Witam ludzie, myślę że dobrze się bawiliście na sylwku!
więc w ten wyjątkowy dzień zapowiadam wam moją grę, jak obiecałem.
W projekcie ciągle pomagają:
Nasza kochana Fireblade (pozdrowienia)
Ukochana świnka Lartarin ^@^
narazie tylko one, wielu z tego forum dawali materiały które potrzebowałem m.in. Sabikku pomógł w 'pomocy', ale wrzucam tylko tych co pomagają w pomysłach itp.
Oczywiście miejsca w creditsach będą ;D
tylko że tamta 2-jka (jeszcze) będzie miała wyróżnienie.
Pomagali:
Melvin
Czeliosss (w poprzednim projekcie, ale to nie znaczy że teraz mi nie chcę pomagać, po prostu jeszcze go o to nie prosiłem).
Zaczynamy!!!
Historia gry:
W wiekach starożytnych trwała wieczna wojna pomiędzy 3 rasami, byli nimi ludzie, anioły i demony. Każda z nich miała swoje słabości i silne strony. Ludzie nie byli sprytni więc nie ukrywali swoich słabości z których najgorszą z nich jest strach. Anioły i demony ukrywały swoje słabości przez cały ten czas...Wieczna wojna nie mogła się skończyć jak wyobrażaliśmy sobie od początku, ludzi zgubiła chęć władzy i pazerność na skarby, ale byli też tacy którzy po prostu chcieli wolności...Ludzie zebrali się, aby walczyć o pokój z Aniołami. Wojna trwała 7lat dlatego też nazwano ją wieczną, w ostatnim dniu 10 wieku pierwszej ery, ery zła promienie wiecznie zachmurzonego słońca dotarły do Ziemi, zaślepiając wrogów i w ten sposób demony zapadły w sen, anioły odeszły, a ludzie zaczęli odbudowywać świat jaki zniszczyli swą pazernością i swym okrucieństwem.
Fabuła gry:
W trakcie kiedy słońce zaślepiło siły demonów król podziemi, przed unicestwieniem Siebie postanowił wydać na świat kilka smoczych rycerzy...Niestety nie powiodło im się to, zabrakło mu sił aby mógł zapanować nad smokami, wściekłe gady zjadły swoich panów, zaś potem spaliły swojego stwórce bez tej wiedzy, chwile potem smoki zapadły w głęboki sen, bez wiedzy ludzi.
(większość fabuły poznacie w grze, nie na darmo robię 1 rozdział : Legenda; )
Pomysły na grę:
hm wiele pomysłów brałem z gier Mmorpg jak i zwykłych RPG. A oto i ich lista:
Wiedźmin
Lineage II
xD myślałem że będzie tego więcej, nie no jest tego dużo, ale nie pamiętam większości tytułów.
No i cóż, niektóre pomysły były także z waszych gier i gier innych ludzi.
Skąd chęć do robienia gry?
hm zawsze chciałem robić grę, zacząłem od Game Factory 2, szukając na YouTube filmików jak się robi grę znalazłem RPG Makera VX, robiłem w nim, potem poznałem to forum patrzałem na projekty i uznałem że będę robić w RPG Maker XP, na początku szło mi źle, potem uczyłem się powoli, uczyłem i uczyłem robiłem wiele razy projekt, nauczyłem się podstaw potem jak wklejać skrypty itp czyli podstawy:D no i tak doszedłem właśnie powoli do tego pomysłu.
Interesowanie się grami 2d?
Przyznam się że nigdy nie interesowały mnie gry 2d, ale jak zobaczyłem jak fajnie się je tworzy i ile trzeba włożyć pracy żeby stworzyć coś naprawdę fajnego, spodobało mi się to i myślę że będę coraz lepiej projektował.
No więc mogę się przyznać że sam nie czuję iż mapy są genialne.
Krytyki?
no więc jeśli chodzi o mnie to krytyki czegokolwiek bez wyjaśnionej odpowiedzi będą przezemnie ignorowane, czyli takie typu 'okropne mapy' czy coś, no chyba że w wypadku Czeliossa :D
Dlaczego tak?
Cóż no większość projektów komentowałem w stosunku 'brak szczegółów' itd, więc teraz macie okazje się odwdzięczyć :), moim zdaniem to tylko gierka 2d i nie będę od Siebie wymagał czegoś cudnego w pierwszym 'lepiej robionym' projekcie, powoli mam zamiar dojść do lepszych map i grywalności przy robieniu na początku RTP.
Dlaczego RTP?
Próbowałem robić w nie 'rtp' ale zabrakło za każdym razem materiałów, więc zamierzam robić gierki w RTP jak narazie.
System walki?
W pierwszej części(o ile będę robić dalej) postanowiłem dać podstawowy.
Użyte skrypty?
jak narazie są
- Lokalizacja by Moghunter (edit by Lartarin ^@^)
- Fantasy Bestiary by Thieffer and Dante / CMS by Thieffer and Dante
- Jaberwocky's Quest Log
- Screenshot's by Andreas21 (edit by Cybersam, Dan)
Użyte audio z gier :
Lineage 2
wiedzmin
jak narazie ^^
Premiera dema: myślę czy będę robić...
Premiera pełnej wersji: nie wiem, mam nadzieje że ukończę projekt.
Życzę szczęśliwego nowego roku ;*
lepszych projektów wam, jak i sobie;)
dużo radości, miłości i pomyślności:>
Za mało elementów na mapach! :[
(powie większość forumowych krytyków )
No mi się całkiem podoba, choć zależy jeszcze jak to przedstawisz. Fabuła jest całkiem niezła, jednak mapki mogłyby być lepsze. :I
Domek który zrobiłeś jest jak dla mnie zbyt udziwniony, nawet obraz ma własne 'wgniecenie'. To dom, chyba może być kwadratowy. xD
No i na pierwszej mapce za mało kwiatków i innych takich, choć sam się dopiero uczę robić przyzwoite mapki :)
Widziałam i wiem, że pomysł na grę jest dobry ^^.
Brnąc w to dalej, wykonanie, też jest dobre (mapkami się nie przejmuj ^@^). Za wcześnie aby oceniać całokształt, po zapowiedzi jednak wnioskuję, że będzie to dobry (to już trzeci raz ^^) tytuł.
Pozdrowionka ^@^
Odnośnie nazwy lokacji, to lepiej, gdyby to po jakimś czasie zanikało, ew. możliwość włączania/wyłaczania nazwy np. shiftem (chodzi o nazwę u góry po lewej). Napis jest bowiem dość duży i może zasłaniać częściowo mapę i bohatera.
________________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, jest tylko brak umiejętności.
Używasz Windowsa 8? Jesteś łosiem.
Gość is the most intelligent person in the world.
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
Wysłany: Sro 05 Sty, 2011 19:02
W tej nieco chaotycznej opowieści dopatruję się... takiego jakby to określić... mistycyzmu :bless: Co do "wiecznie zachmurzonego słońca" domyślam się, że chodziło Tobie o słoneczko, które było ukryte za chmurkami, ale po przejaśnieniu radośnie zaświeciło :dance:
Pomimo niewielkich błędów językowych i logicznych , dostrzegam drzemiące w Tobie nieujarzmione, dzikie, erpegowe zwierzę , czekające na szansę, by stworzyć niezapomniany projekt, który będzie motywował do dalszego tworzenia I tego Tobie życzę
Co ja mogę dodać. Sam jestem zwolennikiem XP, ale jedna rzecz jest w nim O-HY-DNA, podstawowe RTP. Nie jestem w stanie go zdzierżyć. Mapping w nim będzie dla mnie zawsze brzydki, więc ja sam preferuję konwertować z 2k grafiki. Co do fabuły to jest niezła. Proponowałbym zmianę systemu walki gdyż podstawka z XP jest także wg mnie jego wadą.
Ja także dużą wagę przywiązuje do dialogów i ogólnej kreacji świata. Liczę, że rozmowy będą w poprawnej pisowni. Nic tak mnie nie odpycha od gry jak okaleczona polszczyzna.
Czekam na więcej faktów i może demko.
Witam długo nic nie pisałem, ale teraz będę dodawał nowości tak dużo jak mogę.
No więc zacząłem robić od nowa mapki gdyż uczę się robić jak najlepsze mapy..
Fabuła będzie miała bardzo dużo wątków pobocznych które wpłyną na dalsze wydarzenia zależnie od decyzji jakich podejmie gracz.
Historia gry powoli się zmieni( nie całkiem, ale się zmieni ^^)
co do fabuły to to co podałem powyżej to tylko zaledwie garstka tego co dowiemy się w całej grze.
Planuje zrobić dla "poważniejszych" decyzji z wątków pobocznych inne zakończenia gry.
W rozgrywce będziemy mogli kształcić się w magii jak i w łucznictwie, rycerstwie i paru innych kategoriach(zależy co nam się spodoba).
Stopniowanie klas jest proste, jak wybierzesz drogę rycerza będziesz musiał przejść wiele prób, jedną z nich jest dokonać służb jako strażnik miasta.
Podobnie jest z innymi, każda wybrana przez ciebie droga ma "jakieś" próby.
Dość o klasach i fabule.
Mapy -> mapy staram się robić coraz lepsze i lepsze. Dam wam parę screenów, sami oceńcie x):
http://img225.imageshack.us/i/miastoq.png
Pierwsze miasto zrobiłem na podstawie tutka internetowego przetłumaczonego przez Sabbiku, można powiedzieć że patrzałem i robiłem podobnie, ale dodałem co nieco.
http://img233.imageshack.us/f/portd.png
Port jakoś mi wyszedł
http://img193.imageshack.us/f/lasyr.png
lasy to zdecydowanie moja słabość(jeśli chodzi o mapping) słabo mi lasy wychodzą.
http://img690.imageshack....lnajaskinia.png
Odrazu powiem, że światła dochodzą z kryształków i myślę że jaskinie coraz lepiej mi wychodzą, dlatego nie zamierzam zmieniać tego ;).
Dodałem nowe skrypty m.in. wymagania dla przedmiotów by Ayene. W następnej aktualizacji dam więcej informacji.
pozdrawiam ^^
Poducz się mapingu. Kuleje tutaj i może zmień grafiki.
________________________ ...Amelanduil & FireBlade words will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade acts will be remembered... ...Amelanduil & FireBlade never gonna die...
Według mnie trochę za dużo traw w tej jaskini a port - no jest tu najlepszy
Fajna Fabuła - miło się czyta
A i nie zgadzam się do niektórych. Ja w mojej grze będę miał też podstawowe zasoby grafik a szczególnie mapek, bo wystarczy się postarać i dodać animacji by mapka była ładniejsza. Z drugiej strony nie zamierzam korzystać tylko z podstawowych zasobów.
Też radzę ci znaleźć jakieś dodatkowe zasoby by gra nie była tylko i wyłącznie na poziomie podstawowym a raczej średnim.
Pozdrawiam i życzę szczęścia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum