Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Pią 28 Sty, 2011 08:36
Przekroczenie limitu poziomów
Autor Wiadomość
Marvel1795 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 13
Wysłany: Nie 09 Sty, 2011 22:10
Świetny skrypt! :-D
Ale czy można byłoby zrobić to na wersję VX?
Jeżeli jeszcze tego nie ma, to bardzo bym prosił Ayene żeby zrobiła. :papa:
________________________
Wróg mego wroga jest moim przyjacielem.
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pon 10 Sty, 2011 12:57
Marvel1795, jest taki skrypt jak KGC - LimitBreak. Możesz go znaleźć w poniższym demie:
________________________


 
 
 
Marvel1795 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 13
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 16:24
Super. Dziękuję Ayene.
To jest więcej niż świetne!
________________________
Wróg mego wroga jest moim przyjacielem.
 
 
Marvel1795 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 13
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 16:42
Ayene, nieładnie cię znów prosić o przysługę, ale jak ustawić parametry doświadczenia, tak żeby co kolejne 100 pkt. doświadczenia był wyższy poziom?

Przykład:
Lvl 2 = 100 pkt.
Lvl 3 = 200 pkt.
itd.
________________________
Wróg mego wroga jest moim przyjacielem.
 
 
Sabikku 




Nagrody:
UF i UFT2 Winner

Ranga RM:
4 gry

Pomógł: 73 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 428
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 16:58
Głupio się wtrącać, skoro prośbę skierowałeś bezpośrednio do Ayene, ale:
* znajdź ten fragment w skrypcie:
Kod:
end
  def make_exp_list
    actor = $data_actors[@actor_id]
    @exp_list = Array.new(new_final_level + 2)
    @exp_list[1] = 0
    pow_i = 2.4 + actor.exp_inflation / 100.0
    for i in 2..new_final_level + 1
      if i > new_final_level
        @exp_list[i] = 0
      else
        n = actor.exp_basis * ((i + 3) ** pow_i) / (5 ** pow_i)
        @exp_list[i] = @exp_list[i-1] + Integer(n)
      end
    end
  end

a konkretniej tą linijkę:
Kod:
n = actor.exp_basis * ((i + 3) ** pow_i) / (5 ** pow_i)

* usuń ją i w to samo miejsce wklej:
Kod:
n = 100
 
 
 
Marvel1795 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 13
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 17:28
Niestety nic nie podziałało.
Po modyfikacji, co wyższy poziom muszę zebrać milion, a ja chciałem co 100 pkt.
________________________
Wróg mego wroga jest moim przyjacielem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene