Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sob 25 Gru, 2010 12:38
czy da sie coś takiego zrobić?
siemka!
mam pytanie. czy a się jakoś tak zrobić, że każdy monster w walce po zabiciu daje inny odgłos śmierci. chodzi mi o to zeby to było do zwykłej walki. da sie?
pozdr
Yyyyy... Tak...
Wejdź w bazę danych (F9)
Wejdź w "system" i widzisz 4 kolumny na dole - chodzi teraz o tą 3 od lewej strony i sam dół - podmień Se "Collapse2" na jakiś inny dźwięk...
chyba jasno wyjaśniłem...
Pisz w razie awarii ;D
________________________ Szukam kogoś do grania ze mną w Minecraft Multiplayer przez Hamachi - coś więcej w temacie
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sob 25 Gru, 2010 16:50
EvilIllidan, skorzystaj z tego skryptu.
Spoiler:
Kod:
module Ayene
module SE
ENEMY_SE = { # <- nie usuwać
# id przeciwnika => "Nazwa pliku SE"
# należy pamiętać o przecinkach
1 => "Absorb1",
2 => "Blow2",
3 => "Barrier"
}# <- nie usuwać
end
end
# -------------------------------------------------------------
class Game_Enemy < Game_Battler
def perform_collapse
if $game_temp.in_battle and dead?
@collapse = true
if Ayene::SE::ENEMY_SE.include?(@enemy_id)
Audio.se_play("Audio/SE/" + Ayene::SE::ENEMY_SE[@enemy_id])
else # SE domyślne
Sound.play_enemy_collapse
end
end
end
end
# -------------------------------------------------------------
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum