The Debris Of Oldest Legends - Anti (XP, Zapowiedź) |
Autor |
Wiadomość |
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 02 Sty, 2011 12:49
|
|
The Debris Of Oldest Legends - Anti (XP, Zapowiedź)
|
Witam wszystkich!
Zaprezentuję tutaj mój pierwszy projekt, który ukończę w 100%. Nazywać się będzie Anti.
Nazwa serii, którą stworzyłem ma natomiast nazwę "The Debris Of Oldest Legends".
Liczę na komentarze i opinie, które pozwolą mi wyeliminować błędy i poprawić projekt.
Fabuła:
Bohaterem gry będzie 27 latek imieniem Sellio. Zamieszkuje on małą wioskę na granicy dwóch prowincji, Arrhaviru i Narraturm. Dowiadujemy się, że Sellio stracił rodziców i bardzo to przeżył. Co tydzień chodził na groby aby zanieść świeże kwiaty. Właśnie tam spotkał pewnego mężczyznę, który również stracił bliskie sobie osoby, żonę i syna. Ból i rozgoryczenie po stracie rodziny silnie łączy obydwu, zostają oddanymi przyjaciółmi. Więź łącząca ich jest dla nich zbawienna, daje im siłę do życia. Stają się poniekąd braćmi.
Niestety mężczyzna musi udać się do Shaarimoth, do matki. Ta wiadomość mocno uderza w Sellia. Podupada na duchu. W chwili rozłąki każdy z nich przekazuje drugiemu najcenniejszą rzecz jaką posiada. Jest to stary zwyczaj z dawnych lat. Właśnie wtedy nasz bohater staje się posiadaczem cennych przedmiotów, które zmuszą go do podjęcia ważnych decyzji zmieniających jego życie dogłębnie. Zostanie uwikłany w sprawy, których sobie nawet nie wyśnił.
Nie zamierzam wprowadzać żadnych "Wielkich Wojen" między rasami i tym podobnych banałów. Możecie być spokojni.
Historia oczywiście zawiera wiele wątków, które utworzą spójną i mam nadzieję ciekawą opowieść. Nie będę tutaj szczegółowo rozwijał fabuły, gdyż sami ją poznacie w odpowiedniej chwili.
Grafika:
Korzystam z ogromnej liczby zasobów. Trudno mi tu wymienić wszystkie.
Moim zdaniem najlepiej zobaczyć ją na screenach.
Screeny:
Ekran tytułowy, statek odegra rolę w fabule.
Widok wnętrza domku.
Fragment wioski bohatera.
Widok na bramę do miasta.
Przedmieścia Hory i wejście prowadzące do bramy miasta.
Sellio na przedmieściach miasta Hory.
Muzyka:
Nie będę w tej dziedzinie oryginalny. Nastrojowa muzyka , która IMO pasuje idealnie do klimatu gry i zarazem tworzy go. Klasyki z The Elder, coś z Heroes-ów i inne. Zamieszczę również jakiś ambient. Bedzie dobrze.
Co Anti będzie zawierać(lub co powinno):
- Mój własny CMS oraz BS rozgrywany turowo. IMO jest to najkorzystniejsze rozwiązanie dające wiele możliwości przeprowadzenia walki i jej przebiegu.
- Rozbudowane opcje dialogowe, chcę aby Anti była też grą "do poczytania".
- Dwie frakcje do wyboru, tu klasyczne gildie magów i wojowników. Oczywiście należycie przygotowane i skonstruowane.
- Trochę potworów do ubicia.
- Magii do opanowania.
- Ciekawą (mam nadzieję) fabułę, licznych charakterystycznych NPC.
- Interesujący żyjący świat, który posiada własną geografię, kulturę i Tajemnice do odkrycia.
- Kilka mini-gier, które powinny urozmaicić rozgrywkę i przyczynić się do nabicia sakwy, lub jej opróżnienia ;D
- Jakieś RGSS pewnie też się załapią.
Podsumowanie:
To już koniec. Będę na bieżąco informował o postępach, jakiś screen się wrzuci, informacje uaktualni. Mam nadzieję, że pomożecie mi wychwycić błędy i inne "lepkie" wady. Szacunkowo rzecz biorąc gra może zostać ukończona za jakieś 2-3 miesiące gdyż kończę skryptować CMS i BS, a to najbardziej pracochłonne. Demo może wyjdzie, ale na pewno nie z jedną mapką do przejścia. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Do usłyszenia. |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 02 Sty, 2011 14:08
|
|
Re: The Debris Of Oldest Legends - Anti (XP, Zapowiedź)
|
Prometherion napisał/a: | które zmuszą go do podjęcia ważnych decyzji zmieniających jego życie dogłębnie |
Przyznam się, że zaciekawiło mnie owe stwierdzenie
Z niejako oklepanego motywu straty bliskich udało Ci się jak na razie stworzyć coś nowego. Jeśli wątki w grze dotykać będą owej strefy uczuć, które rodzą się między przyjaciółmi to z miłą chęcią zagram Zawsze bałam się sięgać bo wątki wzruszające, gdyż w mojej ocenie po minucie stawały się zbyt banalne Mam nadzieję jednak, że Tobie się to uda
W opisanej przez Ciebie fabule brakuje mi wzmianki na temat realiów, które towarzyszą rozgrywce. Informacja o dwóch prowincjach to troszkę za mało
Mapy są baaardzo ładne Zwłaszcza wnętrze mieszkanka.
Na temat zawartości się nie wypowiem gdyż z mojej strony liczę tylko na 'Interesujący żyjący świat, który posiada własną geografię, kulturę i Tajemnice do odkrycia.' Bo tego właśnie od gry oczekuję
Pracuj dalej Na pewno zagram. Pozdrawiam. |
________________________
|
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 02 Sty, 2011 14:52
|
|
|
Ayene, to nie będzie historia o tym jak rodzi się przyjaźń, w końcu napisałem że mężczyzna wyjeżdża do Shaarimoth. Gra rozpocznie się kilka dni po tym fakcie. Zamierzam dać także scenki retrospekcji, w których dowiemy się co nieco o tej więzi.
Raczej utrata bliskich, najpierw rodziców, później gościa z Shaarimoth a następnie... no właśnie. Kolejna dotkliwa strata uruchomi lawinę wydarzeń, która będzie zawierać wcześniejsze fakty i konsekwencje minionych zdarzeń. |
|
|
|
mati1332
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sie 2010 Posty: 60
|
Wysłany: Nie 02 Sty, 2011 18:15
|
|
|
Gra zapowiada sie wysmienice mapki rowniez swietne juz tylko czekam na wydanie |
________________________ strona naszego teamu - http://japanime.npx.pl/news.php |
|
|
|
Poster27
Preferowany:
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 136 Skąd: że znowu
|
Wysłany: Nie 09 Sty, 2011 19:37
|
|
|
Bardzo ładnie wszystko dopracowane. 10/10. |
|
|
|
superbaton
Preferowany:
Dołączył: 11 Sty 2011 Posty: 20
|
Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 14:07
|
|
|
10/10 ladne mapki robisz:) |
________________________ http://grawbank.tk/451/baton Kliknijcie zbieram na rpgmakera:):D |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Pią 04 Lut, 2011 18:29
|
|
|
Jutro zamieszczę tu lokację z gry. Można będzie po niej pochodzić, sprawdzić jak działa dziennik, system dialogów czy inne duperele np. cieniowanie. |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Prometherion
Preferowany:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 30
|
Wysłany: Nie 06 Lut, 2011 08:29
|
|
|
Walki na razie nie będzie. Muszę Cię sprostować Darkonix, gdyż nie ABS ale CBS.
Biorę się do pracy i coś dziś wrzucę. |
|
|
|
Rubicante
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 63
|
Wysłany: Nie 06 Lut, 2011 10:05
|
|
|
Screeny są świetne 10/10
Fabuła... jeszcze takiej chyba nigdzie nie widziałem, wiec 8/10
I wielki + za to ze bohater nie jest rtpowym rudasem |
________________________ Umieszczam link do oficjalnego Bloga Zwiczych Opowieści: http://zwiodimus.webnode.com/
Ściągnij wszystkie wydane przezemnie gry. Zwicza paczka, zawiera wszystkie gry z serii Zwicze Opowieści i nie tylko: https://docs.google.com/open?id=0B4N6KsFzHdTlLVB3QlUybDV5RTQ (Waga 330 mb)
|
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
Shlizer
Preferowany:
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 138 Skąd: /var/tmp
|
Wysłany: Nie 06 Lut, 2011 15:22
|
|
|
Z czego będzie? 0o |
________________________ Aversum Framework Demo
Aktualnie pracuję nad NSO =p |
|
|
|
Itaki
Preferowany:
Ranga RM:
Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Maj 2010 Posty: 278 Skąd: z Arvorii.
|
|
|
|
|