Smoczy Powrót : Początek |
Autor |
Wiadomość |
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 12:38
|
|
|
Witam, parę nowych screenów:
las postanowiłem robić na "nie RTP", ponieważ w "RTP" nie ma ładnych lasów.. no i nie umiem nic stworzyć z "RTP" lasu.
http://img638.imageshack.us/i/sklep.png/
losowy sklep.
http://img828.imageshack.us/i/miastoee.png/
to są akurat przedmieścia miasta, ale nie wiem czy dobrze to nazwałem, narazie poprawiam mapy wcześniejsze. Kiedy poprawie wszystkie mapy i grywalność w poprzednich mapach wtedy zacznę dalej robić grę, dziś/jutro powinienem skończyć poprawiać i mapy i grywalność.
skrypty:
- Lokalizacja by Moghunter (edit by Lartarin ^@^)
- Fantasy Bestiary by Thieffer and Dante / CMS by Thieffer and Dante
- Jaberwocky's Quest Log
- Screenshot's by Andreas21 (edit by Cybersam, Dan)
dodane :
- Multi-slot equipment by Guillame777
- Wymagania broni i pancerzy by Ayene(nie wiem czy zostanie w projekcie ze względu na dużą ilość broni i zbroi)
- Character Resize(powiększanie/pomniejszanie zdarzeń na mapie) by Sabbiku
- Asan'Tear Battle System by Ryex
- Rozdawanie Punktów co poziom by Lartarin
narazie to tyle, mam zamiar dodać potem jeszcze parę o ile poprawią grywalność.
Muzyka:
Lineage 2
Wiedźmin
Dodane :
- Sacred I i II
- "SE" zwierząt do lasu, miast itp, dźwięki ogólne i poboczne.
Jak znajdę jeszcze więcej dam znać:P. |
________________________
|
|
|
|
Rubicante
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 63
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 13:55
|
|
|
Cytat: | 2 i 3 nie widzę |
dlatego poniżej dałem linki |
________________________
|
|
|
|
Mikołaj
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 84
|
Wysłany: Nie 06 Mar, 2011 18:53
|
|
|
Podoba mi się 1 screen,bo nie jest wykonany z podstawowego RTP.Oby tak dalej. |
|
|
|
Kumpel
Preferowany:
Pomógł: 12 razy Dołączył: 12 Lip 2010 Posty: 78 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2011 11:34
|
|
|
mógby mi powedzie gdzie znalaze taki tileset z 1. screena? jest boski! |
________________________ Już wkrótce Legend of Korra |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Raxon92
Preferowany:
Dołączył: 11 Paź 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 07 Mar, 2011 22:36
|
|
|
tile juz mi sie podoba ^^ mapki tez dobre ;] czekam na pelna wer. ^^ |
|
|
|
Lartarin
Ranga RM:
Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011 20:46
|
|
|
Hmm... nowe mapki są bardzo dobre, a szczególnie te pozostałości po Guliwerze... ^^. Tak czy siak, jest plusik ^^. |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Wto 17 Maj, 2011 18:56
|
|
|
witam, nowy screen(poprzednie mapy już nie aktualne, korzystam z połączonego rtp, ale las i może parę innych użyje ^^)
http://imageshack.us/phot...641/portne.png/
skrypty:
Jaberwocky's Quest Log zmieniony na Thieffer's QuestLog by (Thieffer)
Nowości:
W życie gry planuje wprowadzić to co jest normalne w rpg... Noc = ludzie idą spać, ptaki odlatują, cisza. Dzień = ptaki, ludzie, głośno ^^
To samo z oświetleniem i szumem wody. W sumie to jest łatwe więc jeśli dam radę to to będzie.
Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Pon 30 Maj, 2011 16:04
|
|
|
Aktualizacja;
- Skrypt dzień/noc ustawiony do potrzeb klimatycznych.
- Wprowadzony klimat opisany powyżej + deszcz, słońce ustawione.
- Do klimatu wprowadzane są również różnorodne dźwięki.
- Przejście na "nie rtp"(tilesety znalezione praktycznie wszystkie).
Dodany skrypt;
- Lockpick Minigame -> mini gierka otwierania zamków.
Planuje dodać:
Rozbudowany system alchemii i,
rozbudowany system kowalstwa. Jeśli sobie poradzę to w życie gry wejdą receptury na poszczególne mikstury/przedmioty.
dla ciekawszej rozgrywki(grywalność)
Dodane z czasem będzie:
- Rozbudowane zagadki, kryjówki.
- Tajemnicze przedmioty, skarbce.
- Pułapki.
fabuła jest coraz większa i większa, historia i przyczyny fabuły są poprawiane/zmieniane. Pozdrawiam DXIII. |
________________________
|
|
|
|
R.I.P.
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 173 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 30 Maj, 2011 16:36
|
|
|
Ech... znowu smoki, fajna grafika... 8/5, Przepraszam ale coś dzisiaj nie mam humoru do rospisywania się. |
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Czw 09 Cze, 2011 21:49
|
|
|
Aktualizacja:
Zrobione:
- Rozbudowany klimat czasu(w tym pogoda).
- Inteligencja...(noc = cisza(ludzie śpią etc.), dzień = głośno(nie muszę chyba tłumaczyć...)
Dodawane ciągle:
- Ukryte przedmioty(naprawdę ukryte...)
- Klimatyczne utwory i dźwięki.
- Postacie(ludzie) i inne bzdety.
- Nowe misje.
Fabuła:
Jak wspomniałem jest ciągle dzień w dzień zmieniania, a raczej poprawiania i udoskonalania, to samo historia gry, która ma znaczenie. Przy demie opiszę fabułę i historię poprawnie, dzięki czemu będzie bardziej czytelna i zrozumiała.
Klasy:
Klasyfikacja także z czasem będzie poprawiana, chociaż nie ma tu niczego szczególnego do poprawiania/udoskonalania, jeszcze pomyślę.
Grywalność:
Jest jak najbardziej starannie i ambitnie tworzona, ale to wy ocenicie czy jest dobra czy nie.
Skrypty:
Dodam jeszcze parę, m.in. na alchemię, kowalstwo, i UMS(być może). Nie przewiduje więcej potrzebnych skryptów, wszystko co chciałem, to mam.
Dodane:
- Auto populate maps 0.5 by Charlie Fleed(nie wiem czy zostanie)
- Anti-lag by Near Fantastica
- Skrypt pogody XP by Ccoa (tłumaczenie: Ayene)
- Window item by tobik312(także nie wiem czy zostanie)
- Hud z soulcage by Arev chyba? (on udostępnił na Rmxp, ale autora nie było w skrypcie ;p)
Udoskonalany/e/a:
- Mapping.
- Grywalność.
- Dialogi.
- Charakter głównego bohatera/ludzi/innych bohaterów.
- Możliwość wyboru.
- Mimo iż pogoda jest zrobiona bardzo dobrze(według mnie...), jeszcze muszę udoskonalić ją do perfekcji.
W życie gry wchodzi/ą:
- Rzeczy powyżej, czyli:
-> Rozbudowane zagadki(nie są ograniczone do "znajdź klucz, a potem otwórz drzwi).
-> Kryjówki(niektóre ciężko będzie znaleźć{czyli gra na szybko, to nie gra}...).
-> Skarbce(kto wie co czeka człowieka w takim miejscu).
-> Pułapki(nie zabijają odrazu, ale niektóre potrafią naprawdę uszkodzić...).
-> Tajemnicze przedmioty(nie chodzi tu o magiczną kulę za pomocą której uratuję świat, ale np. zdobądź coś teraz, a potem to wykorzystaj na swoją korzyść i to nie musi mieć znaczenia w fabule).
Na koniec 2 mapy robione na szybko:
Droga do krypty:
(droga ta przy "schodach" może wydać się nie dokończona, ale w grze wygląda lepiej )
Wejście do krypty:
Na razie prosiłbym o ocenianie klimatu nocnego, dzienny będzie za jakiś czas.
Pozdrawiam, DarknessXIII. |
________________________
|
|
|
|
dzin23
Preferowany:
Dołączył: 25 Cze 2011 Posty: 14
|
|
|
|
Feniks
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Sob 25 Cze, 2011 16:20
|
|
|
To zależy, do dema to jeszcze troszkę, poprawiam parę rzeczy. A do pełnej wersji długo :)
Proszę o ocenianie tego co jest jak narazie :) |
________________________
|
|
|
|
Melvin
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 35 razy Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1063
|
Wysłany: Pon 27 Cze, 2011 23:42
|
|
|
Fabuła: 8/10
Mapki... Dobra masz 7/10
Tak na nie patrze i wydają się ładne...
To wejście do krypty b.ładne Niezły klimat.
Ta wcześniejsza też dobra - nic dodać - nic ująć
Widzie też, że korzystasz z mojej graficzki na nazwę lokacji .
Jak dla mnie brzydka.. Taka kanciata. Na GG Ci pomogę
Ogólnie to pracuj nad grą, bo może wyjść nieźle. |
________________________ MelvinClass:
|
|
|
|
|