Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Sro 03 Lis, 2010 19:22
Bez Game Over nie da rady ?
Autor Wiadomość
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 11:09
Bez Game Over nie da rady ?
Moje pytanie brzmi.
Czy idzie zrobić tak żeby po przegranej walce z potworkiem nie kończyć gry, lecz
stracić trochę doświadczenia i przenieść się do świątyni ?
Jak idzie... To jak ?
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 11:16
Ostatnia(3) strona edycji zdarzeń -> Battle Processing(Rozpoczęcie Walki) i musisz tam zaznaczyć poniżej "Continue Even When Loser"(Kontynuuj pomimo przegranej), czy coś takiego :mrgreen:
Pojawią ci się opcje co się dzieje gdy wygrasz, oraz co się dzieje gdy przegrasz. Więc po przegranej walce możesz ustawić teleport do świątyni. :->
 
 
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 11:52
i tak za każdym razem ?
O.o a nie idzie jakoś zrobić tak jak np. w tibii czy coś takiego ?
________________________
Piesze po polsq !
Ty też tak pisz !
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 12:06
Na pewno można to ustawić w skryptach :I poczekaj trochę, może ktoś ci pokombinuje z tym.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:15
Umieść to nad Main:
Spoiler:

Kod:
module Ayene
  ID_MAPY = 1  # ID mapy, na którą ma przenieść po przegranej walce
  WSPÓŁRZĘDNE_XY = [3, 3]  # współrzędne [x, y]
end

class Scene_Battle < Scene_Base 
  def call_gameover   
    for i in 0...$game_party.members.size
      $game_party.members[i].hp = $game_party.members[i].maxhp
      $game_party.members[i].mp = $game_party.members[i].maxmp
    end   
    $game_map.setup(Ayene::ID_MAPY)   
    $game_player.moveto(Ayene::WSPÓŁRZĘDNE_XY[0], Ayene::WSPÓŁRZĘDNE_XY[1])
    $game_player.refresh
    $scene = Scene_Map.new
    RPG::BGM.fade(1500)
    Graphics.fadeout(60)
    Graphics.wait(40)
    Graphics.frame_count = 0
    RPG::BGM.stop
    $game_map.autoplay
  end
end

________________________


 
 
 
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:28
Jest !
Dzieki wielkie :)
Teraz kolejna prośba. ( Moge tutaj cały czas pytać ?)
Jak zrobić respawn. Czyli zabije potworka a on za 2 minuty sie pojawia.
Jak to zrobić?
________________________
Piesze po polsq !
Ty też tak pisz !
 
 
ishizaki1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 46
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:43
w zdarzeniu potworka robisz tak :

<>Rozpocznij walke : (np. ogr)
<>Główny Przełącznik A ON

2 Strona zdarzenia:

Ustaw warunek po lewej stronie :
Główny Przełącznik A ON

I teraz w poleceniach ustawiasz tak :
<>Ruszaj Zdarzeniem : To Zdarzenie
<>Czekaj ( I tutaj za ile ma sie respawnować chyba 20 = sek. nie pamietam )
<>Główny Przełącznik A OFF

I tyle
________________________



 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:54
To co pan u góry, tyle że w formie demo i z drobnymi poprawkami :I
 
 
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 13:56
Nie umiem tego zrobić ; (
Nie pokazuje mi zdarzenia w grze, bo coś robię źle.
robię tak:
1 str.
<>Rozpocznij walkę : Pełzak*2
<>Główny przełącznik: A= ON
2str. MAM
Czekaj: 20 klatek
GŁówny przełącznik: A= OFF
To tyle. Nie wiem czy nie zrobiłem tego... bo nie rozumiem tego
"<>Ruszaj Zdarzeniem : To Zdarzenie "

[ Dodano: Wto 02 Lis, 2010 15:01 ]
Yoroiookami, Pokazuje mi sie info: Unable to find file Graphics/Titles/001-Title01.
i się wyłącza ; )
________________________
Piesze po polsq !
Ty też tak pisz !
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 14:01
Majster - na pewno? Sprawdziłeś demo? =)
W nim wszystko działa, wystarczy że to sobie przekopiujesz i po prostu zmienisz walkę na inną :mrgreen:
 
 
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 14:02
Ahm ; )

[ Dodano: Wto 02 Lis, 2010 15:04 ]
Nie da rady bo:
1. To w folderze nie działa
2. ten pliczek dałem do siebie i pisze że nie ma początkowego miejsca bohatera.
________________________
Piesze po polsq !
Ty też tak pisz !
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 15:04
Majster - widzę że masz problem z podstawami xD żeby uruchomić grę trzeba ustawić miejsce początkowe bohatera. A wersja dema którą ci dałem jest na wersję angielską, więc bez bibliotek nie odpalisz najwyraźniej >_>

Nie wiem jak ci pomóc, gdyż produkujesz więcej błędów niż ustawa przewiduje :I
 
 
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 15:37
Heh...
No jestem nowy w tych rzeczach, musisz mi to wybaczyć...
Próbuje się czegoś nauczyć żeby potem nie musieć potykać się na takich banałach...
A co do tego demo to spróbuję to zrobić :) bo jeszcze nic nie umiem w rpgm vx poza postawieniem bohatera, edytowaniem mapy (ale i tak kiepsko mi to wychodzi) i stworzeniem prostego eventu.
________________________
Piesze po polsq !
Ty też tak pisz !
 
 
Yoroiookami 

Omnomnomnom



Preferowany:
RPG Maker XP

Ranga RM:
3 gry

Pomógł: 57 razy
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 751
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010 15:53
Problem w tym, że demo jest do wersji XP.
Zaraz zrobię wersję do VX i ci dam... >_>

Łapaj:


Jeżeli nie zadziała, to zmień wersję na inną, lub ściągnij ten plik i go zainstaluj:
http://crankeye.com/?page=downloads (Rpg Maker VX RTP)
(przynajmniej wszystkie zagraniczne projekty z VX będą ci działały) >_>
 
 
Majster 



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 13
Wysłany: Sro 03 Lis, 2010 18:14
Ahm.
Z tym programem się rozmyśliłem ponieważ znalazłem nowy, przystosowany do robienia mmo tyle ze po angielsku ale kumam; p dzięki za chęci.
No ale to nie znaczy że sie nie bawię mejkerem.
Teraz robię w Eclipse Evolution, co prawda lepszej grafiki nie ma ale am już jest więcej opcji które chce wykorzystać. A ktoś zna ten program ? i co nieco potrafi w nim robić ?
________________________
Piesze po polsq !
Ty też tak pisz !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene