Tło Walki
Autor Wiadomość
serb7 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
  Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 10:08
Tło Walki
Witam.
Mam Problem wrzuciłem do swojego projektu skrypt z zmiana tła walki działa
w Graphics/System mam dwa obrazy maps_1 (wyświetla się)
i maps_2 i nie wiem jak zmienić żeby na innej mapce działał maps_2 wpisuje wywołując skrypt ale się nie zmienia nie mam pojęcia czego. Tak samo nie wiem jak zrobić by tłem mapa, na której walka ma miejsce. Proszę o pomoc i Dziękuje
Zapomniałbym o to ten skrypt http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=1969 ^^
________________________
Mojej roboty =)
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 10:18
Spoiler:

Kod:
# Tło walki w postaci obrazka (BB_TYPE = 2)
  M_B_BACK = {
    # ID mapy => nazwa obrazka z folderu 'Graphics/System'           
    0 => "mapa_0", # 0 => domyślnie dla map, którym nie ustawiono innego tła.
    1 => "mapa_1",       
    3 => "mapa_3"



Ja tu widzę tylko 0, 1 i 3 XD nie widzę dwójki, no chyba że jestem ślepy :mrgreen:
Jestem pewien że zanim ja to rozgryzę, ktoś inny ci doradzi, więc się nie łam XD
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:17
Wszystko jest wyjaśnione w konfiguracji:
Kod:
ID Mapy => nazwa obrazka
________________________


 
 
 
serb7 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:39
jejciu już mię coś bierze ^^
wpisuje tak jak każesz
001 => mapa_1 i teraz wyskauje SyntaxError
________________________
Mojej roboty =)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:42
Przede wszystkim musisz zwracać uwagę na interpunkcję. Każda linijka w hashu {} musi kończyć się przecinkiem. Dodatkowo nazwa powinna być w cudzysłowie. Najlepiej będzie, jak wkleisz całą konfigurację tutaj albo zrobisz screenshota.
________________________


 
 
 
serb7 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:47
mam pytanie ja to w dobrym miejscu pisze
Biorę zdarzenie wybieram wywołaj skrypt
wpisuje
001 => "mapa_2",
warunek startu: równoległe zdarzenie
________________________
Mojej roboty =)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:49
Nie. Wpisujesz to wszystko w nagłówku skryptu. W tym miejscu, gdzie znajduje się to, co podał Tobie Yoroiookami.
________________________


 
 
 
serb7 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 14:05
ok już wiem Dziękuje za pomoc ;p

[ Dodano: Wto 02 Lis, 2010 15:06 ]
Temat do zamknięcia.
________________________
Mojej roboty =)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene