Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Lartarin
Sob 11 Gru, 2010 17:04
Wątpliwości regulaminowe

Czy zgadzasz się ze mną?
Tak
100%
 100%  [ 4 ]
Nie
0%
 0%  [ 0 ]
Nie mam zdania
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 4
Wszystkich Głosów: 4

Autor Wiadomość
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Czw 09 Gru, 2010 00:55
Wątpliwości regulaminowe
Cytat:
29. Wątek zostanie zamknięty, gdy czas ostatniego postu przekroczy:
- dla tematów w działach z prośbami, zamówieniami i pomocą – dwa tygodnie,
- dla pozostałych tematów – dwa miesiące.
Przepis ten nie dotyczy działów ze skryptami.


A co z działami dot. gier? Ja np. nie piszę nic w temacie o NP, bo po prostu nie ma o czym. A jak skończę, to co, mam zakładać nowy temat? To jest dziwne. Dalej, działy Śmietnik i Gry I Zabawy również powinny być wyłączone, bo np. do zabaw można powrócić po jakimś czasie (jak się znudzą a potem na nowo komuś się spodoba). Co do śmietnika zaś, to są tam wartościowe tematy na dalszych stronach, które leżą odłogiem, aż ktoś będzie miał coś nowego o nich do napisania. W końcu - zamykanie powinno się odbywać na wniosek autora tematu (bo jak ktoś widzi nie rozwiązane zamówienie na charseta i chce coś zrobić, a temat zamknięty, to po prostu się odechciewa pomocy). Najlepiej zrobić coś takiego jak jest np. na tsukuru, że każdy może zamknąć/otworzyć swój temat (o ile nie został zamknięty przez moda w związku z offtopem, spamem, bądź poważnym naruszeniem regulaminu).
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
SaE 





Ranga RM:
2 gry

Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 14 Paź 2007
Posty: 189
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010 12:21
Po co tematy mają być dłużej otwarte niż dwa miesiące. I tak nikt do nich nie wraca. tym właśnie jest odgrzewanie kotletów inaczej nekroposting. Nie widzę problemu, jeśli mod zamknie wątek, zawsze się wyświetla, który to zrobił, więc juzer może napisać do tej osoby z prośbą o otwarcie tematu. Zauważyłam że w śmietniku pozamykali tematy sprzed dwóch miechów i od razu jest przejrzyściej. Na co i po co nam stare z początków funkcjonowania forum. A tsukuru rządzi się swoimi prawami, my swoimi. Już to widzę jak ktoś odpisuje na posty dwu letnie, licząc na to że autor ma jeszcze ten sam problem albo nie znalazł sobie sam danego tilesetu. A jeśli tak jest na tsukuru to pewnie mają wielki burdel ^^
________________________
Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^


 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010 14:52
Otóż nie mają. Ja np. na charset Tuksa (linuksowy pingwin) czekałem przeszło 4 miesiące, mimo że dałem post na kilku forach (w tym na forum charas-project).

A co do tsukuru, to jak mówiłem - jak mod zamknie za spam, offtop albo poważne naruszenie regulaminu (np. obrażanie innych), to user nie może otworzyć. Może tylko ponownie otworzyć temat jak sam go zamknie.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010 15:39
Imo najłatwiej chronić przed necropostem odpowiednio nagradzając propagujących go użytkowników. Zamykanie każdego tematu to katorga, no i tak jak napisał Rave - dość często zdarza się, że odpowiedź przychodzi za późno.
Jestem za zamykaniem jedynie tematów skończonych (w których znaleziono rozwiązanie problemu, itp.) lub niespełniających warunków regulaminu. No ale nie mój wybór ;-) .
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010 15:55
Spoiler:


Taki to ma dobrze, już 4 lata na odpowiedź czeka, a ze 5 może mu ktoś odpisze...
Ofkors o ile nadal tworzy w RM.
________________________

 
 
 
Rave 




Preferowany:
RPG Maker 2003

Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 348
Skąd: /dev/null
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010 16:18
Daj :lartarin: link do tego tematu, bo na 9,(9) procent w drugiej odpowiedzi napisał, że albo rozwiązał problem, albo dał se siana, tylko temat nie został zamknięty.

//edit: Tak, jak mówiłem. Problem kvacha rozwiązany, co prawda nie ten w temacie, ale projekt odzyskał (z backupu) - http://tsukuru.pl/forum/v...skanie+projektu

//edit #2: A i kvachu ciągle działa, choć nie tak aktywnie.
________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010 17:04
Nie w tym temacie...

To był tyko przykład, takich jak ten jest multum...
Tak się właśnie dzieje, jak kwestie zamykania tematów zostawia się userom, burdel nic więcej.
Temat zamykam, dziękuję za uwagę ^^
________________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene